Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2007 09:29 - fever...или алергия към НЕгушкане
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1597 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 10.12.2011 09:59


...Знаех, че ми е  последното гушкане за сезона. Явно под напрежение от тази мисъл, цяла вечер съм се въртяла и отвивала, така че още вчера нещата не вървяха добре. Но сравнение със състоянието ми към текущия момент си бяха направо росна китка в разцвет на китна пролет. Тоест, физическото ми и душевно неразположение се изразяваше в хрема, лек главобол и един от онези не особено добри за външния ми вид дни. Голяма работа. Обаче до вечерта трагедията започна да се развива със сила и интезитет, които завършиха с един прост извод на моята съквартирантка – Babe, това трябва да е алергия...Квооо?Че аз алергия не съм имала никога (или поне не съм знаела, тоест гадта не е издавала признаци). Изобщо не исках да се примиря с подобна мисъл, но когато видях очите си, изглеждащи като напомпаните устни на новоизгряваща фолк дива, просто нямах друг избор. Такааам, алергия значи...хммм. Лили е моят гуру, относно алергиите. Честно, тя има най-богатата колекция, за която се сещам. Най-странно е, че нито веднъж не й се появи алергия към алкохол или цигари, но това предполагам е част от компенсацията свише. Те, ок, алергия е нейното име. Но нали все от нещо трябва да е провокирана. Мислих, мислих, въртяхме очи и двете, цъкахме с език, въобще опитахме да се вживеем в ролята на истински лекари. Нъц. Нищо не се сещам да съм пила или яла по-различно. А и последните дни дори се наспивах, което предвид по-тежки фази от моя социален живот, не може да бъде причина за алергия. Хаха, поне не съм чула някой да има алергия към стоене в къщи и релаксиране. И след като до 3 сутринта се опитахме да разгадаем този заплетен случай, решаваме да си лягаме, като оставим моето лечение за по-добри времена. Да, да. Въпреки, че бях крайно изцедена и объркана от новите си бъгове, не успях да мигна почти. Леглото ми никога не ми е било по-късо, голямо, малко, твърдо, неудобно и прочие. И след 4 часа въртене, ала преял алигатор, станах с твърдото убеждение, че страдам от алергия към НЕгушкане. Човешка драма, казвам ви.....Интересно ми е защо по света има толкова публични домове и нито един специализиран за гушкане? Офф, отивам да си правя чай и да си бая за урожай и физическа бодрост. Ако някой знае лек за моето тежко положение, да казва.



Тагове:   алергия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - memi
12.12.2007 10:04
пий довечера една ракия и после ще оправдаваш симтомите с махмурлук. Алергиите все пак са едно от най-неясните неща - да се присламчим към нещо по-познато.
Иначе - капвай физиологичен разтвор в нослето и очичките. И стой далече от докторите, че кой знае от какво ще те разболеят.
Гушкам те с лечебна цел.
Мама
цитирай
2. julllinkata - охохохох
12.12.2007 10:10
Странно защо всички ме лекуват с ракия/бира/ром и тн...no comment;) Хаха,да брее,ше оцелея - пилешка супа за душата и един мини филмов фест днеска в кочинката, те така:)
цитирай
3. fenris - миличка
12.12.2007 10:47
Ела да те гушна само веднъж и ще ти трае за цялата зима! Аз дарявам прегрътки безплатно, само гушкане нищо повече! Поздрави страхотни теми пускашш!
цитирай
4. julllinkata - Мерси...
12.12.2007 11:12
И за комплимента и за отзивчивостта:)
цитирай
5. julllinkata - btw...
12.12.2007 23:18
хахахха,майй никва алергия не е ,а просто синузит:)Днес почти се завърнах в лоното на хората, които не изглеждат като китаец в тежък махмурлук:)
цитирай
6. fenris - моля
13.12.2007 08:48
заслужаваш и двете! ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2241804
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930