Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2007 23:15 - X X X X X X X X X X X X
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1421 Коментари: 4 Гласове:
0



Тази вечер се замислих над екзестенциалния въпрос, защо Жената винаги говори???Аз например съм в постояннен процес на бълване на информация и обяснения. И нее, не си помисляйте, че не знам колко дразни/е дразнело това всичките ми мъже до сега. По-странното е, че напук на правилото „започвам да й се дразня все повече с времето”, при мен е било точно обратното...може би свикват, може би започват да слушат, знам ли. Whatever.

 Прави ми впечатление, че това не  е просто заболяване по полов признак. Целия век се скъсва да говори, мамка му...Като бях по-малка имах само дневник и обожавах да стоим и мълчаливо да се отцепваме двамата. Или да стоя и НАИСТИНА да слушам текста на песните, не просто да ми бръмчат за фон (всъщност и до ден днешен, ако слушам любима музика трябва мисълта ми да е напълно неангажирана) Сега все още го правя. Но използвам и Skype, ICQ, пиша e-maili,срещам се с  хора. Защо да му се невиди ми трябват толкова канала за комуникация, като дори нямам кой знае какво да кажа???Защо вече не стоя загледана с часове, мечтаейки си да докосна някой, а стоя забита пред ужасния монитор, мечтаейки си той да е on line и да докосна клавиатурата...?Много тъжна история. И колкото повече говорим, толкова повече се обезсмисля чутото, а ние вдигаме темпото и количеството. Тцъ тцъ, порочен кръг е това, честно. Все повтарям, че са голяма кучка думите понякога, но не. Не са виновни те, миличките. Те са просто леконравна и наивна девойка, която ние изнасилваме ежеминутно. Дори аз сега...

Повечето хора, които ме познават, няма да повярват, че този пост е мой хахаа. Ноо, аз всъщност не съм такова момиче пък, reallyJ Призовавам за световен ден на пълното мълчаниеJ

Да живее словото.

R.I.P. на мисълта.

Верно нямам какво да кажа повечеJ

 

 

P.S. Мрежата е, за да се хване рибата.

        Хване ли се рибата – мрежата се забравя.

        Примката е, за да се улови заекът.

        Уловен ли е заекът – примката се забравя.

        Целта на думите е да се улови смисълъта.

        Уловен ли е смисълът – думите се забравят.

        Къде да намеря човек, забравил думите, та с него да си поговоря.

„Дзен: джобен пътеводител”

       




Гласувай:
0



1. fenris - искаш заедно да помълчиш с някой?
13.12.2007 08:49
приятно е правил съм го много пъти и не съм се чувствал неловко, дано намериш такъв!
цитирай
2. julllinkata - хммм....
13.12.2007 09:29
Ами,неловко е в началото,понеже сме свикнали да сме пришпорени и по навик да запълваме времето.Случвало ми се е много пъти да си вървим с някой,или просто да си пуснем музика и всеки да си пее, вършейки задачите си, или да пътуваме нанякъде....ей такива ситуаций разни:)Отделен въпрос,че трябва да имаш доверие на този човек.Иначе и аз се чувствам тъпо;)
цитирай
3. fenris - ами да
13.12.2007 09:49
, но ако човека отсреща няма нужда да говори а просто има нужда от малко компания, тогава просто се доверяваш на инстинкта и мълчиш или говориш зависи....; ) А понякга думите пречат, често опознаваш човека повече без думи!
цитирай
4. анонимен - memi
13.12.2007 12:03
Сигурно поумняваш, мама. Колкото повече напредвам във времето, толкова повече блудкавото флиртуване с думите ме уморява.
Нали си знаеш - като сме загубили словото, ще се задоволяваме с този измамен начин за комуникация.
Ама да знаеш, че и думите си имат свой живот - пуснеш ги и те си ходят където си искат и си правят и те паралелен свят.
Стига философстване, връщам се към необходимите работи като търговия например.
Цункам те: мама
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2236618
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031