Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2008 19:32 - Диагноза: Среща
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1561 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 02.02.2008 15:42


   ЗА и ПРОТИВ срещите, уговорени чрез нет.(кратки есеистични размисли)


         Първите ми сблъсъци с явлението "срещи", посредством клавиатура бяха в периода на младият ми див метализъм, организирани в IRC и с единствена цел в дисциплина - детско напиване в максимален брой градове/с максимален брой хора.
 До тук добре, но поотраснах и нямах време нито за нет, нито за такова безцелно шматкане, така че си останах с твърдо верою, че нет срещите са подходящи единствено във възрастовата граница 12-15 години.
           Е, да ама не.
  Поотраснах още малко и "заетостта" ми започна пряко да е свързана със "световната мрежа". Търсене на работа, полу безплатни разговори, допълнителна информация и литература - всичко започна да се върти около on и off line. Ужасно, знам. 
  Та скоро ходих и на една две срещи. Нещо, което не ми се е случвало...абе май никога, освен ако не броим 5-6 клас, а от тогава не помня много.
  Излизането на "среща" е странно и абстрактно понятие за мен, също така и много изморително. То е гласене, то е притеснение, то е бира, то е чудо. Тцъ тцъ, тежка работа. Въпреки това, аз като самоотвержен черноработник, като човек който се интересува от обществото, психологията, патопсихологията и последните цени на магданоза - ей на, наех се.
  В интерес на истината, мога да квалифицирам всички срещи като "добре преминали". 
  Айде стига интро, да си кажа ЗА и ПРОТИВ:):

ЗА -
  Колкото и да вярвам в първичните човешки отношения, факт е че нета е добро порт фолио и премахва много от излишните въпроси и отговори. Щом си се ориентирал към някой в нета, то вече си запознат в основни линии какво го вълнува и прочие. Обикновено разговорите прескачат на лични, от там на Skype, ICQ и се персонализират според зависи. Но при всички случаи си подкован с базистната информация и не е нужно да губите време с разговори тип - Какъв/каква искам да стана като порасна. Общо взето си се очертават клубове по интереси, съвпадения във светоусещането, музикални предпочитания...а често се оказва, че имате дори общи познати.
  Освен това, никога не съм имала време да говоря със всички хора в някой клуб. За разлика от нет-а. Там може да говориш със всички и да си избереш най-добрата оферта(грубо казано:)). Можеш да изпращаш снимки, песни, да се профилираш. По-лесно е да намериш конкретно, каквото търсиш - за всички е удобно.( "Търся човек за тройка с магаре" примерно. Няма да се пробвате с това да влезете на някой в клуба,нали?)
  По-лесно е да отрежеш някой, който ти досажда. Ignore. Беги. Shutdown. С много пияни индивиди в опасна близост е по-трудно. Определено.

ПРОТИВ-
  Мммдаааа.
  Откачалки - не ви ли стига, че ви се лепят по клубовете, ами и в нета????
   Друг ужасен недостатък е, че някак срещите си остават "анонимни". Не знам защо така се получава. Рядко се повтарят, остават си в сферата на нет-а.
   

 Абе, мани. Какви са тия глупости, дето пиша и аз не знам:)))) Мрежата си остава просто пластмаса за мен и това е, ама може и да се организират приятни случки все пак. Хммм, явно накъсаните разсъждения са в резултат на реалните ми излизания до 6 сутринта...Простете й, тя толкова може:)


* И понеже ми зададоха няколко човека един и същ въпрос:
Не, под "добре преминали" не се разбира завършили с опознаване в библейски смисъл:) Просто разговорът е вървял добре, прекарала съм си ок и имам евентуални нови приятели. Аз съм си контактна личност:Р


        


Тагове:   диагноза,


Гласувай:
0



1. chochy - Абе на мен след една среща уговорена ...
27.01.2008 19:42
Абе на мен след една среща уговорена чрез нет ми предложиха тройка, вярно не с магаре, ама...:)
цитирай
2. julllinkata - хаахха
27.01.2008 19:46
Чочс,биеш ме,признавам.Аз още имам липса на такива оферти ПУ пу:Р
цитирай
3. chochy - Е тъй де, все пак възрастта и опита си ...
27.01.2008 19:51
Е тъй де, все пак възрастта и опита си казват своето:)))
цитирай
4. julllinkata - Еее,аре не:)
27.01.2008 20:13
Надявам се това да са висоти, които да пропусна. Ако ше е тройка,барем да ми предложат да ме заведат на екскурзия в Швеция:Р Знае ли човек.....
цитирай
5. chochy - Е, то и аз не съм го искала, но кой ме ...
27.01.2008 21:47
Е, то и аз не съм го искала, но кой ме пита. Все пак, като си рекла Швеция, да е:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2245855
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930