Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2008 02:58 - Отказвам секса...стискайте палци:)
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3032 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 02.02.2008 19:36


Сексът е нещо прекрасно, възвишено и лично за мен,
Но често го използваме като предтекст: да бъдем с някой, да го опознаем, да се доближим.
В сексът няма забранени или "мръсни" неща
Има обаче в нашето съзнание
Сексът е това, около което се върти светът ни
Мнооого тъпо, че е така комерсиализиран
Сексът е най-изтърканата и вълнуваща тема
Сексът е лесно постижим и труден за изпълнение( аре да не правя граница между понятия и определения:))
Сексът често води до любов.....
А когато "пеперудите в стомаха" се държат като тиф в напреднал стадии или оси в корема,........
Какво се прави???????


Тагове:   отказвам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. julllinkata - хахахха
02.02.2008 14:18
10x,doc:)))))Defenetlly трябвя да откажа будуването, казвала съм го неведнъж;Р В общи линии звучи логично препоръката ти:)))))
цитирай
2. svet - Секса е за слабите "духом"
02.02.2008 14:23
Не отказвай нито секса, нито мисленето - мисли за секс.
цитирай
3. julllinkata - а не може ли...
02.02.2008 14:27
Д амисля как да стана силна "духом" и да правя секс???? :Р
цитирай
4. boyoto - @ julllinkata
02.02.2008 14:41
Кауза пердута... Не се прави бе,.... не може да не правиш... то си е заложено... :) Няма да те пращаме в манастир, я;)
цитирай
5. julllinkata - хаха
02.02.2008 14:43
Мммдааа, не манастир бе, само ще стана мастер на гоблени?А а?:)
цитирай
6. annanik - Стана ми тъжно. "Сексът често ...
02.02.2008 19:46
Стана ми тъжно.

"Сексът често води до любов....."

А от двете кое е по-важното? Човек за какво мечтае? Кое го прави щастлив? Или пък нещастен? Нима именно наличието на член във влагалището определя душевния ни мир и дълбоката удовлетвореност от живота? Кое кара душата ти да тръпне, буди чувства и определя щастието или нещастието ти? Нима това е еректиралият член или настръхналия клитор?

Кое е по-важно - да те обичат или да те изчукат?
И ако някой по една, втора или трета причина не се съвокуплява с теб, ще го обичаш ли?
цитирай
7. zari - Правилно решение!
03.02.2008 09:35
Стига да е сериозно...
цитирай
8. julllinkata - Ани,
03.02.2008 15:17
Постът не е породен точно от тъга, нито съм искала това да изразя и предизвикам. Разбира се, светът, чувствата и отношенията не се свеждат само до "еректирал", но аз лично избягвам и много насериозно да ги приемам. Щом има и животни, които го правят само за удоволствие си е нормално да ни е заложено. Един преподавател често ни казва "Светът трябва да се приема такъв, какъвто е, а не какъвто искате да бъде" Не съм 100% съгласна,ама да...факт:))))))
А на въпросите: по-важно е да ме обичат; НЕ не искам просто да ме чукат; обаче не бих приела мъжът ми да не прави секс с мен - that's it:)
цитирай
9. julllinkata - Zari,
03.02.2008 15:19
Не е сериозно решението ми, мисля и че не е правилно:))))))Идеята ми беше не да се отказва секса, а да се отказват безмислените агонии и цикли в отношенията..нещо такова;Р
цитирай
10. annanik - Дааа, агониите, особено когато са ...
03.02.2008 15:58
Дааа, агониите, особено когато са циклични, не будят особено приятни настроения :)))

Знаеш ли, според мен ако приемем, че взаимоотношенията ни с някого, имам предвид специалните такива, оприличим като разкошна мелба, то сексът е черешката :))) Без него мелбата няма да е това, което трябва да е. Яла ли си само черешки? От тия за коктейли, дето ги слагат на мелбите? Обикновено това е мезе за яко препили индивиди. Тъй като няма нищо друго, нагъват черешките направо от буркана :))))
цитирай
11. julllinkata - Ххахах
03.02.2008 16:10
Ани, сравнението ти с черешките беше много образно и точно:)))))))Май нямам какво повече да добавя:)Поздрави!
цитирай
12. annanik - Аз пък искам да ти пожелая нещо. 1. Да ...
03.02.2008 16:27
Аз пък искам да ти пожелая нещо.

1. Да ти поднесат най-вкусната и най-красива мелба.
2. Мелбата да бъде украсена не само с черешки, но и с портокалчета, малинки, ягодки и т.н., които да са изключително и само за теб и за никой друг по никакъв начин, в никакъв случай.
3. Тази мелба да е толкова голяма и засищаща, че да е винаги на масата ти през всичките дни на живота ти, че и после, когато дойде времето за многосветско пътешествие в по-добри страни :)
4. А ако стане така, че свършат всичките плодови украси или пък им се наситиш, да откриеш, че най-вкусното и красивото е скрито всъщност вътре в нея.
5. И когато откриеш това най-вкусното и най-красивото, да го споделиш с целия свят. Защото те това нещо, което си намерила вътре, няма свършване. Колкото повече го консумираш, толкова повече го има :)))
цитирай
13. julllinkata - Ани,
03.02.2008 16:43
Искрено благодаря за пожеланията:) Веднъж се докопах малко под плодчетата, ама след тях-упппс, имаше изненада...Но вярвам, че ще се случи все някога и тогава обещавам да споделя със всички:)))))
цитирай
14. annanik - Юлеееее, от тия изненади, дето ги ...
03.02.2008 16:48
Юлеееее, от тия изненади, дето ги найде - повече никога, ама никога да нямаш!!! И от моите също да не те спохождат нивга :)))

Господи, нали чу? Пардон, нали прочете? Моля Те, Ти си Шефа на този "сладкарски цех", имай грижата за това :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2236924
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031