Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2008 18:25 - mmmkeeeyyy
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1399 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 29.02.2008 15:31


Така. Както си лафя с духовната сестра, човъркам си нещо в нета и попадам на цяла страница с тестове. Явно в наши дни можеш да се тестваш за всичко - за СПИН, за бременност, за IQ.... хаха.
Разбира се, имената на тестовете ми звучат леко абсурдно, но решавам в името на експеримента да си направя няколко.

- Перфектно гадже ли си?
Жива да не бях. Всъщност май вече изобщо не помня какво е да си "гадже", па и "перфектно"....Сериозна работа. Но този път смятам да укротя перфекционизма си, така че тоя го пропускам:Р
- Зависими ли сте от секса?
Оооо, да. Този само го отварям и поглеждам първия въпрос. Нещо от рода на: "Не може да заспите. Какво избирате? - сънотворно, тъп филм или секс. Хмммм, каква дилема. Ок, няма да си правя тест - да, зависима съм. So sorry хаха
- Тест за хранителните навици на семейството ви
За това нямам нужда от тест. Салата и ракия, това лесно се помни:)
- Ягоди или череши?
Ха, според този съм позитивен и уравновесен човек, сговорчива съпруга и тн - мерсии, мерсиии. И това, защото обичам диня. Бах го, другарко, както казва един познат.
- Какво пречи на кариерата ни?
Мммм,мързела?
- Вие и секса 
50-60 точки: "Вие сте увличаща се натура, но сте способни и на дълбоки чувства. Несподелената любов може да се окаже истинска трагедия за вас".....ник"ви коментари.
- Оптимист ли сте?
Абсолютно:)))))
- Тест за изследване на вниманието
Ъъъъ, Алекс ми говори в Скайп, майка ми звъни, Лили е в стаята ми......аз какво правех всъщтност???Ааа, тест за вниманието - офф, дааа, внимавам особено много. И в училище много внимавах.
- Имате ли чувство за хумор?
Вие преценете
- Тайни признаци за вашия характер
Много е тайно, топ сикрет
- Обичате ли я/го? - англ.
Have you had sex with him? Do you trust him?..........yes/nope. Аре нема нужда.
- Лесно ли оставяте лошите навици ?
Да, докато спя. Събудя ли се пак се обикваме с пороците. (S)aint - that"s it:)
- Познавате ли себе си?
?????
- Какво мислят другите за вас?
Че съм изтрещяла....Do not ask me again!!!хаххаха
- Студент ли си?
Този ми напомня за "Имаше ли Гюро глава".....Студентска книжка имам, че сигурно ше съм студентка, знам ли. За по-сигурно ще питам мама
- Колко добре се целувате? - англ.
Ми не се оплакват хората. Зависи. Ама да изгубя 10 минути.......ако не се целувам добре, май ще е по-полезно да си оползотворявам времето в тренировки, не в тестове
- Езикът на цветовете - фр.
Тъпо
- Масов убиец ли сте? - англ.
Ееее, този чупи. Вече ще го пускам на всички мъже, с които излизам. Очаквам да ми го връщат подписан и подпечатан от диспансера, преди да се зарибя за тях. Амаа хааа, писна ми вече....... И нали знаете, в затворите всички масови убиици кесят в нета. Да не се чудите защо е претоварен трафика. Хаххаа

Дамм, с Але решаваме, че липсва един единствен тест, за да разгадаем напълно и пространствено себе си: "Are you fucking crazy" хаха:Р
Приятна седмица пожелавам на всички:)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - :)))) То има такива тестове, че може ...
19.02.2008 10:28
:)))) То има такива тестове, че може да припаднеш :)))
цитирай
2. julllinkata - Така си е Сохо:)
21.02.2008 01:42
Има такива попадения,че чак замислям special edition: тест:Припаднали ли сте???хаххахаха:)))))))Ама да не ти пука.....:Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2236874
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031