Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2008 00:03 - Коментар за soho
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2918 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 01.06.2008 00:11


...Или защо хората са дебилно племе:)
*Този пост е абсолютно личен и няма никаква претенция за статиститическа извадка. 
*Претенции за откриване на "гоУемите истини в живота" също липсват. *Той е единствено дълъг коментар към пост на Soho 
*...произлязъл от опит и пречупен през моята призма


1во: Красиви и грозни мъже за мен няма. Аз даже май си падам по по-криви (ппппсссттт...харесвам Джон Малкочвич и Уди Харелсън като мъже). Има излъчване. Едно опияняващо, непоправимо въвличащо и уникално излъчване. Така че, сох, избий си от главата това за красотата. Както се казва: и еди-коя-си е писнала на някого:)

2ро: ИСКАМ!!! И колкото по-трудно е за получаване, толкова по-добре.
Изпадала съм в тази ситуация. Много пъти при това. А аз като искам е с главно И. Няма хъката, има само мъката. Честно да ти кажа понякога съм се питала в последствие "да се е.а у главата, това защо го исках?". Инертен принцип. Така че всичко, което трае толкова дълго, та чак да забравиш какво си желал - не си струва

3то: СТОП мантрата Установих за себе си, че не мога да живея без емоционални трепети. Ужасно е знам! (обещавам тази вечер да си запаля чаршафите, да танцувам гола около огъня и да питам чрез спиритическта дъска Фройд к"во има да каже по въпроса). Но все в някакъв момент човек осъзнава, че не може да си проектира и измисля случки постоянно..Мдам.
Второ проблема при мен е, че съм много жалостива спрямо мъжете. И все не мога да повярвам, че са постъпили свински. Историята обаче говори съъъвсееем друго хаха
Трета издънка при стоп-а е, че много вярвам в човешкия род. Аз наистина се вързвам, когато ме лъжат. Вечно намирам оправдания. Все си казвам, че мъките на мъжката душа са големи и аз досущ Майка Тереза мога да се справя със всички тях. Дръжки!

4то: question of time О,да. Ако си тъп и упорит добитък като мен, може много време да се изгуби с такива експерименти. Проблемът е, че накрая на цялото упражнение се оказва, че:
  - това време нормалните хора го използват да се радват на живота и един на друг
  -  преляла ти е не просто чашата, ами цели 3 бидона
  - променило е много неща: той вече не е "красив", а ти не си с предимство пред фустите, понеже си загубила слънчевия си чар

Така че, сохо, верно си наложи да не тъпчеш по тази пътечка. Няма сми, dude,
наистина:)
Вярвам, че ще се справиш:)))))))
PS. Поздрав с парчето:Р




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - Страхотен коментар:)
01.06.2008 00:15
Понякога се глезя определно, понякога всичко ми загубва смисъл.

Винаги съм си падала по по-грозновати, защото имам нужа от вдъхновение. Но така или иначе са се изчерпали за мен, поне да му виждам хубавото личице.

Знам, че времето минава и че трябва да пренасоча мислите си към нещо, което си струва. Затова тук идва стоп мантрата :)))

Question of time е да срещна подходящия мъж за мен, който до сега е бил само с неподходящи жени (това го чух от филма днес) :))

Ще се справя много ясно, мъжко момиче съм все пак. (то по добре и аз да бях написала пост като отговор :)))
цитирай
2. boyoto - хаха
01.06.2008 00:19
ще умра, като ви гледам';І)що не си говорите по скайпа? Или си направете отделен блог - "За нас двамата", тоест - двете :)
Хайде, поздрави :)
цитирай
3. julllinkata - хаха vol2
01.06.2008 00:22
Че па не е лоша идея:Р Сохо, направо ти предлагам да излезем някъде да се напием:) Boyoto, мръсник...изобщо не си предтавяй такива неща...НЕ ти казах, вееее хахха. Поздрави и на вас:))))
цитирай
4. boyoto - :)
01.06.2008 00:24
Амааа, Жулиии, да го пренаправим на "За нас тримата" :) ;)< И не съм мръсник, току що излязох от банята... ;)
цитирай
5. soho - За пиенето съм навита :)))
01.06.2008 00:27
И за двете и за тримата, важното е да е весело :))))
цитирай
6. анонимен - според мен
01.06.2008 01:15
soho изобщо не е разбрала, какво е написано тук.
цитирай
7. soho - tlnet,
01.06.2008 14:27
разбира се, че не съм разбрала. Моля те да ми обясниш, чух от общи познати, че бъкаш от интелект ;) Чакам
цитирай
8. gahan11 - не знам какво толкова циклите за ...
01.06.2008 15:37
не знам какво толкова циклите за мъжете, ама парчето и клипа са мн яки :-)))
цитирай
9. julllinkata - :))))
01.06.2008 15:42
Gahan, не циклим ве мър....Търсим с какво да подплътим парчето и клипа....Щото верно са много яки:)))))
цитирай
10. анонимен - сохо,
01.06.2008 20:17
така е. Адски интелигентен съм. Чакай.
цитирай
11. анонимен - :)))
04.09.2008 16:24
question of time- rulez!!!
Случайното ми попадане тук започва да се превръща в нещо като постоянно :)))
Вече съм ти тежък фен, да знаеш:)))
цитирай
12. анонимен - EjdThVPaJrGULBGuEP
24.05.2011 08:29
YouВ’re the one with the branis here. IВ’m watching for your posts.
цитирай
13. анонимен - KqMYjOufzburzLVeRCm
24.05.2011 14:51
ARl6G9 <a href="http://ehxxfaffipdx.com/">ehxxfaffipdx</a>
цитирай
14. анонимен - BqtwhQBQPpWD
25.05.2011 17:41
q91Sbf , [url=http://msjbxhegunob.com/]msjbxhegunob[/url], [link=http://nopzfridetdx.com/]nopzfridetdx[/link], http://nzfflhtzfbsr.com/
цитирай
15. анонимен - EcVuzGmOsVPiYSF
28.05.2011 14:05
zLHHyp <a href="http://ypmrtrxmuvdv.com/">ypmrtrxmuvdv</a>
цитирай
16. анонимен - XDIQkXunbjHpHKCo
31.05.2011 18:45
NUtCMV , [url=http://ewhaxgckhvhj.com/]ewhaxgckhvhj[/url], [link=http://mssqewvnmhgs.com/]mssqewvnmhgs[/link], http://lrioekwfnjbb.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2242879
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930