Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2008 19:05 - Защо си нямам гадже?...
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4189 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2008 19:21


В този епизод: Юлия прекъсва сагата със сайта за малко, за да опита да си обясни защо никой не я е "гепил"; признава си колко разбира от футбол ; пълни ви главите с лични признания и чистосърдечно заявява, че обича мъжете....

Предисторията: Стоя в бар с разни познати и гледам Европейското. В интерес на истината познанията ми относно футбола се свеждат до: Световното през 94 година (имах дори тениска с надрусано изглеждащото кученце); няколко "мъжки" сбирки да гледаме мача (прецаквация, понеже аз трябваше да правя салати и пържени картофи); Green street hooligans (култов за мен филм).
При все този скромен набор информация ми харесва да съм там обаче. Опиянява ме атмосферата тип "пъб" и ....Кой ли будалкам, абе просто ОБИЧАМ мъжете. Приятно ми е  да съм в тяхната компания, допадат ми разговорите, харесва ме да сме приятели. Като така добре се разбирам с тези представители на фауната следва неизбежният въпрос, защо нямам никой до себе си? Странно, но и един пич ме пита същото: "Защо момиче като теб си няма гадже?" А сега де....
Срещи: Oh, my! Целият ми живот е среща. Случайна, непринудена и прекрасна.  Но откакто съм свободен електрон в света излизах и на няколко "уговорени". Минават добре, аз - гримирана и с усмивка, те - много мили. Говорим си за куп неща, но понякога се чудя защо не си задаваме най-важният въпрос: "Какво ни е накарало да се срещнем с непознат? Какво търсим и толкова ли сме отчаяни, по дяволите?"
Не знам защо не се е получило след срещите, просто може би още се търси мой еквивалент и другарче.
Зарибявки: Не мога да отрека, че се появяваха хора, към които питаех симпатии. Веднъж дори успях да повярвам, че съм влюбена. Но човек, който е бил женен се пречупва, вярвайте ми. То е като лафа "От веднъж п....с не се става". А не бе! И със сватбата е така - прекрачиш ли веднъж чертата, няма обратен път. Съответно ми се струва нормално да очаквам нещата да се разиват все в някаква посока. Зарибявките ми се струват твърде много загубено време, емоции и нерви....Поне на теория:) Това води и до друга подточка:
Сексът: Разбира се, че не става без него. Но като ще е секс да е. Като ще е редовен (с един човек имам предвид) направо си клоним към графа "гадже". Ама не би. Нали споменах, че искам нещата да се развиват и да са ясни?...Объркващо е знам! Проклет затворен цикъл.
Критериите: Както и да звуча, определено съм момиче, което дава шанс на хората. И не, не ми пука дали ше ме черпят "кифенци", мойчкия дали кара БйеЙемВйе или Трабант и дали носи тениска на "Гучи го Сучи". Единственото, което ме интересува е човекът срещу мен да се чувства щастлив, спокоен и стабилен. Как и по какви причини - той да си определя. Свободна държава сме:). На ден се сблъсквам с толкова комплексирани, хвърчащи и изтрещели хора, че не мога да понеса и моята половинка да е такава. Сериозно! Оф, за това може да се напише цял роман, но както и да го въртя - позитивните пичове са с предимство.
Очакванията: Както обясних наскоро - Голямо момиче съм. За всеки човек имам отделна папка и профил в мозъка, колкото и да се държа като ударена. Тоест, мога да преценя какво да очаквам. Ако ме изненадат приятно - чудесно, бати бонуса. Ако не - голяма работа. Но най-малкото, което очаквам е да са ясни и точни хората спярмо мен. Звучи елементарно, нали? Аха, но явно не е...
Дали съм "мъжко момиче": Обичам да кокетнича, което би трябвало да ме отдалечава от "мъжкарана". От друга страна последния път като попаднах на женски разговори "колко му е", "пречат ли ти космите" и "как се бориш с целулита" щях да си прегризя някоя артерия, честно. Да не ви казвам, че изказвания по този въпрос съм чувала в такива крайности, та чак съм започвала да се чудя къде се навъдиха толкова специалисти по "Юлетология". Мани ти, да видиш чудо! Последният хит беше: "Ти си мъж в твърде успешно женско тяло". Мхмхмх. Ми и аз да съм мъж няма да се обвържа с мацка с тази характеристика хаха
Липсва ли ми да имам някой: Е, разбира се. Като нормално човешко същество понякога ми падат батериите, изпитвам маниакална нужда да се грижа и да се гушна. В крайна сметка биологично е заложено да не си сам, според мен. Но чак пък да се тръшкам и самосъжалявам, не. Опитвам се да мисля позитивно и да си обяснявам периода като част от цялата верига. Освен това, да не ви дразня, но добре си прекарвам...:)
Как замествам тази липса: Ако ви кажа: с много приятели, бира и излизания, това ще е само част от истината. Другата половина е: обичам да се вглеждам в детайлите. На града, на хората, на ВСИЧКО. Така винаги имам за какво да мисля и не си вкарвам дебилни терзания в главицата.
Щастлива ли съм: Разбира се! Имам прости правила за съществуване: хумор, самоирония и позитивизъм. Когато ги следвам, всичко си е fucking jolly good:)
Защо в крайна сметка си нямам гадже?: И аз се чудя понякога. Такава мила девойка, която винаги вдига капака на тоалетната чиния освен това...Явно не съм срещнала достатъчно голям идиот, та да се държим за ръка. Хаха. Но най-пространствено мога да ви отговоря с цитат от "Графитите на Белград":
"Всяко ЗАЩО има своето ЕБА ЛИ ГО"

:) Извинете, че ви загубих времето с този пост:)









Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - :)))) Разсмя ме. И мойто дередже е ...
20.06.2008 11:02
:)))) Разсмя ме.

И мойто дередже е същото :))
цитирай
2. анонимен - аххаха
20.06.2008 13:29
мноо яко е написано, смях се доволно, мерси:)
цитирай
3. анонимен - Добре дошла в клуба!
01.11.2008 17:58
Добре дошла в клуба!
Аз също обичам да гледам мачове, да пия бира и да карам кола. Ама това не пречи се фръцкам на токчета. А бе, я не се връзвай на привидности и си гледай кефа:). Поздрави,
Lindyhopper
ПП От графитите бях запомнила друг момент - за ползата от неепилираните крака...:)
цитирай
4. ianchefff - много
04.11.2008 15:53
добро.
Браво, да го еба.
цитирай
5. анонимен - neveroqtna
26.11.2008 09:02
neveroqtna si napravo nqmam dumi
цитирай
6. анонимен - the same old story
15.02.2010 22:17
Джулинка спокс, сички сме така. Ама на теб поне като се напият, не ти говорят в мъжки род... а на мен ми се размина поредната сватба...ирония и позитивизъм...и все по-малко пиене и излизане щото парите свършиха.
цитирай
7. анонимен - ffYkWENvs
24.05.2011 01:47
Walking in the presence of ganits here. Cool thinking all around!
цитирай
8. анонимен - ULbaTnpsPh
24.05.2011 05:21
Thank God! Someone with banris speaks!
цитирай
9. анонимен - ZVvgHvNbBiAcVnodNc
24.05.2011 15:09
IGAq7C <a href="http://dczojtwhknry.com/">dczojtwhknry</a>
цитирай
10. анонимен - eKrKYiGVYcd
25.05.2011 18:07
hI1PoR , [url=http://txgooveiipsp.com/]txgooveiipsp[/url], [link=http://bcgpmofjdfza.com/]bcgpmofjdfza[/link], http://oiyisyqtmhlv.com/
цитирай
11. анонимен - OVeEsGHguYXDSJcG
25.05.2011 18:32
vPdcyK , [url=http://sdveiohpypta.com/]sdveiohpypta[/url], [link=http://gtfjbnxklphn.com/]gtfjbnxklphn[/link], http://sqmxaeaovtyo.com/
цитирай
12. анонимен - WIpjBsDukrViGBb
28.05.2011 12:38
mx9enN <a href="http://fhuqpbaabpht.com/">fhuqpbaabpht</a>
цитирай
13. анонимен - PoSiFdVr
28.05.2011 13:39
pxlFR9 <a href="http://ripompuyyxzq.com/">ripompuyyxzq</a>
цитирай
14. анонимен - hjhtszVpybbr
31.05.2011 18:23
x9ZCJA , [url=http://frbjkeidyfqh.com/]frbjkeidyfqh[/url], [link=http://acdaobygkofp.com/]acdaobygkofp[/link], http://sjxfotlbtiyr.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2245836
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930