Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2008 15:26 - Хората са яко изтрещели...или?
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1058 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.06.2008 19:32


Юлето ще се опита да бъде сериозна

Колкото и да ми се иска наемът ми да е уреден заради "топлите ми кафеви очи", Нъц. Не става, явно и бачкане си трябва. Принципно няма нищо по-хубаво от това, да изкарваш някой лев с това, което обичаш да правиш. Съответно аз пиша в един сайт. До тук добре. Но кажете ми как трябва да се чувствам, наблюдавайки шибаните прочитания и импресии?......Дам, админският профил е проклятие. Камъкът, който обръща колата ми по пътя "Не живея в изтрещяла планета". Поводът да си задам няколко допълнителни въпроса:
Чалга: Добреее, всички мрънкат, че навсякъде се пише само за спукания силикон на Малинка, гаджето на Къпинка и обувките на Глогинка. Е, хора, четете друго ве! Пуснах интервю с вокала на група "Седем" наскоро. Пичовете излязоха с ново парче, свежо, приятно. Един вид в Бг и други неща се записват освен здравите маанета. И какво? Да не би някой да го чете.........
Позитивизъм: Другата ми любима точка в "мрън мрън" списъка. Всички хейтват здраво и се оплакват от живота си. Какво чакат? някой друг да им изфабрикува по-добра действителност? Ок, да речем, че аз съм достатъчно търпелива да си търся "малките неща", които радват. Онези жестове, каращи човек да се усмихва. Пиша за тях. Резултатът - О на 1 за тях. Пак нема грам ефект.
Цинизъм: Еха. Като ми се занижат едни войнствени християни, просто припадам от радост. Пичове, коитуса, консумирането на дълбоооки и искрени чувства и сливането на душите и телата пак си остава секс. Извинявайте, че имате проблем с думите. Аз нямам. И със секса нямам между другото, така че да не чувам "авторката да намери кой да я ....."
Авторката е повърхностна: Да, авторката е ултра тъпо парче! Никога не е чувала за книги. Невър! И авторката всъщност изобщо не е нормален човек - има люспи под дрехите, не се усмихва и всъщност....дааа, чука шефа - затова я държат. За разлика от "експертите по мнението", които се будят с Бетовен, след това стръвнишки захапват том на Шекспир и между медитацията и благотворителните прояви удрят една бърза....лекция де. Еми, простете й на авторката, това тъпо жиУотно. Не й се сърдете, че диша. И никога не си помисляйте, че тя пише и за сериозни неща, за такива дето никой не ги чете, понеже народът иска "Пънк, цици, наркотици". Ммммне!

Та така, мили хора. За да има предлагане, трябва да има и търсене. За да ние  на всички по-добре си трябва усилие...поне елементарно. Замислете се.

PS. извинявам се за линковете. Грам не е "фирмена политика". Просто това е мой труд, мои камъчета, които съм изровила на плажа. Особено историята с кибритите ми се иска да стигне до повече хора. Па нека е СПАМ....




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2244821
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930