Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2008 16:31 - "Кажи й, че си свиня"....
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2496 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 21.06.2008 16:43



Кажи й, че си свиня:

Колкото и грубо да звучи, имам наблюдения, че това действа със страшна сила. Действа поради няколко причини:

- Ако на твоя език фразата „не трябва да се влюбваш в мен” носи именно този смисъл, то на нейния тя е еквивалентна на заповедна форма: „Падни си по мен! Веднага! Много!”. Защо? – Ами, жените харесват трудни/загубени каузи. Никой не може да ти обясни защо.

- Жените се размекват от подобен вид подранило разкаяние: за дамите това е своеобразно признание, което те нарежда в графата „честни мъже”. Може да е свиня, но пък я как хубаво си го казва...

- Това предизвиква в тях желанието да намерят прекрасния нешлифован диамант под свинска външност. Жените наистина смятат, че зад подобна реплика се крият много рани от миналото ти... и като една същинска доктор Куин, жената иска да те излекува от всички тях.

Това бях написала преди време в един журнал на тема "Какво искат жените". Уви, колкото и силно да е желанието ми тези изводи да са поредната художествена фикция на Желязкова, да живеят собствен живот, осъзнавам че до голяма степен са реално свързани с мен. Понякога ми се иска да не съм толкова проницателна спрямо себе си.....
Аз наистина се влюбвам в мъже, които са свине: (Да се има предвид, че тук думата свиня е употребена в най-добрият й и ласкаещ смисъл). Курвари, мъже които не знаят какво искат, такива които ще зачезнат за една седмица без да ти се обадят - леле, дайте ги насам. Колкото по-объркани са, толкова по-добре. 
Наистина се размеквам: Когато някой мъж започне да ми обяснява колко тъпо е постъпил, аз се чувствам длъжна да го опровергая. Каже ли ми, че аз съм прекрасна и чудесна - изчервявам се и минавам с редовното "Айде сега пък"...Въобще прецаквам се сама по най-старата схема...Коя ли е тя? Егоцентризма, мили приятели. Просто като не съм специална за един се опитвам да бъда добра за всички. ГОЛЯМА-ПРЕЕБАВКА. Честно хаха
Това за раните: О, да! Като муха на ...хмммм...мед да кажем. Лесно се трогвам от почти всичко. Усмивка, жест, подозрение. Подозрение, че не може един човек така да действа, ако няма проблем. И разбира се, аз искам да помогна. Понеже съм инфантилен идиот. Защото вярвам, че живеем в прекрасен свят. Поне се опитвам да го създам такъв. Кауза пердута за сега. За сега казах - оптимист съм до последно!
Дали ме обичат: Те това е! Нямаше да имам никакви проблеми, ако постоянно не се появяваше някой, който ме обича. Наскоро ми казаха: "ти си прекрасна/мила/чудесна/красива. Не трябва да търпиш толкова". Да, не трябва, пич. И теб не трябваше да търпя, но съм си такава - прекрасна и мила. Да беее, дааа. А ти защо не се сети по-рано? Защо се опитваш да ме задържаш, когато вече по всякакъв начин съм си тръгнала? Ходи разбери!
Заключение: Няма! Липсва! Дори не изпитвам нужда от такова. Понеже животът си продължава, а аз просто съм изписала още една страница от личния дневник. Не пиша в категория "Заключения", нали?:) 
I"m sorry i don"t pray that way:)





Тагове:   кажи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aseng - Ами не-наистина го е написала това на статия.
21.06.2008 20:07
Може да е реклама на статията де, не знам.
А, Юле, аз СЪМ свиня-да знаеш:)!
А.
П.П.: А за причинтие зад поста ти има изписани бая книги:).
цитирай
2. julllinkata - каква реклама ве пичове...
21.06.2008 22:22
Слоган "аз съм пълен дебил", продукт "търпение евър" хаххаха айде сегааа
цитирай
3. lelya - Менсън е готин. Спокойно не си ед...
23.06.2008 00:37
Менсън е готин.
Спокойно не си единствена. Аз виждам един скирит подтекст. Сбъркан майчин инстинкт. За това всичко им прощаваш. Ще бъдеш най-готината майка. Хубавото на всичкота тази бъркотия от чувства, хора, случки е, че без да очакваш и подозираш той ще се появи.
цитирай
4. julllinkata - :)
23.06.2008 11:17
Lelya, и аз с тази мантра живея. А иначе за майчинския инстинкт си много права...Емииии....Какво да се прави:)
цитирай
5. анонимен - julinkata oste niama mnenie za gay ...
28.06.2008 12:33
julinkata oste niama mnenie za gay parada, why?????
цитирай
6. julllinkata - ЪМ?:)
30.06.2008 00:06
Това по какъв повод?...В контекста на поста е малко странно:)Иначе за гей парада имам мнение, но не искам да го споделям-твърде преекспонирана тема:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2245126
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930