Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2008 01:35 - Изтрещяла съм, не ми обръщайте внимание:)))))))
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2134 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 21.07.2008 02:32


Като дете мечтая да шляпам из локвите
но дали калта няма да изцапа и двама ни?
Прекалено тежка съм май...
На моменти ми се иска да съм като дамите с роклите
но такава покана за нас би означавала край
Затова ми се иска да остана момичето
с нецензурни думи, с цигара в ръка
и да шляпам из блатото на надеждата
че някъде в детето е скрита жена




Тагове:   внимание,   обръщайте,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. silencemurmur - по Изтрещяла съм,
21.07.2008 01:56
Направи го. Никой не може да те спре. Най-малкото пък ти самата.
А това: парче по пърче глупости е добре. Не си сама. Цялото човечество те съпровожда, защото си.
поздрав
Silence
цитирай
2. viki11 - Никой не обича да го калят. Е, поне аз ...
21.07.2008 07:55
Никой не обича да го калят. Е, поне аз така мисля.
Срещала съм, на някои гадостите им харесват. И да се самоунижават също;
цитирай
3. mem - Дръж се за розовия балон :)
23.07.2008 12:41
Само мечтателите успяват да добавят нещо добро към нашия свят, Юле. И децата. Всеки от нас си е изтърсвал калта по крилете... :).

Вики, а ти вземай бързо стирката и белината, че май се поизцапа нещо.
цитирай
4. mem - поезия
23.07.2008 12:44
Юле, ето ти един добър събеседник:

БИБЛЕЙСКИ МОТИВ

Борис Христов

Живея в ъгъла на тоя свят, където
човекът е навел глава над своята чиния.
И дъвче яростно... И отброява часовете
адамовата ябълка на неговата шия.

Това ли си представях аз, когато малък,
размахал стръкче лук из прахоляка,
търкалях слънцето като яйце... и лягах
да спя до него в дупката на мрака.

И мен ли бе избрал безмилостния господ
да видя как веднъж крадецът на квартала
целуваше жената на учителя... и потни,
телата им димяха в лятната омара.

Ала когато изпълзях от буренясалото детство
и моя нос опря на Голиат в ботуша,
разбрах, че глупостта с черпака си надвесен
ще ме преследва цял живот и ще ме суши.

И аз реших да ида при поетите тогава
и там да угася главата си запалена...
Но черните овце живеят настрани от стадото -
не искат те да ги дои стопанина.

Видях ги да изкачват билото на планината
и да събират камъчета за Давидовата прашка.
А сам Давид лежеше като бог в реката,
за да не вижда никой дяволската му опашка.

цитирай
5. mem - още поезия
23.07.2008 12:47
ПЛАВАЩ РЕСТОРАНТ

Ядем и пием и очите ни блуждаят
към позлатените ключалки на жените -
удавени в меда, мухите лакоми не знаят,
че няма вече никога да литнат.

Земята като плаващ ресторант се носи
в студеното побъркващо пространство.
И няма бряг спасителен сред космоса,
където да отдъхнем от пиянството.

Свирачите, които управляват танца,
превърнаха човека на хармоника...
Но от законите базмилостни на дансинга
главите ни са пълни с беззакония.

Докрай разпасали колана на душите,
бесуваме като пирати, не видели суша,
и в дяволския танц на лакти и копита
нозете боси бягат от ботуша...

И както скачаме из въздуха да хванем
протегнатата длан на боговете,
повръщаме коремите си в океана
и плюеме желязо към небето...

Певицата-луна, отдавна прелъстена,
лежи разголена - с поли на кръста.
И от сокаците на тъмната вселена
се чуват писъци и викове до късно.

А слънцето - началникът на светлината,
мълчи, готово всеки миг да кипне.
И като гледа накъде върви земята,
скубе косите си и върху нас ги сипе.

© Борис Христов

На мене ми се струва, че няма добър човек, който да не се е чувствал изкалян по някое време в живота си.
цитирай
6. julllinkata - mom
30.07.2008 22:44
Да съм ти казвала скоро, че си ми най-любимата жена и много те обичам?:))))))) Стихотворенията са супер, знаеш мнението ми де:) ааа, забравих: и най-любимата майка:Р Не че има съществуваща конкуренция, но все пак да знаеш, че си върха!!!
цитирай
7. beasta - ако не изтрещявахме
09.03.2009 11:45
светът нямаше да бъде интересе :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2243035
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930