Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2008 17:22 - work, bitch, work.....
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1332 Коментари: 1 Гласове:
0



Веднъж вече казах, че Сменям професията . Към днешна дата се придържам към това решение, затова замислям нови гранде планове как ще се препитава госпожица ви Желязкова занапред....
1) Муза: Тази длъжност си я представям като нещо средно между домакиня и лична компаньонка. Ще вдъхновявам хората чрез присъствието си и те ще пишат за "кафевите ми като изкипяло сутрин кафе очи". Яко, а? Търси се нов Шекспир, Лорка...или понеее Хю Хефнър. Музата е насреща:Р
2) Професионален събеседник: (да се чете и като латерна). Аха, по цял ден мога да си говоря глупости с някой. Всъщност и на сериозни теми съм ок, така че ако много закъсате - свиркайте.
3) Позитиватор: О, да. Днес ми напълниха главата "Колко е гадно в България", "Как мениджмънта/шефа/работата......абе живота като цяло е депресиращ", "Колко проблеми имам със срещуположния пол"...
Ебаси, пичове! И на мен ми висят сметки и наеми, в личния живот "ич беля не съм вързала, но няма си гризна вените я! И съответно като древен потомък на Фройд трябва да обяснявам на всички колко е прекрасено житието всъщност, да измислям мега простотии нон стоп и да разпръсквам усмивки. Не че имам против, но е крайно време да започна да таксувам. Понеже понякога и аз се изморявам, съжалявам.
4) Кристална топка: Може и жертвена коза или смилянски боб, по желание на клиента.
"Той защо не ми пише" - Има работа? Цака се нета? Не те харесва? Отговори бол.
"Къде съм си заврял ключовете" -  Пробвай дестинация в задника, аз моите там си ги прибирам обикновено.
"Кой те е разочаровал така" - Опа, сега конкурси ли ще сформираме, а?
"Как е с мъжете" - ММм, здраво генг бенг, как да е. А при теб?
и любимият:
"Защо жените..."(тук следват различни вариации) - Кифли сме, затова. Стига пита вече.
5) Месечен абонамент: Сериозно. Само срещу 100 лева на месец, ще получавате промо пакет - 5 актуални снимки (мога да се прежаля и за една по бански), 4 текста (по тема зададена от вас) и един гласов запис. Ако сте лоялен клиент получавате и възможност да изпиете 3 бири с мен.(тях сама ще си ги платя, понеже предвиждам да съм стабилна финансово)
Мммда, сега отивам да упражнявам най-древната професия тип свободна - шматка:) Но, ако има някой милосърден човек, който освен китовете иска да спаси и мен....Знае къде да ме намери:)




Гласувай:
0



1. julllinkata - хахах,бейби
25.07.2008 02:24
По-изтрещял си и от мен:)))) И аз те обичам. Аре за това ше черпя - имаш 5 снимки в аванс:Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2244995
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930