Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2008 02:37 - Безмислен пост за не дотам безмислени неща....
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1250 Коментари: 2 Гласове:
0



Вече е 02.17. Ебаси, пак не спя....
Да се разберем, че това са одрипани и разкъсани мисли на един неспящ човек:) Да се има предвид и, че си търсих причина да лепна едно клипче в чест на arnage, затова е пръкнат поста. 
И да си кажем дружно "Юлето пак е изтрещяла"...Да плеснем с ръце и да се прегърнем, дето се вика:)
1) Какво се случи с мен през последната година:
 - Разведох се: И оцелях.
 - Бях до приятелите си: И те до мен. Затова ги обожавам!
 - Престанах да взимам найлонови торбички на поразия: Предпочитам да мъкна раница, стига вече с шибаните PVC пликчета. Проблем е!
 - Избутах няколко изпита: Тук дълбокомислено искам да замълча.........
 - Мислих много за семейството си: Нее, няма такива пичове! Благодарна съм им за подкрепата, за това че са ме научили да се смея, затова, че те го правят - каквото и да коства. Никога няма да престана да го повтарям - аз съм бати щастливата жена!
 - И върху смъртта разсъждавах: Тъжно, но факт. Но в крайна сметка не мога да разбера: Защо предпочитаме да се страхуваме от нея в къщи? Диагнозите са ужасно нещо, лекарските кабинети са плашещи, но когато нещата завършват с "ако бяхте дошли по-рано" си казваш задължително, че си много тъп. Вече нищо не мога да направя по въпроса за съжаление. Освен да започна да пазя малко повече здравето си. И да изпуша една цигара за утешение, че съм така безсилна за близките си.....Тъпо:)
 - Излязох на билиард срещи: Изобщо не съжалявам! Намерих много нови приятели, убедих се, че не всичко трябва да е сложно/просто, крайност или връзка. Просто излизаш. Свободата на простотата:)
 - Казах си, че не е задължително да се влюбвам: Когато не преследваш нещо, то само те намира.
 - Реших, че репликата "Светът не се върти около теб" е тъпа:): Ако всеки си въртеше като хората неговият свят около себе си, цялото щеше да изглежда по-добре. Аааа, и около какво се върти тогава? Понеже, колкото и да искам да помогна на гладуващите в Сомалия, нямам възможност. Но пък мога да се усмихвам. На продавачките, на случайни хора, на познати. И вярвайте ми, денят им става по-ведър! Дедукция:)
 - Бях влюбена в Слаш, не в Аксел: Хахаха, яко оф топик. Но наистина Роуз е супер самовлюбен. Тцъ, не ми го вдига нещо:)
 - Не отидох на Металика: поради куп причини. Основната - не ми се ходеше. Писна ми да се обяснявам:)
 - Реших да запиша магистратура мениджмънт: Човече, много е зле това в България!!!!! Просто не знам как хората не вдяват елементарни неща? Как персоналът да е мотивиран, след като се лийда на тийм билдинга е "да мразим дружно шефа". Не, не. Зле е! 
 - Питах майка си как мога да й помогна: Семплия отговор беше - "Пиши весели постове". Съответно, ако съм усмихнала поне един човек съм направила много повече от това да мрънкам, нали?
 - Направих и една година тук: Отдавна. Но осъзнах колко ми е ценен блога. Моето място. Лично. 
 - Прежалих 15 лева за книга и диск за Павароти: Ужасное  написана:) Книга започваща с клишета като "Павароти е властелин на духа"....мммм, сори, и СТОЖЕР и ела ми го фани. Но все пак човекът си беше пич, та не ми дреме:)
 - Пих бира с arnage вчера: Хахаха, че взех да отплесвам тотално. И чухме случайно в cross point Парчето към съответният пост:Р 
Даа, реших да се гледам филм за Елвис, вместо да ви тероризирам повече:)))




Тагове:   неща,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. arnage - :)
26.07.2008 14:53
Страхотен, чаровно объркан и все пак идеен пост :) Много благодаря за клипчето, посветено на скромната ми персона :)
цитирай
2. soho - Eee, и Акселчо не е за изхвърляне. ...
06.08.2008 12:25
Eee, и Акселчо не е за изхвърляне. Още си спомням сексуланите ми фантазии с него. По -точно романитчните, че тогава не знаех какво е това животно - секса :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2245239
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930