Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2008 16:16 - Любими коментари - част 1
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1625 Коментари: 2 Гласове:
0



Честно да ви призная, аз съм фанатик на коментарите. Ако ми е  било смешно, докато пиша нещо, като чета отзивите положението вече граничи с истерични кълбета по пода. Та днес реших, че е крайно време да обърна внимание ан коментиращите, които често са правили животът ми една идея по-забавен:))))))
Темата: Най-катастрофалните реплики за свалка.
Отзивите: Вие преценете:)
1) "Кога ща лижа"
Е реплика която съм виждал че действа 100% (при първа среща, иначе се губи елемента на изненадата). Хаха, човееече, и при втора среща ще се изгуби, вервай ми. Моля ви, никога не ми казвайте подобно нещо!
2) и само да добавя номер едно в твоята класация би трябвало да бъде следното:
Мъжът: Как се казвате госпожице?
Тя: Мими image (усмихва се тя сладко)
Мъжът: ахахахахах Мими Мими дай да суча твойто вими...
ей тва би я изкривило и тя ще заприлича на "there is no spoon" ако ме разбирате.
надявам се авторката не ми се сърди много за критиката, просто когато кажеш нещо винаги има поне 5 човека насреща които ще ти отвърнат... такъв е животът image Такъв е, да:) Грам не се сърдя, а това за Мими-вими просто ем разби:)
3) Жените са за педерасти!
С. Хиподилски image Момчета, внимавайте, че да не се изложим:Р
4) Добре  защо си мислиш, че тя има проблем?! Да е написала " Най-катастрофалните реплики С КОИТО СА МЕ сваляли" ?! Или " ИМАМ ПРОБЛЕМ ВСЕ МЕ СВАЛЯТ ИДИОТИ" ?!
Или просто някъде да пише, че ТЯ ИМА ПРОБЛЕМ!?!
Ах има един много хубав филм с Уил Смит казва се Хич! Ако не сте го гледали, гледайте го много приятен и добър филм точно за такива ситуации!
Приятен ден! image Този пич ми е фен:) А иначе, пссст, имам проблем и са ме сваляли много идиоти, но наистина не беше това поводът:)
5) Вуте среща Пена.
-Пено, добрутро ма!
- Малеее Вуте колко си сладкодумен, с две думи ме кандардиса! Така става понякога. Факт (fucked)
6) +2 респект за автора и subSilver
качествено написано и от двамата, поздравявам ви!
между другото на такива "умни" реплики кой се връзва още и кой ги ползва, че плюете девойчето? на някой от вас ли не е пуснала? или на всичките? Хаха, да си припомним разликата между кучка и лека жена:Р
7) две страници наранени егота image
момиче как можа image Е ха де, каква съм и аз:)
8) Това не ни6то в сравнение с това , което ми се случи в не без известен кино салон в София .
Момичето , което бе седнало до мен и което не познавах ми зададе следния въпрос:
Извинете и вие ли 6те гледате съ6тия филм image image image image image image image Е тука дори аз ще замълча.....
9) аз лично винаги съм искал да сваля някоя мацка с лопата....
или ето така :
/дрезгав глас от пре и злоупотреба с наркотични вещества и алкохол/
"ТИ ГО НАТОПОРЧА ОТПОДИРЕ МА БЕЙБИ" Бейби, и без лопата съм твоя! хаха
10) хахахаххаха
един приятел едно време задяваше девоиките с фразата
-путко,путко аи на дискотека!
не си спомнял да е имал голям успех image image image Защо ли, о боже, о боже???
11) Още едно вицле в подкрепа на статията:
Млад корнет пита поручик Ржевски какъв е секретът на успеха му с жените.
- Много е просто - казъл Ржевски, - каня дамата на танц и нежно є казвам на ушенцето: "Вие ми харесахте от пръв поглед. Ще ми разрешите ли да ви изчукам?"
- Но какво ще си помисли, че и казвате, така и шамар може да получите, поручик?
- И получавам - казва Ржевски,- но по-често чукам. Евала!
12) това сигурно е блондинка image Тцъ! Може да съм ултра идиот, но съм си натурално кестенява:)
13) Едно време като ходех по дискотеките имаше един авер де ги сваляше дамите доста тактично и директно...
леко се хващаше за гениталите, поглеждаше я леко на една страна и бавно я пита - "Искаш ли да хойме унас да гле"аме филм..." Абсолютен тактик е бил!
14) "шсъ ибьем ли?"
Още върши работа! Силата на краткото слово:)
15) "Айде ма,айде ма ,ай та еба" - тва е репликата намбър уан! image 100%:)





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. arnage - хахахаха
26.07.2008 16:21
" Вуте среща Пена.
-Пено, добрутро ма!
- Малеее Вуте колко си сладкодумен, с две думи ме кандардиса! "

Специално това директно отива в златния архив :D направо къртиш мивки, Юле, даже лепиш плочки с този пост :D
цитирай
2. cpprulez - мноо готин пост :)))
27.07.2008 13:47
още се смея, докато пиша коментара :-D No.10 кърти :-D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2244809
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930