Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2008 04:48 - Рзмисли..без страсти
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1190 Коментари: 2 Гласове:
0



Бай пасът е позамрял напоследък. Уж прескача, но не е онова колосално "джъъън" "праааассссс", "Буууммм", "Бааанг". Крайно време е да се запитам защо...ох, и отговори трябват, нали?...
1) Любовта и мисленето: Комбинация НУЛА. Винаги съм смятала, че на жените е добре да им се забрани подобна дейност. Стоиш и мислиш...и стоиш ли стоиш. Аре неее.
2) Колебанието: Той дали, ако, нали, някак.....Безпощадният ми вътрешен анализ шепне: "Предният да не беше върха на сладоледаа, а? Я се освести малко"!
3) Любовта и секса: Твърде различни на пръв поглед понятия. Но, голямото НО: Чакайте, сексът все по-често е повод да получиш внимание, да се гушкаш, да намериш събеседник. Всички сме прекалено презаситени емоционално, информационно и визуално. Но пък я останете сами! Да видим дали няма да ви домъчнее за секса.
4) Претенциите: На този му е голям носа на другият...аха, друго. Все нещо не е както трябва.: Лигавя се май. 
5) Любовта и очакванията: Не, не искам нищо особено. Но когато някой ми каже, че "тази няма да я бъде" (тук се разбира деца, обвързване и всякакви дивотии) побеснявам. Мили, тези неща идват естествено. Но да ги отричаш настървено - хммм, май няма какво да говорим.
6) Любовта и жените: Не искам да вдигам скандали, изморяват ме. Затова тихо и кротко предупреждавам, че ще си тръгна. Наистина ли е изненада, че го направих? Аре бе!
7) Любовта и преките мисли: Предпочитам да ми казват нещата в очите, директно. И аз харесвам да постъпвам. Лъжите не спасяват, само забавят. Съответно го правят и по-шибано в последствие. Моля ви, нека не се лъжем!
8) Любовта и страха: Аз не вярвам, че някой може да ме обича. Стандартна депресия. Но пък така ми се иска!
9) Любов и вярност: Ох, моля ви. Като чуя изсмукани от 900 кладенеца доводи "защо изневерявам" ми се гади. Няма такъв филм. Или си с някой или не - избирай. Да не съм чула повече обяснения! Аз съм моногамна.
10) Любов и музика: Толкова много парчета навяват спомени. Сега като ги слушам - само музика.
И все пак вярвам, че някой ден и аз ще се влюбя пак.
(23.07.2007 година)





Гласувай:
0



1. анонимен - privet
29.08.2008 01:17
Jule, slu4aino popadnah na tvoia blog i triabva da ti kaja 4e adski ti se radvam. Tva za izneviarata e mnogo viarno...ama kolko sa izobretatelno horatat kogato triabva da izmisliat sme6ni opravdanai ah...? A ina4e za kraia ...vlubi li se ve4e....sigurna sam 4e da :)
Vsi4ko nai nai i uspeh
цитирай
2. julllinkata - до анонимна:)))))
05.09.2008 01:06
Много ти благодаря! Милите ти думи са леко казано трогващи за мен. Радвам се, че си попаднала и съм ти доставила радост. Отбивай се понякога:) И Да! Да! Да! Влюбих се:)))))Не знам колко,как,защо,дали ще продължи...но това май е същноста на любовта:)))))))Просто чувство.....:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2245044
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930