Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2008 13:58 - За andreytcho-vol 2
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1165 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.07.2008 15:02


Да се разберем - нямам абсолютно нищо против крехката особа на Андрей. Срещу мъжете също (отровата ми за мишки, тротила и цианкалия свършиха отдавна:Р). Но все пак като дама (не дръжте на това), която е била обвързана, се засегнах кръвно от негов пост. Така че, трябва да защитя женското съсловие...А каквото ще да става:)
Темата: Обвързани мъже.
Мъжете путки са ми най противните, не за друго но поради простия факт че слушат жените си твърде много само и само да не загубят своята доза от седмичен секс.
Какво значи да "слушаш" някой? Аз не си спомням да съм забранявала на бившия да троши пари за музиката в колата. Смятам го за идиотско, но сигурно и той не е разбирал защо розовото балсамче е различно от червеното....и двете са ми необходими, ама жизнено казах! Просто и мъжете и жените си имаме собствени фетиши. Няма нужда единия да налага на другия своите. Много е простичко. 
А за дозата секс - отричаш, че е добре да се прави редовно ли???
Те ползват нежни, глупави имена за своята любима, казват си я дори пред други хора.
Е, не, братче! Всичките ми гаджета до сега са се обръщали към мен с "кучко"...
Тяхното мнение е много балансирано когато тя е наоколо, много се използва НИЕ, НАШЕТО и други общо характеризиращи понятия.
А как ти звучи: "Когато легнахме той на НЕГОВАТА половина от леглото, а аз на МОЯТА, скрихме се под НЕГОВОТО ft МОЕТО одеало...и леле, леле, к"ва стана"?
Онзи ден като бяхме в мола с котето(Тя) си харесахме едни тапети, които ще отида да купя утре.
??? И?
Повръща ми се!
Откога повтарям, че алкохола е кофти. Ти-не та не.:Р
Такива приятели много често изчезват от полезрението на истинските мъже след като се оженят.
Така ли? Аз като се омъжих влязох в полезрението на неговите приятели. И до ден днешен се виждаме.
Вече не идват да гледат мача на бира и да си говорят за мацките в рекламите и как са ебали една точно като нея.
Това само мъжки превилегии ли са? 
На мъж путка не може да се разчита след 22:30 без одобрението на неговата господарка
Много ясно, след 22.30 е прекрасно време за старта на BDSM шоуто.
Плановете с такъв мъж също са много условни:Ако ни остане време след кафето, ще дойда да ти вържа телевизора.След като мина да се видя с жената, ще ти се обадя.
По тази логика с всички хора са условни - или са точни или не. Аз лично никога не бих си пренебрегнала приятелите, не го изисквам и от мъжа до мен.
И други извратени первезии…..
Да, не съм чувала нищо по-извратено от това да си обвързан:)

Вярно, че и аз съм се дразнила, когато мои приятели не излизат с мен, понеже мацките им ревнуват. Но все пак е въпрос на личен избор. Не всички жени са превъплъщението на Горгона. И според мен няма нищо лошо да изкарваш времето си с половинката си, щом ти е забавно. Нали?

PS. Айде гледай бразилки по бански, че да не се сърдиш много:Р




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2242391
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930