Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2008 00:23 - Искам......
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2025 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 10.08.2008 05:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тази седмица чух какви ли не определения за скромната си особа. "Сложна". "плашещо умна", "Не си идиот, хлопа ти дъсчицата.....но много чаровно".
Хмм, ужасно звучи. Искам да съм една просто скроена, ей така някак щастлива. Затова заминавам - да се погрижа за близките си и да изляза от вътрешният цикъл. Махам се - понеже ми писна от определения и нищо съществено. Опаковам си багажа и си мисля, че искам само:
Да съм част от природата - Вчера се разхождах 2 часа из "нощна София". Красота. Нямаше хора и прах. Само аз и дъжда. 
На морето искам да съм сама - Не, не ме е страх, напротив.
Ще оставям пясъкът да се разстила по кожата ми.
Ще ровя с крака в плиткото.
Ще плувам надълбоко.
Слънцето ще гали всеки милиметър от тялото ми.
Ще наблюдавам и снимам.
Ще си събирам мидички, чета книги, пиша в тефтери.
Вечер ще ям миди на тенекия, ще запия с баща си, ще си говорим за смисъла на живота.
Той ще ми каже, че все пак съм чудесна, аз ще се зарадвам.
Ще бъда на концерт - Потна, изтощена и красива на финала. (смятам много да подскачам)
Ще срещна много познати - случайно, както винаги. Ще бягам от тях, понеже.....хееей, следете ми разпокъсаната мисъл - ИСКАМ ДА СЪМ САМА.
Няколко пъти ще посетя плажа рано сутрин. Към 5 ам. Ще правя упражнения, ще дишам йодни пари. Ще се засека пак с пича.......Преди 4 години си разхождаше кучето рано сутрин, а аз правех йога по бански. Мисля, че ме харесваше, но така и не минахме на повече от "Добро утро, ти пак си тук, колко хубаво".
Ще си останем пак с "добро утро" - нямам интерес просто, нито тръпка:)
Ще сплета водорасли в косата си.
Ще се излежавам на някой камък и ще виждам бъдещето и миналото, без грам да ми пука за настоящето.
Ще легна по гръб и ще се отпусна, докато вълните ме галят.
Ще бъда по бански някак гола, без да позволя да ме гледат.
Ще събера камъни и всякакви находки за близките си хора.
Ще изживея "лятна любов". - Поне към релаксирането 100%
Ще изпия няколко вида коктейла.
Ще мисля - ох, пак ли?
Ще се оставя на безбрежната гледка.
Ще бъда себе си.
Ще спра да мисля за теб..... - а бих могла да съм твоя на морето, представяш ли си?
Ще бъда лятна - поне замалко.
Ще бъда щастлива!
Ще ще ще......





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. arnage - :)
10.08.2008 00:32
Желая ти наистина прекрасно изкарване, нека бъде дори в пъти по-хубаво, отколкото си го представяш :)
А в това да ти хлопат разни чаркове няма нищо лошо, при положение че е чаровно, даже е чудесно ;)
цитирай
2. possible - Всичко което ЩЕ направиш е прекр...
10.08.2008 08:42
Всичко което ЩЕ направиш е прекрасно...Ще имаш една незабравима почивка и наистина ти го пожелавам..Но снощи докато си се разхождала определено не си била сама..Споделях същото изживяване..Аз..Сама...Дъжда...Нощната София...Красотата..Спокойствието...Как пък не се засякохме...;)...Лек и усмихнат ден...
цитирай
3. sensi - Много си
10.08.2008 14:38
готина. Аз правя горе долу същото, а ако искаш да не виждаи познати прави се че не си ти! Много е забавно, те се стряскат мислят че се препознават и те осавят, е не винаги може! Освен нещата които си си планирала ще се явят и изненади, не ги пропускай те понякога са доста необичайни и запомнящи се. Бъди себе си и се харесвай!
цитирай
4. julllinkata - I'm driving too far
10.08.2008 16:15
Е положението:Р Possible, някой път ще вземем се засечем, сериозно. Винаги така става. Sensi, ще бъда себе си, обещавам. Пък каквото ще се случи хмммм ще се случи - професионално гадание хаха:)))) Мерси за милите коментари. Пожелавам на всички прекрасно лято:)))))))))
цитирай
5. nikolay4o - kavo li nepravi 4ovek za da bade o...
11.08.2008 18:12
kavo li nepravi 4ovek za da bade obi4an,ok,zabludi se 4e tam kadeto otiva6 vsi4ko 6te e kakto ti iska6,no nezabravqi 4e vsi4ko 6te svar6i i pak ........
цитирай
6. tsvetkakoketka - ееееееее, че хубаво
13.08.2008 15:37
искам и аз, ама на мен ми е скучно повече от 2 дни сама- явно съм скучна:))))))
цитирай
7. dre - пак ли...?!?!
14.08.2008 21:31
Искам да изкажа скромното си мнение...
Прочетох доста от писанията ти, за това ще направя следния коментар: ТАКИВА ЖЕНИ ТРЯБВАТ НА БЪЛГАРИЯ!!! Писна ми от глупачки, които не могат смислено изречение да направят!- "Чай, че си харесах едни сандалки в Mall-a"! Какво да ги правиш? Чукане една седмица... после - Довиждане - защото няма радост....
Стига толкова словоизлияния... приятна почивка на морето!!!!
цитирай
8. julllinkata - dre
24.08.2008 20:41
Благодаря ти:) Да ме определят като "мислеща" за мен е супер комплимент:) А за жените и МОЛа...бейби, драмата я има и с мъжете...не ги правят като едно време,а?хаха:))))Но аз съм оптимист. Изкарах наистина прекрасно и скоро ще разказвам:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2243022
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930