Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2008 14:11 - Fuck me, i'm famous....
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2363 Коментари: 9 Гласове:
0



Той е звезда, аз съм звезда...Моята звезда

Всяко малко момиченце залита по "звезди". На световно, регионално, кално и простете - анално равнище.
Ако момиченцето обаче има поне 4 запазени сиви клетки, превъзмогва го. 
Успява да се оттърси от този синдром и осъзнава, че между мъж със самочувствие (базирано, имам предвид) и момче с Его, което върти света има огромна разлика....

1) Пет сигурни реплики, които ще чуете от мъж, който се е нагълтал със звезделин:
 - "Това е само секс": Добре, пич. Евала! Ти си страхотен, неустоим, невероятен....Кой убеждаваш? Мен или себе си? Аз отдавна не правя "само секс". Нито тялото, нито самоуважението съм си намерила на улицата.
 - "Ти си сложна/объркана/не-знам-каква": А ти нали можеш всичко? Разплети ме, насочи ме, разгадай ме. Хайде, чакам!
 - "Той всъщност не те харесва": Това, че някои мъже не са дораснали емоционално, изобщо не означава че всички са такива. Съжалявам, факт е. И представи си - той ме харесва. Защото може да си го позволи. Понеже самочувствието му не се базира на "колко велик съм", "колко мацки съм изпотръшкал". Просто Той знае какво търси, смята, че го е видял в мен. Невероятно, но факт. Цък цък, язък. 
 - "Защо ми се правиш на интересна, като пак ще ми се обадиш": Ах, това винаги ме разбива! Защото вярвам в хората. Защото зад болния егоцентризъм винаги се крие едно не лошо същество. Защото съм дебил май......Обещах си повече никога да не се опитвам да помагам на хората, да не се правя на психоаналитик, да не хвърлям време и енергия по такива каузи. Сега остана да го изпълня:) Аааа, и това, че съм се обадила не означава нищичко.
 - "В мен не можеш да се влюбваш": Един от основните проблеми. Той е Тома Неверни на куб, квадрат и ромб. Него трябва да го убеждаваш понееее няколко месеца, че наистина го харесваш. Той е специален, сякаш е изкаран от Кореком на връх соц режима. Той е раним, чувствителен, задълбочен.....Абе той е всичко, а ти си идиота, който храни ЕГОто му. Ако това те успокоява, след като се измориш до припадък да му сипеш аргументи, след като мине буферния период - той ще се усети. Най-вероятно ще дойде яхнал бял кон, ще изрецитира колко си била прекрасна и ще скалъпи на две на три колко тъпо се е държал.....
Но пак ще има мастър уговорка.

Защото "звездата" иска да е с теб ден и нощ, но да е свободен.
Вярва в любовта, но винаги я усложнява прекалено много.
Има нужда да те обича, но още го е страх да обикне себе си.

Съжалявам, моята звезда не трябва да се държи по този начин.
Твърде изморително е, прекалено детинско, ужасно трудоемко.
Моята звезда, ще знае че съм аз и няма да се поколебае да го каже.
Ей така, семпло и искрено. 
Тогава ще погребем заедно егоцентризма, ще си принадлежим и ще бъдем щастливи...
At last:)





Тагове:   me,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
27.08.2008 15:49
Много добри размисли :)
цитирай
2. perla - :)
27.08.2008 19:57
Браво, добър пост, добре си го изразила!
Поздрави!
цитирай
3. locki - ;)
28.08.2008 01:22
Като прочетох това, се сетих за приказката:
"Два остри камъка не могат да мелят заедно, но след много чукане успяват."

Не знам защо. Някаква несвързана асоциация...

Хубави разсъждения, но лошото е, че явно ти се е наложило да изтърпиш поне по веднъж, всяка от тези реплики. Жизнен опит, уви, натрупан от проби и грешки. Дано повече грешки да няма, Юле!
цитирай
4. julllinkata - ааа, Локи
28.08.2008 03:55
Не успяват:) Бях го казала в стар пост: "Два остри камъка брашно не мелят, но знеш ли колко трябва да се чукат, докато се изтъпят...Хлябът обаче присяда в определен момент". :) Репликите дали съм ги търпяла или не, историята мълчи:) Грешки все ще има, но въпросът е да си струват:) На анонимен и перла - мерси за коментарите:)))))))
цитирай
5. beasta - всички изведнъж
29.08.2008 22:22
се издигат, после за тях си никой :)
цитирай
6. анонимен - Егоцентризъм
30.08.2008 15:12
Егоцентризмът, никога не се погребва, особено между мъжа е жената. Виш при родител <-> дете става, родителя прави отстъпки, но между мъж и жена не. По важно е да се отвори на въпроса "Защо?" защо си оставяме егоцентрици. Единствения отоговор за който се сещам е че няма "любов". А как боли от този отговор, не е истина.
цитирай
7. julllinkata - анонимен:
30.08.2008 22:22
Ок, да перефразираме леко: Оххх,ще пусна пост като коментар:)))))Само да отида да си купя цигари:)Пороци, какво да се прави - трябва да ги обгрижваме:)
цитирай
8. анонимен - vapros
27.09.2008 20:43
imam edin malak vapros-goreposochenite izvodi na lichen ili na nauchen opit se bazirat? mersi predvaritelno
цитирай
9. julllinkata - анонимен 8
03.10.2008 01:24
Няма за какво да ми благодариш, хеле предварително:)))) Ако трябва да ти отговоря малко по-мистифицирано: всичко, което пиша е from real life, къде преувеличено, къде завоалирано. Но именно този пост е от личен опит....както и повечето, свързани с мъже/жени. Ако имаш други въпроси - задай ги. С удоволствие бих ти отговорила, ако мога:)))) Ако не - нали знаеш, отговорът на всичко във Вселената е 42 хахах
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2243958
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930