Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2008 20:20 - Жената Везна. Част 2: Добрите черти
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1774 Коментари: 7 Гласове:
0



Е, тук тактично ще замълча....Не ми останаха прашинки по сакото, ебати четката, ебати чудото:)

Добри черти: По-добрите черти! В зодиака Везните са противоположни по позиция на Овена. Не е случайно, че щом Овенът е гордия притежател на титлата Много Лош, то Везните са с наградата Много, много добър. Неизброими са достойнствата на този така мил, добродушен, внимателен, свръхинтелигентен и по особен начин силен, слънчев знак. В сферата на изкуството е бъкано с Везни. Прекрасни певци и музиканти, писатели, артисти, дипломати и т.н. Не им е познат егоизма, нещо повече - първо гледат за теб и после, ако се сетят или остане време, и себе си. Могат да се грижат за твоя кеф по-добре от теб самия. Ако ще се почувстваш по-добре, може да ти позволят да им се качиш и на главата, ако щеш и в буквалния и в преносния смисъл на този израз. Остави се под тяхното покровителство и ще си доволен и щастлив дълги години. Не се опитвай да злоупотребяваш обаче. Везните не са балами. Това, че ти правят евала, им доставя истинско удоволствие и на самите тях. Не си мисли, че го прави защото, го е страх от теб или защото си ноо велик - направо Великия Гетсби. За разлика от почти всички други знаци Везните обожават да правят някого щастлив дори и за собствена сметка. От тях може да очакваш подкрепа и в тежки моменти. Не са ти близки само за хахо-хихи, а когато изпаднеш в беда дори не ти се налага да им обясняваш къв си тъпак и как си се прекарал само. Идеалисти до мозъка на костите си и в същото време умели финансови гении. Умеят да съчетават традициите с новото време и в тази област постигат страхотен баланс. Отношенията с Везните са мечта за използвачите и гадните копелета. Е, някои самозабравили се такива биват наказани от Везните по такъв фин и доизкосурен в детайли начин, че им иде да си изядат ташаците от яд, но според мен най-голямата им загуба е загубата на отношенията с прекрасния, добър човек от зодия Везни. 

Само ще кажа, че наистина, за да ме загуби някой трябва доста да се постарае. Но случи ли се това, път назад няма. Наказанието наистина е тежко....
Сега някой да иска да го направя щастлив?



Тагове:   черти,   везна,


Гласувай:
0



1. beasta - аз, аз, аз
31.08.2008 11:33
:)) везни е много готина зодия, наистина мислят много за другите
цитирай
2. soho - Казвала съм си аз, че съм тъпо парче - ...
31.08.2008 20:26
Казвала съм си аз, че съм тъпо парче - толкова да искам всички да са щаслижи дори и за моя сметка, но... реша ли да съм гадна, просто спирам да им обръщам внимание ;)
цитирай
3. podlopioner4e - hahaha :)
01.09.2008 16:43
I az I az :P
цитирай
4. julllinkata - Забравих да кажа...
02.09.2008 04:30
Аз па добре се разбирам со "рогатото добитък" и въобще ме ги смятам за лоши...Може би в универсалната идея за баланс си допадаме, понеже те ме зареждат с решителност, аз тях...с разни други неща:))))Била съм влюбена в овен га бях млада, имах супер добъри приятели козирог и съм била омъбаена за теле 3 години....Айде сега:Р
цитирай
5. soho - И аз чуя ли овен и ми се подкосяват ...
02.09.2008 09:17
И аз чуя ли овен и ми се подкосяват краката ;)
цитирай
6. анонимен - Коя дата и месец си?
24.09.2008 16:57
Интересно ми стана, харесва ми блога ти..и понеже и аз съм везна ..та ако искаш да кажеш датата :)( извинявам се предварително ако не съм я видяла..)
цитирай
7. julllinkata - анонимна:)
25.09.2008 08:20
18 октомври е датата на Юлийно рождество:) Радвам се, че блогът ми ти харесва:))))) Но то везните се надушваме, честно!!!:Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2244497
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930