Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2008 20:17 - Жената Везна - стига, бе!!!! Част 1: общите приказки
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1043 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 30.08.2008 20:45


Така. Днес се заговорих с един мъж за зодии и направих нещо, което не съм правила отдавна - рових из хороскопи. Е, според някой много мил човек, аз би трябвало да съм ш....на жена мечта. Хаха. Но, стига съм се обяснявала, пействам ви какво животно било всъщност това мис Либра (и до колко го"признавам" за вярно:

Общи приказки: Везните са много добронамерен и общителен знак. Притежават много разум и бързо схващат секви работи. Чувството за хумор е много над средното ниво и е адски изтънчено. Трудно взимат категорични и важни решения, когато е възможно да има потърпевши хорица. Добри манипулатори и благодарение на развитата си мисловна дейност могат да налагат пълен контрол по един много фин, демократичен и цивилизован начин. Те имат за цел да изкоренят лошотията и тъпотата от лицето на земята. Не понасят скандалите и разправиите. Много талантливи. Повечето могат да пеят добре и са добри артисти. Много интересно при тях е, че могат да посредничат за разрешаването на някакъв грандиозен спор, но трудно се справят, когато става въпрос за тях самите.

 - Че съм добронамерена и общителна, спор няма. Всеки, който е попадал с мен на едно място може да го потвърди:Р
 - За разума - ъъъъъ??? Схващам "секви работи", само че рядко схващам кога НЕ трябва да се занимавам с нещо или някой. И при все този гигантичен разум, титаничен ум и схватливост, отивам и си блъскам главата в стената. Със засилка и скок дъга при това........Ноо щом казвате, че е разумно - ок. 
 - Относно чувството си за хумор нямам обективна представа, но другите везни, които познавам поне мен ме разсмиват. Тревожни идиоти са всички и много позитивни.
 - Решенията...хмм, зависи. Понякога ги взимам пределно лесно. Просто си казвам "Абе аз мога ли или не мога....." и то вече е направено. Обикновено това се случва в агрегатно състояние "кипене".
 - "Добри манипулатори"? Ехеее, моля ви, кажете го на професора по "теория и история на Връзките с обществеността". Току виж ми дал дипломата веднагически:)
 - Целта да изкореня лошотията и тъпотата: Това не трябва ли да е естествената цел на всички ни????
 - Скандалите: Е, да. Но понякога се вплитам в артистичен драматизъм. Знаете старата максима "След скандал, сексът е по-добър". Но трябва да се действа както и с подправките - да не се прекалява.
 - "Много талантливи": Ахаха. Мога да пия, да пуша, да говоря и да мисля за Табукту едновременно. Същински Наполеон съм. Е..м ти таланта:)
 - Ооо, ако аз пропея, Висоцки ще се върти в гроба, а Милена Славова ще остане без хляб милата. Хеле па в ранна утрин след тежка нощ.
 - За спора: Да, най-трудно излизам на глава със себе си. Виж, на всички други мога да го играя "кошче за душевен отпадък", психоаналитик, опора и прочее. Шанс:)
 Достоверност: 90%


Тагове:   везна,   Общите,


Гласувай:
0



1. soho - И аз съм съгласна с достоверността ...
31.08.2008 20:24
И аз съм съгласна с достоверността от около 90%. Изключвам пеенето - там съм адски зле. За актриса, хм, ставам да :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2244689
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930