Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2008 04:11 - Пипилота,шизофренията на макс
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1451 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

О4.01 часа, 30/08/08
Още вися в нета. Преглеждам разни стари курсови, сайтове, чета....Остават ми 13 изпита да се дипломирам - адски е лесно. Защо тогава така съм се уплашила и полудявам при тази мисъл? Ааа, да, сетих се - понеже установих, че висшото ме учи главно как:
 - за кратко време да се справям с обем информация
 - да имам нерви
 - да спра да си играя с косата, когато съм нервна и притеснена. Поне на изпит. ("Момиче, не издавай, че не си уверена. Ти трябва да си професионалист! Браво, 6 ти пиша в книжката. Мислех, да те скъсам - последна си, станал съм в 8 сутринта, сега е 8 вечерта. Нищо, оставяш ме с приятни впечатления, лека вечер ти желая. Отивай да го отпразнуваш")
Та, стои Пипилота и си сплита кестенявата (извинете) коса на 2 плитки. Оглежда се в отражението на прозореца и си казва - "Ехх, защо не съм толкова хубава и като излизам, ами само в нас се чувствам така комфортно?"
Виктоалия аха да замълчи. После сухо отронва - едно бяло Виктори за мен. Друго какво ми остана...
Трансперанта се чуди кога стана толкова открита. Има нужда поне от две три пердета, да избяга от хората замалко. Но не би. Не й се отдава просто. Контактува ли - открита е. И ранима. И болезнено позната. Но на кой му пука, тя си е  такава.
Ментолка разсъждава "Колко беше лесно, когато си мечтаех да следвам. А сега? А сега какво да правя? Трябва ми нещо свежо, мента - НЕ. Сбъднати мечти - малее, колко изморяват! Какво да е това свежото, де?"
Ефраимова се цупи - Тя е толкова сериозна, че чак страх да те хване. Гледа предните хлапачки с любовно майчинско чувство, но някъде на дъното на душата й се прокрадва мисъл, че трябва да успее. Има планове в главата си, има цели за постигане. Леко педантична, манияк на тема препарати...И може би тъжна и изплашена, че не може да забрави пиратските кораби.....
Дългият чорап е лесна - тя има нужда просто от чифт жартиери, финно тъмно лилаво бельо и може би малко обич след еротиката. Ок де, това не е така трудно достижимо.
Но въпросът е, че цялата Пипи се тресе от идеята какво ще прави с живота си занапред....
И толкова й липсват детските радости.....
А така добре й стоят тези две плитки....
Защо няма кой да я види, макар и тайно сега?
(фикция, нищо общо с авторката на поста:)))





Тагове:   Макс,


Гласувай:
0



1. beasta - аз си мисля
30.08.2008 10:18
че я виждам, при това доста добре и да си призная очарован съм :)
цитирай
2. laurencia - :)
30.08.2008 15:06
Какво ще прави Пипи с живота си занапред ли?! Ми нищо, ако питаш мен... Пие си редовно онези хапчета против порастване (шшт, намират се в кутиите с грах... ;) и всичко ще е наред. :)
цитирай
3. julllinkata - Шшшттт
30.08.2008 16:49
Пипилота благодари за коментарите:))))))И веднагааа бяга до кухнята за кутиите с грах:))))И после до магазина за домати и сирене, понеже снощи сънува как на поляна в планината ръфа един домат с парченце сирене,сокът се стича по ръцете й и тя се чувства щастлива:)Поне е леснодостижима мечта:)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2236906
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031