Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2008 17:34 - Плажът на Емона - част 3
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1449 Коментари: 1 Гласове:
0



Печем се, цвърчим, умираме от удоволствие. 
Няма обаче пълно щастие!
Както с Мишолетка си се плацикаме във водата, очите ни се разширяват от неописуема паника!!!!
Група немски туристи. Има няма - 30 на брой.
Ебасиииииии!!!!!!!
Бързо излизаме от водата, преди те да са нахлули в цялата си месеста прелест, руси коси и татуйровки тип "плетеница и роза". Българиjah. У"д"жас"т:)
Бързо "Групата на Шаро" съставя план за действие:
 - Баща ми ще се гмурка за рапани
 - Аз и Мишолет ще си потърсим по-спокойно място, обхождайки носа на близо, скалите, говорейки си за "женски неща".
Речено-сторено.
Ловците на рапани са така мили да ни насочат и да ни кажат, че ако не се върнем до 10 минути тръгват да ни спасяват. Благородно.
По пътя се хилим и аз тренирам за добра походка с едно йога упражнение. Сигурно изглеждам безумно полугола и ходеща изпъната като препарирана патка хаха:))))
След приключването на "спасяващия трип" сядаме да направим отчет.
Баща ми е извадил има няма 4 кофи с рапани, така че кой мислите ще ги чисти, а? Познахте - Юлето обира голямата награда.
Но на мен си ми харесва - обичам да човъркам нещо, а и така ми се яде тази морска благодат!:)
Единият от печените "ловци" дори ми подарява неговия пирон.
(Техника за чистене на рапани: Сядаш на някоя напечена скала, от една страна кофа, от другата бутилка с вода от 5 литра, в която ги събираш след манипулация. Ръгаш с пирона, за да се изтръгнат от черупката. Задължително махаш "нокът", всичко меко. В ръката ти трябва да остане само мускул....Секси, а? хаха)
Немските туристи (грррррр) се ентусиазират от тази гледка. Ама и аз да съм - жена по цици чисти рапани....и аз бих се трогнала:Р
В този момент учтиво моля баща ми да ми завърже нещо на гърба, понеже на мен двете ми ръце не само са заети, ами го докарват по вид и миризма на идилията "рибарска дъщеря".
Въпреки това "летуващите" са непоколебими.
Да бях Наоми Кембъл пак нямаше да имам толкова снимки накуп.
Добре де, щом ги радва - да си снимат.
В този момент единия "рапанджия" ми казва: "Смятай, те ни гледат като някакви диваци. Колоритное  за тях"
Баща ми тактично допълва: "Юлеее, тези снимки ще да дам на бъдещия зет. Само ти липсва орхидея в косата и утре си немската мечта. "Туземка без бански чисти мекотели"
Мерси!
Хахаха.
Слава богу, немските туристи се препокриват с характеристиките и на японските.
Идват, правят бульона, снимат и си тръгват.
Плажът пак е само наш:)
Поне за още час, понеже после палим към Иракли:)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - скачать qip для телефона Higma
13.02.2012 22:57
http://icqmobilephones.net/ - скачать бесплатную аську на телефон
<a href="http://icqmobilephones.net/">icq для телефона</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2244922
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930