Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2008 18:28 - Любов,секс,есен...моите 10
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1924 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 20.09.2008 18:38


Стоя си сгушена в една любима жилетка, държа чаша чай с ром в ръце и си мисля.......
Обожавам есента!
На пук на логиката, нещата които депресират други хора, мен ме зареждат позитивно. 
Харесвам мрачното време, понеже изпадам в онова тихо и меланхолично спокойствие, от което имам нужда. 
Приятен ми е студа навън, защото ме отвежда до по-уютното и топло АЗ. Мозъкът ми е някак по-активен тогава, по-буден, по-чист. 
От два дни съм се активирала във всякакви посоки. 
Отново съм "ученичка" - захванах се да се готвя за изпити, да чета, да подреждам прилежно нещата по бюрото си. Дори започнах да планувам магистратура, което преди 3 месеца ми се виждаше непосилно.
Започнах есенното си почистване - на спомени, на вещи, на емоции. Толкова обичам да ми е подредено! Така си спомних обичта си към всяка вещ в стаята....било то и най-дребната джунджурийка. В главата ми нахлу приятното усещане за идентификация. Аз съм всеки мой предмет, книга, дреха, изписан лист, прочетен учебник.
...Влюбвам се и обичам, защото мога, а не защото трябва или имам нужда.
Та, в следобедния сумрак, аромата на свеща и чудовищното удоволствие, което ме е обзело си направих компилация с 10 любими песни.
Музика, която свързвам с обичта, секса, отношенията, есента.
Изпълнения, които според някои хора са депресиращи.
На мен пък са ми идеални за идиличния следобед:)
Ето ги и тях:
1. Chris Isaak - "Wicked game"
2. Sting - "Shape of my heart"
3. Tori Amos - "The power of orange knickers"
4. Damien Rice - "Volcano"
5. Massive Attack - "Safe from harm"
6. Marilyn Manson - "Tainted love"
7. Depeche mode - "Stripped"
8. Placebo - "Meds"
9. U2 - "One"
10. Нова генерация - "Ловец на сърца"

ААА, и вчера си купих най-сетне игли и конци, така че днес ще си разкрасявам разни дрехи. 
Купих си и кактус........
мммда, май нещо ми става, но дано е за добро:) Хаха
 





Тагове:   есен,   Моите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - Знаеш - това е нашия сезон, така че за ...
20.09.2008 18:37
Знаеш - това е нашия сезон, така че за добро ще да е :)
цитирай
2. arnage - :)
21.09.2008 02:02
това е и моят сезон... хайде да се вземем! :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2244372
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930