Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2008 04:54 - В един диалог.... - 3
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1817 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 04.10.2008 06:43


 - "Джу, ти прекалено много искаш светът да е идеален. Нещата да стават както ти си ги представяш, по твоя сценарий. Не става. Трябва да го превъзмогнеш това. Прекалено много мислиш и се притесняваш. Просто си изживявай момента и толкова"
 - "Знам, копеле. Стига! Аз мога да ти начертая карта от-до с какви са ми проблемите в комуникирането. Осъзнавам го. Обаче как да го контролирам?"
 - "Воля. Просто си вярвай малко повече, понеже си много яка мацка"
 - "Абе така е, ама като ме пернат страховете става страшно. Най-големият парадокс е, че ми минава адски лесно. Тоест, ако някой ме изтърпи в началото на месеца, в който съм неуверена, после ставам абсолютната противоположност - супер спокойна и слънчева"
 - "Добре, има шанс да те обикне. Дори по-голям, отколкото предполагаш. Но на един човек не трябва да се отнема свободната воля. Ти самата не го искаш, не си такъв човек. Ако мъжът ти падне на колене веднага ще избягаш. Обаче не трябва да притискаш никой, нито той теб. Ако иска някой-ще ти даде"
 - "Ох, колко си прав, благодаря ти, че си така честен поне. Знам, че напоследък се държа истерично, но не знам какво ми става. Ще ми мине, нали знаеш. Споко"
 - "Мисля, че още не си преживяла развода си. Моля те, тази вечер се прегърни и си кажи, че обичаш себе си. Понеже ти не си виновна за нищо"
 - "ММмм, да, но се провалих. Усещането за сриване на целият ти планиран свят е адски шибано, човече"
 - "Не си се провалила! Погледни ме! Сега повтори: Прощавам си! Обичам се! Аз правя някои хора щастливи и въпреки всичко, оцелявам. И не съм се предала и пак се опитвам. Стига бе, много си постигнала за тази година всъщност! Я се освести. Ние сме обречени да пъплим след Голиат, да искаме да страдаме, ама воля. Казваш си мога-и го правиш. А ти можеш"
 - "Хахаха, мноооого яснооо. Просто дупка, бейби, от атмосферата ще да е. Но адски ти благодаря за надъхването. Сега се чувствам ок. Мноого яснооо, че ще се справя:)"
 - "Виж сега, някои хора чакат цял живот да им обърнат внимание, ти имаш супер много души, които се радват на твоето. Ако някой е твоя човек, то ще стане. Ще те обикне, ще разбере"
 - "Ами и аз днес това си мислех, че...хмммм....май много се паля в първоначални фази"
Освен това искам да ти кажа още нещо, което изобщоооооо много мразя да споделям.....Хммм, не ми харесва в мен, че мрънкам как ми е било разбито сърцето. Вярно, много мъже са постъпвали адски свински, но на практика никой не ме е "зарязвал". Ти схемата е пробита заради това. Аз хвърлям някаква емоционалност, накрая се получва, а аз съм твърде изморена и си тръгвам. Обаче, наистина това го осмирявам вес по-добре с годините. Ох, абе всъщност направо съм си се променила. Ама хайде да видим, дали ще доживея пак съвместен живот някога хахахаха. Е...вам се, знаеш:)"
Ане най-тъпо е да планираш. Все повече съм на принципа - каквото стане. Поне на теория. Но понякога не мога да се превъзмогна. И все повече ми се мълчи."
 - "Ти идеализираш и така мъжът, дори да те харесва супер много, се страхува че не може да влезе в тези критерии"
 - "Това е защото аз самата се стремя да съм мила, прощаваща и тн. Май трябва да престана хахаха. Нали знаеш, че всеки човек според мен е роден със склонността да е зависим - едни "убиват"с хероин, за други фетиш е музиката, трети се пристрастяват към какво ли не. За мен това е обичта. Просто съм пристрастена да обичам. Многословна съм, докато това не загуби смисъл и не го замести усещане. Ох, стана мнооо" сложно. Пък то си е просто. Или го има или го няма, драги ми Смехурко:)"
 - "Просто бъди себе си, не мисли за всичко."
 - "Даааа, ще се постарая 100%. Наистина в момента е просто bad sector. хаха. Ще размине съвсем скоро, те са сезонни такива:))
Обаче много благодаря за подкрепата и за съветите, друго си е някой да ти каже, че се държиш като идиот и въпреки това си супер."
 - "В този град има ...... милиона човека. Но аз съм излязал с теб. И пак за свободната воля да ти кажа: Хората не сме бутони. Понякога ми се е искало да те чуя, да се видим, но ти си била заета. Ок. В това е твоя чар. Не може веки да ти е на разположение. Шибаната истина е, че не заповядваме кой защо как се интересува от нас. Пусни волана, спри за малко да шофираш. Ако колата трябва да се блъсне, ще се блъсне. Ако не - ок. С натиск можеш да ускориш нещата или към по-добро, или да избягат. Аз съм с теб, защото ми е приятно."
 - "Абсолютно ЗА тезата ти съм. И оценявам това, че се виждаме, много си държа на теб именно, защото няма нищо да ми спестиш. Разбира се, че е така. Аз никой не искам да пришпорвам, просто ми минават какви ли не мисли в главата. Но в крайна сметка - ако не е Той, явно не било писано. It"s a written in a stars above. Хахаха. Ок, вече съм в кондиция "слънчева Джо" "
 - Има един пич, на който правя Евала. Много готин, но си има мацка. Чака си я сумати време. А му се лепяха супер много други. Той - не, имам си жена. Не можеш да кажеш, че е най-интелигентния, силен и прочее. Но знае какво иска. Нормален пич, но стабилен"
 - "Че то да си нормален в 21 век е най-голямото постижение хахахха. Всички сме изтрещели по свой начин. Много е тъпо да знаеш, че можеш, а нямаш как. За работата де. Глупаво е да ми пишат на ден някакви мъже, а аз да съм сама. Но факт. Обаче идиотите ще оцелеем, be cool, stay positive хахаха"
 - "Да, на всеки нещо му липсва"
 - "но и всеки има много, мамка му. И Добавяме, и ъпгрейдваме, и ,и ...напред към....хаха. Ок, хайде, че стана късно. Аз ще се прибирам. Утре ще се чуем, може да се разходим следобед из Борисова. Грехота е да се пропуска така топло и красиво есенно време. Чао и пак...абе знаеш:)))"

Дзън! Ромът почти е приключил!
Поглеждам зелената врата. Сега ми се вижда по-красива. Някак като "Тайната градина".
Поставям ключа, завъртам го...
Скррръццц, отключвам пората. 
Изкачвам стъпалата и си мисля, че наистина за драма просто НЯМА МЯСТО. Животът е прекалено кратък, за да е гаден. 
Хубаво е, когато хората те обичат и разбират...
Абе ей така, в един кратък диалог се обнадеждих, нали разбирате....
Някой иска да съм по-добра и да ми е по-добре....
Просто съм си поговорила с приятел:)

PS. Just for U хахахахахаахаха
 











Тагове:   диалог,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - CYLON
04.10.2008 13:12
Юле поздравявам те с тва парче:)http://zazz.bg/play:897e259d и ти май на моменти си като мацето в клипа,ама всичко ще бъде наред:)
цитирай
2. waterlily - :))
04.10.2008 19:18
"...друго си е някой да ти каже, че се държиш като идиот и въпреки това си супер" - ами да, друго си е! :)) Поздрави за свежото четиво!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2236759
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031