Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2008 19:01 - Аз и Мунчовизма-съчинение без елементи на разсъждение
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5297 Коментари: 28 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

(Или: защо ми харесва да съм идиот)

Информационно пренаситена, емоционално натоварена, осъзнато бясна, предимно подивяла....

Мм, такава съм днес.

Стоя и мисля интро към думите, които искам да изпиша...И стоя и умувам – и само стоя.

Копеле, няма достойно интро за позицията спрямо живота.....

Затова – направо:

Мунчовизма и далееечната му историята:

Имало едно време една много сбъркана идея за сценарии. Казвам ви, супер изтрещяла и неясна – уж трябвало да има градини, радост, веселие, но някаква си кака взела, че прецакала всичко. С отхапване на късче ябълка, представете си. Уха, тая е била по-способна и от мен да забърква каши....

Както и да е, така се случило, такива са фактите – и хей го на появил се и Мунчовизма

Мунчовизма в следващ стадии:

Явно не била достатъчна гаврата с глобалното Прецакване, ами то започнало и да се локализира – така възникнали държавите. А с тях: и управляващите ги, политиката, медиите, хомо сапиенс мнение. В частност се появили също -

Хората, които коментирали събитията

Хората, които плюели

Хора, които плюели по плюещите.....

Абре, станало едно чудесно презконтинентално, „общочовешко” и масово храчене.

Хубавото е, че всеки от всичко разбирал, та ако случайно си „заблудена овца сред стадо вълци”, винаги имало „пастир” да те насочи. Над тези неща ще се спрем по-подробно.

Мунчовизма и медиите (Какво рафинира и генерира общественото мнение):

Винаги съм се питала откъде изобщо се е пръкнала „журналистиката”.....Па хората, дето отбират от нея – за тях ми е ясно, но е доста нецензурно да споделя предположенията си.

Значи от една страна, журналистиката трябва да отразява. Ок, отразявам, че бай ти Гошо пак се е натровил със „Сливенска перла”, „Буш е супер тъпо парче”, „През ноември застудява”, „Съседът пак пребил жена си”, „с дупките по улиците, трафика и неосветената Борисова е все същия ташак”....

Опа, изненадах ли ви. А??????

От друга – тя трябва да създава определени обществени нагласи.

Нема оправия, пич. Ако си позитивен някой все ще изцепи, че си „лигав” и „незапознат с трудното битие”. Оооо, да. Аз всичко го пиша от едно далечно прекрасно място. Мани, олицетворение на прототипа Мила от Марс съм.

Ако издивееш – ама защо така. Колеееега, нема угодия, айде заемете някаква позиция!

В крайна сметка, тотално отказвам да подлежа на ежеминутно набивания ми стрес, комплекси, „отчаяни ситуации”. Отчаяни сте, понеже вие си избирате да сте такива.

Анти всичко сте, защото вече не понасяте и себе си.

Не виждате контекста, поради факта, че не ви пука за него.

Релаксирайте, какво да направя аз????

Да изфабрикувам нов Свят и действителност ли?

Мунчовизма и литературата(Какво, как и защо ТРЯБВА да пишем):

В този аспект, журналистиката и литературата трябва да имат „емоционална, корективна и духовна стойност”.

Хаха, ще умра от смях, сори.

 Чели ли сте „История на окото” – нема такава гадост, сериозно. Едвам добутах до 10 страница, понеже било „класика”. Пасувам, мерси.

Ако Стайнбек беше жив и напише нова книга, колко души ще я приемат? Имам предвид в случай, че изключим наложените клишета  „това трябва да се прочете”. Намалено внимание на реципиента, али бали.

Добре, да погледнем и Селинджър: Липсвал морал на „днешно време”, никой не създавал качествена литература. Ахааа, така ли било? А другарят Селинджър като е писал разказите от „Устата ми хубава, очите ми зелени” за какво е говорел???? За неделни вероизповедания сигурно........Защо някои хора смятат, че „разврата”, „алкохола”, „свободното ч***не”, „нормалните лутаници” са открити вчера???? Опа, топлата вода дошла.

Винаги ги е имало, винаги ще ги има.

Въпросът е какво е личното усещане, което поражда в теб един автор. Дали те кара да се усмихваш, да плачеш, да мислиш – все тая. Важното е да усетиш със всяка пора, че си се „запознал” с него и е бил искрен. От тази гледна точка – критерии не съществуват. Стига са се правили ан интересни някои персони. „Аз съм чел еди-какво-си”. И аз съм чела, е и?

Книгите са извадени от човешкия опит. Искам да ем оставят намира да си натрупам такъв, без да ми обясняват „какви изразни средства” трябва да използвам.

 Не случайно мнозина стават известни след смъртта си – когато вече го няма нещо, тогава започват чееекъър, чееекъъър джудженцата в мозъка да ти снасят bit by bit.

Хммм - Мисля утре да пусна PR съобщение, че „Изхвърлен от 6-тия етаж презарватив ме е уцелил в окото. Отишла съм в Пирогов, там санитарите са ем упоили по погрешка, ампутирали са ми единия крак и докато се организират съм умряла от кръвоизлив”. Не е като да си отрежеш ухото за любимата, но пак ще свърши работа.

„Какво е искал да каже автора” ли – Авторката Юлия смело заявява, че е турбо идиот и й харесва да бъде.

Мунчовизма и пола:

Сериозно, вече не ми харесват подобни рамки. Днес за пореден път ми доказаха, че да си с „пол” е тъпо. Ако си жена, то „лъхаш на секс”. Ако си мъж, трябва обезателно да си „свиня”. Ок, ок, щом ви харесва.

Out от схемата съм.

Не ми пука кой какво си е мислил за мен снощи (моля да не ми правят такива реплики повече)

Как трябвало да действам с мъжете (никак няма да подхождам, ако някой е моя човек-ще се разбере. До тогава-предпочитам да съм сама, пред това да надявам 100те милиарда маски)

В колко процентно съотношение трябва да мрънкам, да съм мила, ранима, брутална, незаинтересована ......(Ебах т’ва сложно уравнение! Не случайно съм решила да съм идиот – никога не ме е бивало по математика)

В крайна сметка, ако някой смята, че ще се „продавам по-добре”, ако си покажа циците – предпочитам да стана продавачка, аниматорка, хигиенистка дори. Ако исках да „проституирам” емоционално – хей го де Лъвов мост до нас.

Пак повтарям – или си „пич”, или не си. Дреме ми кой имал гърди и кой пенис.

Мунчовизма и морала:

Аууу, особено на тема секс е чудо юдо. Да, простак съм, абсолютен при това.

Честно казано – може да е грешка, но не се срамувам.

Така или иначе, ако говоря за чувствата си съм „лигава”.

Беседвам ли на тема книги, филми съм „тая-на-много-умна-ли-се-прави”.

Говоря ли за секс съм „незадоволена”, „нинфоманка”, „кучка”...да продължавам ли?

Да, такава съм. Не ми се спори, не ми се обяснява, сакън па да опра до анализи.

Ако има възвишени същества, които продължават човешкия род с мисли, то аз не съм от тях

Знам един единствен начин....Аха, именно този.

Искрено се надявам някой ден да имам щастието да размножа така „неморалното” си същество.

Мунчовизма и „товаренето”(човек е социално животно):

Ясно, че не трябва да се вързваш на хората. Сбъгено племе и това е. Свиваш рамене, подминаваш.

Но по една или друга причина съм част от цялото стадо. И ако това е идеята за „социум” – не мерси. Ще си живея в моя луд, изтрещял, субективен, нереален, антиобществен свят. Където и да съм, каквото и да правя.

Мунчовизма и лекарството:

Рецептата на мис Мейдън е супер проста – Други Мунчовци хаха. Сериозно, основно близките ми са опора на идеята да не полудея (клинично доказано имам предвидJ)

Другото, което е, че продължавам да съществувам с идеята, че някъде има прекрасни места, зелени полета, нормални хора. При всеки удачен случай се чупя от града.

Когато изпуша на макс, представям си брат си, когато го учих да ходи; разходките в Ягодина; допирът на вълните до тялото ми; целувката между майка ми и мъжа й; ръката на баба ми, когато ме види и ми казва колко ме обича.....

И зависи единствено от мен колко често ще набивам това в главата си....Мда, да си идиот ти доставя преимуществото да разполагаш със свободната си воля.

Мунчовизма и парите:

Е, никой от нас не фотосинтезира. Но въпросът е къде слагаш границите в капиталистическата си проституция. Хаха.

Понеже е много важно да имаш идея какви са приоритетите ти, според мен.

Ако ще пия валериан всяка сутрин преди работа и паркизан след – не мерси. Верно предпочитам да стана монахиня. Не може да няма способ да се издържаш с това, което обичаш да правиш. Би било твърде нечестно.

Отделен въпрос, че често ние дори не осъзнаваме призванието си или ни е  страх да го открием.

Съжалявам – „Господ дава, в кошара не вкарва”

Пари се печелят, губят, цакат те с тях, ти цакаш. Много са важни от една страна, но ако мсилиш само за тях – никъв смисъл.

Най-много да скатаеш за „най-прекрасната надгробна плоча ever”.

Общо взето, да си идиот е едно прекрасно занимание. Някак, каквото и да са ти казали през деня, колкото и проблеми да имаш, намираш силата да напишеш подобна боза хахаа, да се усмихнеш и с лека ръка да кажеш: „Майната му, Животът е прекрасен”.

PS. Смятам да направя „Резерват за идиоти” и NJO “Save the oligofriends”. Търся спонсори, съмишленици, поддръжници....и телефона си търся вече 20 минути. Баси, колко завеян идиот съм хаха

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Тагове:   Мунчовизма,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. forevercarrieon - hahaha:)
13.11.2008 20:48
Резерват за идиоти и NGO Save the oligofriends - брой ме, и то на някоя челна позиция:)) леле как се кефя че ти открих oligofriend-ския блог хаха:) и как идеално си го написала, ебаси:) трябва да пием по нещо скоро!

п.с. - и песничката е върхъ :))
цитирай
2. julllinkata - :)
13.11.2008 21:11
Me too!!!! Ама разбира се, че ще пием по нещо - твърде много съвпадения станаха в характера ни;) И ще 'га отпердашим здраво Мунчо стайл, обещавам хахахах. Слънце, записала съм те със златни букви на челни позиции в листата за резервата, не бой се:Р Муц муц:))))))))
цитирай
3. анонимен - Basi nervnia tekst! aVTORKATA z...
13.11.2008 21:34
Basi nervnia tekst! aVTORKATA zdravo ia trese hormona!
цитирай
4. sowhat - юле
13.11.2008 21:38
ти си терминатора :)
айл би бек и тва е, сбогом гиргино и кака се ожени накуп :)))
цитирай
5. julllinkata - 3.анонимен,
13.11.2008 22:20
не мога да скрия нито "тресенето", нито факта че текста е "нервен". Не съм и искала. Но следващият път се замисли като четеш нещо - ала "Аджеба, дали хора като мен не са докарали авторката до това състояние на духа??" Няма да е лошо - солидарност, човещина, али бали, нали знаеш:) Ако беше запознат/а по-подробно с "дневника" ми щеше да знаеш, че има и много спокойни текстове, със съвсем друга насоченост. Ето ти пример: (специално по номер-не-знам-кой в блогрола ми). Ок е да даваш мнение, да се изказваш крайно за обекти и субекти, с които си крайно незапознат/а е///абе не е гот:)
Со - мерсииииииии, I'll be back, be sure, Гергино:Р Поздрав
цитирай
6. viki11 - Що бе, днес е по-добре да си идиот. ...
14.11.2008 00:49
Що бе, днес е по-добре да си идиот. Това е бизнес.
цитирай
7. анонимен - me
14.11.2008 23:55
Sorry,
напоследък си м нго трудан за четене. Това може да е хубаво а може и да не е!
Къде отиде "слънчевото Юле".
Живота е гнусен! И каквото и да правиш накрая отиваш в дупка метър на два. За добро или лошо.

Честно бих дал много (хайде да не е всичко) да чета пак позитивните ти писания. Но пък може и да се окаже просто предколедна треска :)

Хайде, пийс и много "jingle bells" през следващите седмици.
цитирай
8. julllinkata - to "me"
15.11.2008 00:49
Знам, напоследък и аз съм си трудна за себе си. Еми, така става понякога. Затова блогът мие личен дневник, понеже съм и весела и тъжна, и позитивна и бясна....Просто нормален човек. Животът хич не е гнусен, напротив:))))) Няма нужда нищо да даваш (камо ли па всичко лол), за да четеш пак позитивните ми писания. Те ще си дойдат, споко:) Не е предколедна, любовна е, но здраве да е, ще ми мине. Като всяка болест и тази отшумява:) "Слънчевото Юле" отиде мислено до морето, после свърна към пазара да си купи 3 кила домати и 4 "хапчета против нерви" и ей сега ще се върне:Р Не, сериозно, верно съм изтрещяла тези дни, но скоро всичко в главата ми ще се подреди и пак съм он лайн:)))) Пийс и джингъл; и на теб:)
цитирай
9. nueno - Fuck you, fuck you very very much :) ...
15.11.2008 13:47
Fuck you, fuck you very very much :) песничката е hilarious просто.

July, мисля да поговоря с хората от факултета ти да ти удължат сесията :) Като учиш по толкова много, пишеш такива хубави неща. Само за НПО-то си пропуснала да му изпишеш пълното наименование: НПО ИСИДОКДИ (Инициатива за съхраняването на интегритета на дебилите, олигофрените, кретените и другите идиоти).
цитирай
10. julllinkata - Ахъм
15.11.2008 22:32
И последния да затвори вратата хаха. My friend, хич не ща да ми я удължават! Давай се чупя най-сетне от свидния Фак,а:) А и знае ли човек, ако замина нанейде мога да работя върху каузата LMBITBPOT(let's make bulgarian idiots to be proud of this) хахахха. Heelp me, senor:)))))))))))
цитирай
11. анонимен - UyGPxinSSEnKNW
24.05.2011 02:14
More posts of this quality. Not the usual c***, peslae
цитирай
12. анонимен - QuQjXhaiT
24.05.2011 07:40
That's way more clever than I was expecting. Tahkns!
цитирай
13. анонимен - otMCSswnWksqM
24.05.2011 09:45
This forum needed shkanig up and youВ’ve just done that. Great post!
цитирай
14. анонимен - UwYVBFMVcwU
24.05.2011 14:53
YouВ’ve got it in one. CouldnВ’t have put it betetr.
цитирай
15. анонимен - sYypDoZasQGQYhj
24.05.2011 15:22
W71yMR <a href="http://dobxnjqgrtaw.com/">dobxnjqgrtaw</a>
цитирай
16. анонимен - GWCgsWCq
24.05.2011 15:24
yX5EwE <a href="http://aoqgdlvtrrmr.com/">aoqgdlvtrrmr</a>
цитирай
17. анонимен - kmTwZmHtJYVaBtXDCQK
24.05.2011 15:29
RV3kAq <a href="http://tjbhdfafciua.com/">tjbhdfafciua</a>
цитирай
18. анонимен - YuhREQbiasvf
25.05.2011 14:12
wTgmFX <a href="http://xfxukmcicwdl.com/">xfxukmcicwdl</a>
цитирай
19. анонимен - krxisPak
25.05.2011 17:43
cdi3eu , [url=http://yjehnfmfugzc.com/]yjehnfmfugzc[/url], [link=http://djqejepbqdzi.com/]djqejepbqdzi[/link], http://mceshxkswlkm.com/
цитирай
20. анонимен - VUDHMgTlYnHY
25.05.2011 18:35
dx1W9n , [url=http://cwxdxhlugrmh.com/]cwxdxhlugrmh[/url], [link=http://ewrzbwrhryqx.com/]ewrzbwrhryqx[/link], http://rlmuidoqxsnb.com/
цитирай
21. анонимен - ZpIVpmHWRX
25.05.2011 18:37
L69RBe , [url=http://yusuhurxdadu.com/]yusuhurxdadu[/url], [link=http://ekmocinsolra.com/]ekmocinsolra[/link], http://wsekqcsjxgcs.com/
цитирай
22. анонимен - cqSKTjaMkaw
28.05.2011 13:06
AT78Zd <a href="http://kwpsdxxkaprp.com/">kwpsdxxkaprp</a>
цитирай
23. анонимен - NiRSRCWo
28.05.2011 13:43
jgl0r3 <a href="http://xmrjrtupotmo.com/">xmrjrtupotmo</a>
цитирай
24. анонимен - MOWCjaaFJ
28.05.2011 14:49
BtzCv1 <a href="http://adbrcmxsjbjv.com/">adbrcmxsjbjv</a>
цитирай
25. анонимен - LIvUSTpkfI
31.05.2011 16:21
N9l1Lc , [url=http://xebpnrqketit.com/]xebpnrqketit[/url], [link=http://xrkfclzhsonj.com/]xrkfclzhsonj[/link], http://bmeassvpzjvl.com/
цитирай
26. анонимен - YkWmqikqGEwgyabsT
31.05.2011 17:43
RN67eh , [url=http://cskqdudnjbnv.com/]cskqdudnjbnv[/url], [link=http://caqymbuslxbv.com/]caqymbuslxbv[/link], http://qetudshpvsvs.com/
цитирай
27. анонимен - bUQeutlt
31.05.2011 17:47
Y8Bo2A , [url=http://bmkvlaqwzkea.com/]bmkvlaqwzkea[/url], [link=http://mdppkqttivrd.com/]mdppkqttivrd[/link], http://eoqmbuywezuq.com/
цитирай
28. анонимен - ZnJTWrGk
31.05.2011 18:49
pjIIpo , [url=http://imjeeugrlyyq.com/]imjeeugrlyyq[/url], [link=http://tgpuwedapfrl.com/]tgpuwedapfrl[/link], http://saydtxejggmy.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2245849
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930