Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2008 16:44 - Перфектния мъж - special for abc
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4314 Коментари: 22 Гласове:
0

Последна промяна: 10.01.2009 11:40



                    Мини тест за "идеалния мъж" (плюс жокери by Jo):
            1. Умеете ли по-скоро да се радвате на абсурдните ситуации, или те ви вкарват в стрес, възмутено цъкате и мрънкате?
             а) Всичко в България е АБСУРД. Като се замисля, целия свят е ужасен. Отвратително, гадост. (бейби, дори не си прави усилието да ме поглеждаш. По-добре си намери психотерапевт, но мен не ме занимавай с мизерното битие, ок? Шансове за успех - варират от минус до към плюс 4%)
             б) Разбира се, че се радвам. Постоянно съм усмихнат, освен това ако намеря жена като мен мисля, че ще бъдем безкрайно щастливи. Споменах ли, че езикът ми е цели 29 сантиметра, уважавам в една жена интелекта, смятам че на света не същесвтува нищо по-хубаво от децата и съм завършил Кеймбридж с отличие....... (мдааа, а аз споменах ли, че тази година Дядо Коледа обеща да ми донесе Вечен празник, несекващи усмивки и мед и масло, течащо от фонтани??? Попренатегнал си се в обещанията. Аре сега, няма съвършенна реалност, не ми хвърляй пясък в очите. Шансове за успех - зависи. Ако си на екстази, та да отговориш това-никакви. Анти всякакви синтетики съм. Ако си искрен......варират от 50% до 51%. Останалото е химията с бай паса, u know)
               в) Леле хахаха, какъв е този олигофренски пост??? WTF is going on хаххаха. Идиот си, но пък бих се радвал да си моя идиот. (just call me:P)
             2. Лежали ли сте в диспансер, изтрезвително, затвор или друга "порицателна институция"?
               а) Не!!!! Никога не съм срещал "подривни елементи", не съм правил глупости и мама ми каза (като й затварях бурканите в неделя), че много се гордее с този факт. (пиша ти точки, че оценяваш близките, но аз "мама" смятам да бъда на нещо, което съм носила 9 месеца. Другото трябва да е "тати". Ако не познаваш хора с проблемни ситуации, няма как да ме разбереш хаххаа. Шансове за успех - да не се заричам,но отново клонят към нула. Прекалено хрисими младежи не щем - няма да ги развалям, я. Ето, видите ли, i care about the world хаха)
              б) От затвора ми е тушировката "Уво 2008" и оная другата - "Бог прощава аз не" (Ъхъ, ша ма проща"аш и ти. Шансове за успех - майко мила, толкова ниски, че чак пробиха 6 етажа надолу)
               в) Вместо да отговарям на тъпи въпроси, предпочитам да отидем в Рила/Пирин/малко френско селце с лозя/Куба/Африка заедно (хайдеее, откога те чакам:))
              3. Как възприемате идеята за "връзка"?
                   а) Смятам, че това е отговорност, която трябва да се приема с всички изчисления относно плюсовете и минусите. Също така съм на мнение, че когато двама души се срещнат, те трябва да плануват...Да...да...да (Ъ? И после да решат къде ще живеят в дълбоката си старост, под какъв точно ъгъл ще се поглеждат и как ще ги заровят в общата гробница на Фамилията заедно. Чудесно. Уважавам хора с планове, но на мен не ми се отдават. Имам насоки, или с някой съм сериозна или не. Шансове - да казвам ли пак или ще се повторя?)
                   б) Все ми е тая. Никоя не може да ме върже, аз съм гООЛЕЕм мъж. (Чудесен си! Продължавай все така. Докато ти става к"во ти дреме! Знаем, че ти не подлежиш на "лигави чувства", можеш и правиш всичко. Шансове за успех - само не ми казвай, че те интересува. В твоята гигантична-супер-турбо-мега Планета моето мнение си е някаква нюню трошица. Извинявай, прости ми, че изобщо го казах.)
                    в) Нещата трябва да следват естествен ход. В този аспект, какво ще правиш довечера? Не предпочиташ ли наживо да дискутираме? (Yeah!)
                4. Как се обръщате към любимата?
                     а) Маци, писи, сладкишче, бонбонче, котенце.... (хвана ме захарна болест! Тежък диабет! Шансове за успех - тцъ. Освен, ако не се майтапиш!)
                     б) Жено, Ма, аре, дай, парцал, баницо (Минке, да си ги нямаме тези. Все пак съм нормално човешко същество от F пол. Влюжи мисъл, де...а. Шансове за успех: Вие сериозноооо ли?)
                     в) Обръщам се към теб, както ми е дошло отвътре. Понякога е нежно, друг път ежедневно.....Какво значение има всъщност, нали е искрено (И-М-Е-Н-Н-О)
                  5. Какво мислите за този тест?
                     а) Личното ми мнение е, че тестът е субективен. Но искрено (и лично) смятам, че ако създалият/създалата го изпита истинската чиста наслада от себеотдаването, грижата, ако трайно се обвърже с християнските порядки, ценности и морал, ако се научи най-сетне да плете и на една кука, при положение, че в нея се срещат зачатки на тези умения......(събуди ме, когато свършиш. Шансове за успех - Зависи. Бетер относително. Харесвам ценностите, но не обичам да ги налага който и да било. А и за разлика от мъжките фантазии за палавата учителка/ученичка, моите не са свързани с тона "И сега да ви кажа какво трябва да мислите(чувствате) за живота. Знам ли, в един от любимите ми текстове на Depeche все пак беше казано "I"m always willing to learn when you"ve got something to teach.... Нооо, strangelove, that"s how my love goes:))
                     б) Абе к"во ме занимаваш, кога ще си "легнем", мацо (it"s not gonna happen not in million years)
                     в) Нищо. Хаха, просто си стоя в нас и разсъждавам върху други неща. Даже и не мисля. Та какво казваш - кога ще се видим? 

Резултати:
Ако в отговорите преобладават "а" или "б", то вие бихте били идеалния мъж за някоя жена...Но не за мен. Ценя качествата ви, но явно не съм в етапа, в който ръбовизма, прекаленото мислене или тотална липса на такова да ми влияят добре.
Ако сте отговорили най-често в "в", то аз или съм била, или съм или ще се влюбя във вас. Гаранция хахаха
В крайна сметка, идеален мъж не съществува, нито пък идеална жена.
Затова искам единствено от Вас (si si senor) да ме обичате, каквато съм, да ми позволявате да ви отговарям и....толкова. То какво повече може да се изисква:))))
 PS. Поздрав с парчето:Р
http://vbox7.com/play:8420cbc8



Тагове:   мъж,


Гласувай:
0



1. abs - Юлеее
15.11.2008 18:36
освен факта, че ама наистина така се трогнах, че за малко да си глътна езика от самовъзхищение и хилене, ще да се наложи да ти призная, че според теста съм Идеалният мъж ... хахаха... как мислиш, дали това е притеснително?!
цитирай
2. julllinkata - Мммм, никак даже:)abs
15.11.2008 20:51
То всичките ми приятелки са "идеални" мъже хаха. Даже днес се бяхме събрали на квачка парти...Ама 4 "пънкарки", аз и Алекс - познай дали не беше веселба хаха:))))) Нема се пУашиш, ако има "тежка диагноза", то поне я споделяме доста хора:))))))))
цитирай
3. abs - хахаахаха, nueno,
16.11.2008 10:09
напълно е възможно да си прав. като се има предвид, че все по-често п**ка се използва за мъжки характер, логично е "идеалният мъж" да е жена ;)
остава да оправим проблема с хетеросексуалността и ще настане една идилия ;)

Юле, абе и ние се бяхме събрали 4 идиота от женски пол вчера, седим и си мислим, по някое време само седяхме, но измислихме, че мнг ни се пие бира с теб. (под ние имам предвид пакост и тотенлихт). обещаваме ... абе нищо не обещаваме ;)
цитирай
4. forevercarrieon - :))
16.11.2008 10:19
хахааа якооо. и аз значи съм "идеалният мъж". деба.
хахаха:))
цитирай
5. julllinkata - Блааааа,нуено
16.11.2008 15:13
Сакън, майна!!!!! хахаха. Недей да говориш такива неща - знаеш, че съм романтична натура, не убивай идеализма в мен:))))))))))))) Не ти ли звучи по-яко "мама е изтрещела (но е мноо мила иначе, сИриознУ, а тате е човека, който се престраши да я обича....и сега пием аз, те, сестричката и братчето ми чай (мама и тате-домашна греяна ракия опа) до камината)
А а? Знам, че съм идеалистка, ама това ми остана:Р
Форевър, Тотен, Абс, Пакост - няма нужда от обещания. Направо тия дни правим една Оли среща и такам. Вярвайте ми, то е неизбежна съдба да се срещнем. Дори и случайно да е - я на Смокиня, я на Рибката, я на Иракли.......се някъде ще се засечем:)))))))
цитирай
6. abs - нуено,
16.11.2008 17:28
това беше наистина прекрасно научно обяснение на бъдеща хипотеза, която си изглежда съвсем реална. освен да кажа, че може би така би било по-добре, ама надали, друго не се сещам.
Юле, може, може, може и на Лодки и други "упадъчни" софийски местенца .. lol ;) например по бира в Под Бора... класика в жанра :D

бтв. поздрав и с последния ми пост :D
цитирай
7. zezo - Снощи си кукувах сам на масата в к...
18.11.2008 09:54
Снощи си кукувах сам на масата в кухнята пред телевизора, маах трушийка (много хубава е станала тая година за разлика от миналата) с ракийка. Та на третата ракийка взех да си мисля нещо подобно на твойто писаното по-нагоре. Мислих, мислих и като спрях да мисля установих, че ракийката ми мистериозно е свършила, а бях сам в къщи. Трябваше да посегна на неприкосновеният военновременен запас.
Извод: подобни разсъждения са вредни.
цитирай
8. totenlicht - Джулс, ама кво става, ако изведнъж ...
18.11.2008 14:00
Джулс, ама кво става, ако изведнъж усетиш, че номер 3 е нищо повече от отракал се номер 2, а?:)))
някак прекалено приятно звучи, за да е реално..
а ти абс не я слушай тука какви ги говори.
обикновено дава комбинирани отговори на типове 1 и 2, че понякога и 4, а именно: "кво ме занимаваш с глупости ма, пача."
поздрави:)))

zezo, а ти все пак заплю ли си някоя категория?
цитирай
9. zezo - Ами не съвсем, зациклих на това к...
18.11.2008 14:22
Ами не съвсем, зациклих на това какво не искам да бъде и работата стана дълга и широка. Не знам защо все се сещах за приятелката на комшията, която съчетаваше почти всичко, което не искам у една жена :)
И после ракийката свърши :(
цитирай
10. julllinkata - zezo,toten
18.11.2008 15:15
Свръх литературно, грамотно и културно да поясня, че скрития замисъл на поста беше именно неговото абсурдно звучене:Р Понеже пИрфектни хора няма, а аз какъвто съм зеленчук си падам по абсолютно разнородна паплач от мъжки вид хаха В качеството си на женска такава пък - никога не знам как ще реагирам и дали ще на майтап. Затова: двама души се срещат... и или става филма или не. Дотук с научните открития и изводи:Р
А от снощи мен пък ме гложди друга идея - мнооого искам да напиша книга. С преките сигнали, които ми изпраща Кораба Майка 100% някой ден ще стана класик бухаххахааа.
Тогава ше си го върна на всички пешлемета из гимназиите за терора, който беше налаган над мен. (Строг учител/ка те пита настойчиво "Ама каквооо е искал да каже автора") Хахаха.
В този аспект - ето ви жокер: Юленцето казва, че не винаги трябва да й се вързвате, понеже понякога говори/пише пълни глупости със съвсем друга идея хаха.
Па, ако намесим и "ракийка" в уравнението - Може да се очаква всичко:))))))))
Зезо, бро, имам да те черпя значи:Р Ако знаех, че постът ще доведе до такава човешка трагедия като привършека на алкохола, нивгаж нямаше да го пусна:))))
Поздрави и на двамата:))))))))
With love
Един идеален идиот :Р
цитирай
11. abs - toten,
18.11.2008 15:32
патко възлюблена, що ма издаваш по хорските виртуални пространства, а? тъкмо аха, аха и някой да ми повярва и ти юруш на марулите да ме злепоставиш... пача, с пача... и то без мръвка в/у канапе от праз искам аз ;)
Юле,
аз леко се обърках филм ли ще правиш или писмен доклад по ботаника, дето ще стане безстеселър по химия?! Ако включиш и кулинария с разсейки на спиритизъм (да се чете алкохолен делириум) можеш да разчиташ на почти верни съмишленици ;)
Както казва един сурикат на клечка - важно е да се бърка химията с физиката ;)

Уит еверифинг,
c'est moi :)
цитирай
12. zezo - Опа, Юле
18.11.2008 16:31
чеки малко. Моето беше независимо изследване, провокирано от липсата на нещо свястно за гледане по телевизията и мързенето да стана от стола, хаха.
Почерпка не отказвам обаче \o/
цитирай
13. анонимен - efDywfDVykuE
25.05.2011 16:54
Thanks for the inshigt. It brings light into the dark!
цитирай
14. анонимен - lblPaAlmrWBfy
25.05.2011 18:51
In awe of that awnesr! Really cool!
цитирай
15. анонимен - jvdUJesnxwCje
26.05.2011 13:11
LVBJYb <a href="http://lqwphfoviiwc.com/">lqwphfoviiwc</a>
цитирай
16. анонимен - ywCZpRzbkcntCHRTr
26.05.2011 13:24
qwLxaL <a href="http://updbgonxteqx.com/">updbgonxteqx</a>
цитирай
17. анонимен - DcvozZEYQhmYhCeTx
26.05.2011 19:36
GFt8d4 , [url=http://bsivyrjpkyum.com/]bsivyrjpkyum[/url], [link=http://fsoupytrgfrg.com/]fsoupytrgfrg[/link], http://iqggsffjfxpk.com/
цитирай
18. анонимен - RqrgtbwOBkDPiiTSeD
26.05.2011 20:15
5kmnQC , [url=http://hzschovwmdzi.com/]hzschovwmdzi[/url], [link=http://yqntlzhswavu.com/]yqntlzhswavu[/link], http://bynpacklrfut.com/
цитирай
19. анонимен - FvSRdgLxpiXRgNaBX
28.05.2011 18:38
WG5Te3 <a href="http://gvjyvnxjzspd.com/">gvjyvnxjzspd</a>
цитирай
20. анонимен - FrAqNiqsmu
28.05.2011 19:06
yfHu7C <a href="http://xlhbpufgpnlh.com/">xlhbpufgpnlh</a>
цитирай
21. анонимен - QDjcKWdyBXyU
01.06.2011 13:49
uL5ihj , [url=http://znefdygrdbvb.com/]znefdygrdbvb[/url], [link=http://iumttxqnghhe.com/]iumttxqnghhe[/link], http://nfuhqoaldzmt.com/
цитирай
22. анонимен - xlSnfOxJaHWzDsHB
01.06.2011 13:50
M6lR3x , [url=http://euqeeyblaolk.com/]euqeeyblaolk[/url], [link=http://akypckqtfgmf.com/]akypckqtfgmf[/link], http://azzrdkhtcmuz.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2245452
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930