Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2008 17:24 - Моментът назря-аде на 'орото:Р(среща-блог....
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3110 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 18.11.2008 17:45


Или мента, валериан и глог - както вие предпочитате, знаете, че аз съм либерален човек:)
Такааааа.....
Днес се прибирам от Факултета и за пореден път се питам в коя от всички паралелни действителности водя битие.
(След това сготвих една страхотна супа - не че има общо, но само да ви се похваля каква примерна домакиня съм:Р).
Разпуснала с кулинарстване след прекия сблъсък с любимите ми академични дела, разбира се, си включвам щайгата.
Я да видим тук, там, какво става по света и у нас.
Преглеждам и моя уютен дом наречен julllinkata.blog.bg (скоро ще го преименуваме на www.welcomeinlostinthespaceworldjomaidenlovesyou.mars) Пфхахаха, то па зе че и се линкна...брей:)
Чета коментари от познати, непознати, близки и далечни.
Поради новооткритите за мен сходни биологични единици във виртуалното пространство (homos vesel idiotikus sapiens), се налага да направя ОВЯБЛЕНИЕ. 
(Тук по-надарените с въображение си представят как морни глашатаи припкат, бият се тъпани, мятат се конфети и бонбони)
До всички заинтересовани - Ето отговорът на всичките ви въпроси, focking 42, новото 69:
Събота (22 .11. 2008г), на територията на Столицата на РБ (Разбирай Шопландия), от 21.30 часа ще се проведе среща!!!!
Поименната локация за извършването на така важно събитие е "Попа".
В творческите планове на Партията за петилетката влизат (а това, разбира се, са и задсължителните условия, които трябва да покрие всяко чинно пионерче......"Щот иначе: намалено поведение, черни точки, ама хааа - нЕма с вас да се разправям само): 
 - минимум 5 рома
 - поне 5 от изтрещелите ми и любими хора
 - поне 5 обиколени "нощни питейни заведения" - наричани за краткост ДУПКИ

Сега по-сериозно: Викам да се съберем така някак "предпразнично", понеже после всеки ще го завеят ветровете на бели коне, а се излагаме вече с отлагания.
Да не чувам кой колко важно за Света нещо имал да прави тези дни. Никакви оправдания!:Р
Мислите ми пак се въртят около "Под бора", "Халбите", "Дивака", арт хостела и тн. Но трябва да се спретнем до четвъртък, понеже без резервация има да си откесим обикаляне....а при тези атмосферни условия не е препоръчително. Крехка душа съм, а и физиката ми не е от желязо.
Май това е, майне лунатикен:))))
Пишете на лични, коментарирайте, звънкайте, търсете ме в ICQ, Skype или Просто се свържете с мен при възникнали питанки и чуденки:)
На останалите Ви въпроси ще отговарям единствено устно и лично:Р


Моля, Моля за Внимание, всички мишки на събрание
(Ми ей така, просто ми се изплъзна:))))))))







 
 


Тагове:   блог,   моментът,   назря,   орото,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ще дойда само ако има
18.11.2008 17:29
нещо за ***не :))))
цитирай
2. julllinkata - Пфхахахха
18.11.2008 17:31
Че аз да не съм врачка, бе алооооУУУУУ хаха. Откъде да знам какво ще има. Мога да кажа, че аз не ставам 100%, ама за останалите не отговарям:Р
цитирай
3. анонимен - hmmm:)))
18.11.2008 17:31
tva sys supata hich ne beshe off-topic, syprugo!:P hahah
цитирай
4. julllinkata - ВАЖНО
18.11.2008 17:47
Заради моят любим приятел (той си знае кой), я местим в събота. Но в крайна сметка, който наистина иска да дойде да казва:)))) А то не пречи и петък и събота в крайна сметка:Р
цитирай
5. анонимен - nueno, който е особено умен и забрави да се логне
18.11.2008 18:05
аз пък мога да чета звездички. анонимер 1 каза "ядене". И да - спокойно - в района има доста неща за хапване.
цитирай
6. julllinkata - nueno,анонимен 1
18.11.2008 20:27
Аз пък мисля, че той/тя (анонимния де) визираше ПИЕне. Приятелю млад, уж с език (така де, филология, предприемачество и преводачество) се занимаваш, ама звездичките явно са ти слабо звено:)
Анонимен, съдейки по усмивките, верно го транскриптирам като пиене. Предният ми коментар беше породен единствено от моето мръсно НАДсъзнание:)))))))))
А абс, пакост, форевър(а тя, щяла да дойде, изключвам я:)), бръм и прочее дами къде ми се скатаха??????:)))))) Я се вземайте в ръце!:)
цитирай
7. анонимен - А аз няма да дойда, защото
18.11.2008 23:09
твоят приятел - разказвач на увлекателни истории и прекрасен певец, Марин Турбото ще иска да ме гушка.

Весело ви! :-)
цитирай
8. totenlicht - чакай сега. . аз пак не разбрах има ли ...
19.11.2008 17:16
чакай сега.. аз пак не разбрах има ли задължителни хора?
и какво правим ние, бедните души, дето ром не пийм??
цитирай
9. julllinkata - Ех, тотен
19.11.2008 17:29
Няма да ви изключим от консумола за това де - бира, ром, вино, джин, керосин: кой каквото иска да пие:Р Задължителни чак няма, но с "желателно присъствие" - да:Р
цитирай
10. анонимен - ?
19.11.2008 19:36
Burgaskoto gadze na Jullinkata ste doide li na kupona?
Ili e daleche, za sazalenie?
цитирай
11. julllinkata - ЛУеЪе МаУе анонимен 10
19.11.2008 19:49
Юлето????? Гадже?????? Недей така да говориш, пак ще 'земе удари трус хаха. Сакън, изтървал(а) си нишката:)))))Не развъждам аз такива биологични единици:Р
Но пък ще съм с духовната си съпруга Алекс, а тя е ревнива и много откачена, така че да внимава кой ме пипа,ччшшшшш хаххахаа
цитирай
12. pakostinka - Ах,
20.11.2008 11:45
за съжаление, кака ви Пакост, заминава за село да си провери как са и картофите и да обучава малките провинциалистчета как да се грижат за тях.
Моля, направете оглед на блогърите и по-дащните ми ди метнете насам :)
цитирай
13. viki02 - Не се забавлявай на чужд гръб, ако ти ...
21.11.2008 07:43
Не се забавлявай на чужд гръб, ако ти се забавлява, и остави провинциалистчетата на спокойствие. Озлобявате хората с глупост.
Поздрави на духовната среща.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2242743
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930