Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2008 11:43 - Catch me-Кога цъфтят налъмите2
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4972 Коментари: 5 Гласове:
0



4.„Нали знаеш, че заминавам”

(през девет планини в Налъмия)

Не д-у-м-а-й! Дори аз с дебилизма си го осъзнавам. Говорите с мис Терминал все пак. Както каза една приятелка, ако бях научила всички езици, отговаряли на локацията на Ромео, да бях ебати полиглота. Не знам защо така се получава. Ще отида да си прегледам главата.

И аз заминавам, бейби. С чартъра за Горно Нанадолнище. Може да си помахаме на някое летище. Бре ние живее на различни планети, ти за държави ще ми говориш: нищо работа не са.

5.„Ехо”/ „Къде си”/ „Как си” / „Тук ли си”/ „Здрасти ве”/ „Явно не си там”

(НЕ-НЕ-НЕсинхронната комуникация)

О, да. Любимите ми зачестяващи в Скайп разновидности на „добър ден, дръж ми шапката”. В момента, в който се оттеглиш от комуникационната сцена, се започват веднага кратки проверки. Може и sms-и, според другия главен герой.

Как се слува някой, на който пощенските прилепи са били тотално мъртви (ааа, и е нямал време, не не, грам свободно време!), когато ти си се опитвала свише да се сържеш с него, изведнъж да намира всички часове на Света да ти подвиква така....Какво, чудото на Интернета вчера ли се появи при вас???? БравоСТ.

Забележете също, че са кратки. Винаги! Това е мъжкарския тип поздрав. Да не би да си помислиш, че той ти влиза в някой профил, гледа кога си он лайн или сакън – сеща се за твоята персона. Не, той е твърд като скала. Просто ей така небрежно те проверява чат пат....Затова после откриваш на десктопа му твои снимки, свалени от къде ли не и най-добрата му приятелка ти казва, че чете всичко, но се прави. Страшно уважавам в един мъж стабилната позиция и желязната воля!

„Ти си ехо”/ „Където си искам”? „Откакто реших да не троша нерви по теб – прекрасно, мерси”/ „Пфффф”/ „Загложди ли те вече, че може и да съм на ДРУГО място – е, да видиш как е”

6.„С Нея не се чувствам добре, колкото с теб”

(носталгия по мен и курбана Уха!)

Обещавам ще пусна една сълза на умиление. Значи като си имал възможност да си с мен, нещо ти е липсвало. Когато си с Нея, аз изведнъж се превърнах в олицетворение на детските ти мечти. Юху, шарени балони. Обаче от друга страна, ако си с мен, сигурно аз няма да съм прекрасна, колкото Клаудия Шифър....Еми, не става да имаш всичко на този свят. Това да не ти е Вселенския Харем.



Тагове:   me,   налъмите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Препатил
26.11.2008 14:37
Много антагонистично звучи написаното - мъжете сякаш са някакви инфантилни и неориентирани същества, които само ти създават неприятности и душевни терзания. Излиза, че не си имала приятни моменти с тях....Съжалявям ако наистина е така. Болката е мъдър учител, но понякога лош пътеводител. Опитвай се да разбираш мъжете, без емоции и егоизъм (до колкото е възможно). То не че те са цвете, особено българските. Всичко е въпрос на общуване и усещане....и разбиране, състрадание дори...
цитирай
2. julllinkata - Отговор до анонимен/на 1
26.11.2008 22:12
Първо да отбележа, че оценявам мнението, понеже е дадено обективно, без лични нападки и тн. За което благодаря.
Второ: Аз никога не съм говорила за "мъжете като цяло". Това са конкретни прототипи, разбира се преекспонирани, сляти и така нататък. Никой не е казал, чев сичко трябва да е фактологическа извадка.
Трето: Напротив. Имала съм, имам и ще имам ПРЕКРАСНИ моменти с мъжете. Просто всеки вижда, това което му се набива на него на очи. Смятам, чев контекста ан целия ми блог си личи достатъчно добре, че не пиша само за мъже, нито те са ми ОСНОВНИЯ ПРОБЛЕМ.
ЧЕТВЪРТО: НАЙ-ВАЖНО!!! Защо трябва нещата да се приемат толкова сериозно и на лична основа едва ли не? Никога не съм твърдяла, че някой става или не става. Освен това за инф. на всички: човекът, който главно е повод за този пост си знае много добре, че е постъпил свински. Но за разлика от докачливите има чувство за хумор. И аз съм постъпвала идиотски, голЕм праз. В момента сме в абсолютно нормални отношения.
Пето: Ако още някой (не включвам теб:)) ме посъветва да си купя вибратор, аз ще му дам мъдри напътствия как се използва тая джаджа...Обещавам.
цитирай
3. анонимен - Koga tzaftyat nalamite
30.11.2008 20:29
Ne znam zashto,ama grubichko mi se struvat nyakoi neshta.Mozhe bi tova e vav vrazka s vatreshnata borba mezhdu optimizma i pesimizma,kadeto vizhda se pesimizma e naddelyal.
A pak za vibratora--ami to si e vapros na lichen izbor i edva li e nuzhno da se preporachva--a dali TOY(vibratora) ima predimstva i nedostatatzi ne e tolkova vazhno
цитирай
4. julllinkata - анонимен 3 - :)
01.12.2008 03:42
Да речем, че точно този ден не съм била на кеф, сърбяли са ме люспичките и някой мие стъпил на опашчицата:) Разбира се, че в мен се борят песимизъм и оптимизъм, нормално човешко същество съм. Но смятам, че съм по-скоро слънчева персона, затова понякога ме дразни факта, че хората смучат и се възползват от това. Много е лесно да ругаеш някой, трудное да го разбереш. Не е гот като си слънчева - юруш върху теб, а когато за момент се почувстваш зле да се започва "Ама какви ги говориш". Който иска да чете позитивните ми неща, знае как да ги намери:)
Whatever - вече съм добре и без това:))))
Относно вибратора - Ето я ИСТИНАТА: Никога ен съм имала и не планувам да си купя в скоро време. Но някакви хора, които ми обясняват колко "незадоволена" съм просто изпадат в безсилие и се заяждат. Съжалявам, така е.
цитирай
5. анонимен - слунчевите хора
03.12.2008 09:26
Супер си мацко ;) Аз наистина се забавлявах като четох статията ти. Ми така си е. Жалкото е само, че хубавите моменти са дооооста по-малко от лошите в една връзка с повечето мъже. Точно защото сме от различни планети. Лошото е само, че като спрем да обръщаме внимание и спре да ни пука, обикновено спират и чуствата. Е тогава наистина чуваш всичко, което си искала до този момент, но поне за мен е малко твърде късничко.
Не е лесно да пишеш и да те разберат, ако не са писали. А за мен е един вид запознанство с човека написал нещото.
Е беше ми приятно. До скоро. Go girl!

Каси

P.S. Вибратора не замества липсата...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2245179
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930