Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2008 11:44 - Catch me-Кога цъфтят налъмите3
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6373 Коментари: 19 Гласове:
0



7.„Той не те обича, колкото мен”

(клиничните изводи)

В краткост транскриптирана и като „Това няма да го ям, ама и на друг няма да го дам”.

8.„Мислих за теб”

(в случай на тет-а-тет)

Ммммда. Голямо умуване ще да е паднало. Стоял и мислил, мислил...и накрая само стоял. Резонно да попитам, защо не драсна един мейл тогава? Или викаш индийски слон ти стъпи на ръцете и пръстите и на двете бяха обездвижени, шиновани и гипсирани за месец.......Обаче пък, ако не дай си божКе, решиш, че пак ме искаш като се видим – Леле, каква веселба настъпва. Особено, ако аз вече пасувам. Тогава спама от „Евтината виагра” направо остава светлинни години назад. Мъжете обичали с очите, а? Явноо.

9.„Искам връзка с теб”  

(изтичането на зелената, пинбената, златната и патладжанената река)

Йеееее. Доживях. Кой ти гледа, че са минали 4 години например. (знам ли, може да има тежки случай с 44).

Значи вече планетата Джигитротоннюню е направила 6 лупинга и 3 салта около оста си, над Сахара го дават да е слънчево, а гупата на ляля Кунка от 5тия етаж родила. Всичко подсказва, че това е пИрфектния момент да ме заобичаш страстно и отдадено.

Илии, само за миг да допуснем еретичната мисъл, че този стремеж се дължи на факта, че не ти обръщам внимание или вече имам друга връзка....

Е какво да кажа, о’време си се сетил. Басирам се, че си бил в групата за напреднали дечица в училище.

А и ако тук дочувам мъжки вопли „Жените сте ужасно прибързани” – да, нервачки сме. Но па вие като завлааачите понякога хич не е гот.

Още един аргумент в подкепа: Погледнете приятелите си и забележете колко от тях са изтървали някоя свястна мацка и после са се „вързали” именно с Желязната лейди. И в повечето случаи тя здраво им е стъпила на врата. Хайл!

10.„Ти беше права. Сгреших”

(честността е панацея)

Амин, чадо!

 

Та да знаете кога цъфват налъмите? Да знам следващия път с каква дестинация и климат да се насоча.



Тагове:   me,   налъмите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. talasyma - Налъмите
19.11.2008 11:49
цъфтят когато дойде времето да падат таваните на летните кина.Случва се рядко,но е нещо много красиво.Предимно цъфтят навсякъде,но най-вече в нашия регион и страните от средиземноморието :)
цитирай
2. zezo - Малиии, недей така :)
19.11.2008 11:51
Абе карай с кремъклийката, нали знаеш - пукнеш един път, 3 минути презареждане, пукнеш пак и така полека. А ти пердашиш директно с оръжията за масово поразяване по право пладне :))))
цитирай
3. abs - hahahahhahahaa...
19.11.2008 14:04
Amin chado! Amin! ...
цитирай
4. totenlicht - Джулс, еввала, машалла и други п...
19.11.2008 17:34
Джулс, еввала, машалла и други празници:))
моят личен фаворит е №8.„Мислих за теб”. голям съм фен:))
както и "ти имаш най-.." (тука вече по желание си избираш между "перфектен", "красив", "невероятен" и прочее прилагателни и анатомична част от тялото я очи, я задник, я устни).
хем ти показва, че забелязва някои от малкото ти положителни качества, хем това трябва да те накара да се чувстваш специална.

таласъмчо, сподели опита си от подобни мигове, щото и аз като авторката не съм говорила с капацитети по въпроса, нито досега бях срещала очевидци..
цитирай
5. julllinkata - Toten, ГъзО ще да ми е най-невероятен
19.11.2008 18:05
Понеже, ако някой се държи като льольо достатъчно дълго, главно ми "вижда гърба". Та това би трябвало да им е един от последните спомени:))
Но, хайде стига песимизъм. 100% има отбелязани в историята случаи и на разлистилили налъми.
Така де, по Коледа стават чудеса! пфхахах:Р
цитирай
6. abs - вие сте любопитни!
19.11.2008 18:42
вие искате да знаете как! вие искате да видите с очите си! моля заповядайте в нашия нов пост! специално за вас! сега! не пропускайте уникалната примоция! фор фрий! ;)
цитирай
7. julllinkata - Брех
19.11.2008 19:07
Да "върже" некой за мен най-сетне. Ебре дебре, да си ми жива и здрава, кукувице свидна хаха:)))))
цитирай
8. abs - вдъхновяваш ме
19.11.2008 19:19
кво да правя... сама си се плаша от себе си ... ама така тихично си се плаша де, никой да не разбере ;)
цитирай
9. brumbrumm - ахахах,
19.11.2008 23:12
мила, направо ме заби.
Това няма да го ям, ама и на друг няма да го дам!

Знаеш си, че си най-великата , няма кво да ти го казвам...пък мъжете, дето се мислят за всевластни и видиш ли всевищни..да си го ядат..сами :D
цитирай
10. julllinkata - Пссттттт, колежке
19.11.2008 23:42
Аз нямах чак това предвид:Р Някой беше казал,че все мъжете ми били проблема. Нищоподобно, говоря за някои частни случаи хехе То не че и аз не съм се излагала като кифладжийка, ама к'во от това...ъхъхъ:)
Няма всевластни, всички сме хора, в най-добрия случай: идиоти хахаха
цитирай
11. totenlicht - а, чакай сега да се разберем. . же...
20.11.2008 23:32
а, чакай сега да се разберем.. жените отскоро са хора, от новото издание на Оксфордския речник, иначе са си едни прости крийчъри. още не съм установила просто устроени или баш си прости, ама живот.. не ни е дадено да знаем всичко..
така че аз съм за "най-добрия случай". :)
цитирай
12. innuendo - Не разбрах...
24.11.2008 13:17
...една дума от написаното горе.
Или е по-правилно - нито една?
цитирай
13. beasta - готина поредица
25.11.2008 20:42
:)
цитирай
14. анонимен - БРАВО!
28.11.2008 09:46
Евала, това е супер! Много точно попадение е всичко казано! Само че аз от мъжка гледна точка, бих казал, че това не са типично мъжки черти. Много жени се държат по същия начин. Това са си типично човешки прояви и реакции, или по-точно казано типични черти от поведението на определен тип хора. Това е. Казвам го по-горното от личен опит!
Иначе поздравления!
Текстът е супер!
Радвам се, че случайно го зачетох! :)
цитирай
15. анонимен - Не мога да повярвам и на статията и на коментарите
02.12.2008 12:47
Как може да има толкова заблудени и инати жени......то не беше тъпотия ....то не беше размисли и страсти. Искам само да кажа, че точно някой фрази тук съм ги чувал от нежния пол. Да не зема и аз да добавя "Прекалено си добър за мен." Или "без да се караме, не мога, връзката е много спокойно и ще си омръзнем...." А ся де! Та ... иначе сте супер напред.
... И ще отговоря на не зададените въпроси : Да женен съм. Не все още нямам деца. Жена ми изумява по някой път, но е направила доста голям напредък в развитието си като личност и бъдеща майка, защото от време на време се вслушва в съветите ми. Същото важи и за мене(да не кажете после тоя пък...)
Просот се иска много търпения изслушвания и разговори..... за малко да забравя и никакъв НАПУК. Защото това води до проблеми.
цитирай
16. julllinkata - анонимен 16
03.12.2008 07:55
Аз също ще ти отговоря на незададени въпроси: Разведена съм, но в моя случай нямаше нищо общо с НАПУК. Деца за съжаление нямам, но съм се грижила достатъчно за чевенца, за да смятам че имам всички предпоставки да бъда добра майка.
Разбира се, че е много важно в една връзка или каквито и да било взаимоотношения да се проявява разбиране към отсрещната страна и да се избягва поведението ала "кон с капаци".
Истината е, че се дъним и двата пола по абсолютно еднакви схеми и ако се опиташ да препрочетеш текста ще разбереш, че аз не съм обвинявала "МЪЖЕТЕ", а хора които те мотаят, не са коректни и не могат да взимат решения. Има ги и в F и в M варианти.
А и в крайна сметка, не го взимай толкова насериозно. :)

П.С. Не смятам, че е зряло "размислите и страстите" на което и да било човешко същество да се квалифицират като "тъпотия" или чиста проява на "инат". :) Но това е лично моя гледна точка, на никой не я налагам
цитирай
17. анонимен - обичливка
22.02.2009 16:14
Попаднах на блога ти
съвсем, съвсем случайно и въпреки че постинга е доста "стар" си позволявам да ти напиша и моето мнение. Изчетох трите части на един дъх, защото всичко написамо там е 200% вярно. (И както сама казваш не е запазена марка само на мъже или само на жени). Но все пак ти си щастливка че си отстояваш свободата да правиш с живота си каквото сметнеш за най-добре. Ако ми позолиш ще ти изброя наколко други ситуации в които пак ми се иска за ми разцъфтят налъмите...
"Ако си купуваме ново жилище, ще трябва да го търсим с по-голяма кухня, за да събира продукти за готвене за един месец напред (придружено от саркастична усмивка)" Ами да, супер! Ако се научиш да разпознаваш особеностите на всички продукти и мога да те пращам да пазаруваш всеки ден, може и да си спестим запасяването с продукти, но ако знам че след пазаруването, ме очаква и готвене (въпреки че полуфабрикатите стават за 15 мин) предпочитам да сведа до минимум поне едното :-$
"Като гледам колко дрехи за пране са се събрали, а тези които са изсъхнали не са прибрани, явно ще трябва да купим още една сушилка" Нямам нищо против да ги сгънеш ти, вместо да търсиш поредната високотехнологична играчка в нета.
"Няма нужда да даваш излишни пари за козметички и козметика, аз те харесвам такава каквато си". (при положение че във вените ми тече габровкса кръв, представи си колко съм харчеща...) Ами ако не бях го правила досега дали щях да съм за харесване, а?!
"Можеш ли да си предстваиш, миялната машина която купихме, струва по-малко отколкото ти се каниш да пръснеш за поредния козметично-масажен пакет!" Браво! Страхотно откритие! Значи ще ходя да си правя масаж в китай, защото там работната ръка е по-евтина, а и освен това масажа ще е оригинален китайски ;)
"На мен ми е толкова топло... защо ти трябва да обличаш тази толкова дебела нощница/пижама?" Много просто - защото на следвщата сутрин няма кой да ми разтрие схванатия врат, който получавам след като ти се обърнеш на другата страна, завличайки 4/5-ти от одеалото.
"Защо трябва да ставаш толкова рано? Не ми е приятно да се събуждам без теб" Ами... вземи си плюшена играчка! Тя винаги ще е на твое разположение.

Това не е всичко но останалото все още стоически го понасям :) а защо ли... ? може би защото и аз не съм цвете за мирисане и не си оставям магарето в калта ;)

Пожелавам ти по-малко (дай боже никакви повече) моменти подобни на 10-те които си изброила и само весели дни и милиони усмивки. Горе главата! :)
цитирай
18. jiovanio - Въпрос
25.02.2009 08:31
Какво е "гупа"? Тя и ражда, а?
цитирай
19. jiovanio - Втoри въпрос
25.02.2009 08:33
Как се излагат кифладжийките?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2242934
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930