Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2008 05:22 - Memento (Алманах на самокоректива в монолог)
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4227 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 27.11.2008 05:36


...За разлика от колегата в едноименния филм, аз не смятам си шаря цялото тяло. Три са ми достатъчни за сега:) И все пак има неща, които не искам да забравям:

* "Искам" е егоистично състояние на човешкия дух
Понякога Искам, Искам, та чак се оливам. Много Искам, сериозно. И това нямаше да е толкова лошо, ако невъзможността да имам и то ВЕДНАГА, не ми носеше такива емоционални гърчове. От една страна харесвам тази черта в характера си. Дава ми някаква целеустременост. 
От друга - Хууууу (опитайте се да си го представите като дълбоко вдишване и издишване), Юле, давай 10 пъти така. Хайде сега забави малко топката. Точно такааа, браво. Сега си дай сметка от кое наистина имаш нужда и кое желаеш по енерция. Хууууууу. Такаааа, сега вече е по-добре. Нещата не са толкова отчайващи. Изпъни леко гръбнака си, раздвижи врата. Ок, справяме се чудесно. Сега наклони леко глава на една страна, намести очилата си и погледни умнооооо. Аха, откри я мъдростта на вековете: "Не си струва да се нервираш за глупости". Сега бързо разтръскай глава, така че да усетиш движенията на високо стегнатата опашка. Разкарай всякакви зациклящи мисли. Хайде сега се усмихни! 
Още ли искаш? 
Ако е така - Ще получиш. Времето и търпението са на твоя страна. Хуууууу. Екстра:))))))
Всъщност повече от всичко в момента искам близките ми да са добре, а аз спокойна. Всичко останало идва от самосебе си.
* Не е важно на колко места си бил, а какво си видял
Ще ми се да обиколя целия Свят. И не само него...Но когато не мога да пътувам е глупаво да се самоизмъчвам. 
Поканиха ме във Франция за Нова година. Офертата е супер - Монпелие, аз само трябва да се завлача. Но няма да мога за съжаление. 
И само стоя и точа лиги по албумите във facebook на един приятел.
Аха да се депресирам и се сетих, че примерно от Италия почти нямам снимки. ГолЕм праз. Аз си спомням какво ми беше...
Знаете ли, не по-лошо или хубаво от пътувания до Клисура например. 
Всичко е относително. Зависи с кой си бил, как си се почувствал и какъв дух си усетил.
От тази гледна точка, мога да се чувствам прекрасно и без да търча напред назад. Понякога мога да прекарам целия ден забита в една единствена клонка, вълничка или друга точка от пейзажа.
Дори най-малкото стръкче си е огромна Вселена, така че няма нужда да се лакомея чак толкова.
Мдааа, забравили сме как да съзерцаваме май....
СЪЗЕРЦАНИЕ - Юле, запиши си го няколко пъти!
* Не умееш ли да пътуваш, предвижването и "обикалянето" губят смисъл
Нетърпението винаги прецаква всичко. Ако си мислиш само кога ще стигнеш от точка А до точка Б, осакатяваш половината трип. Това май важи за физическия, емоционалния, духовния...абе за всичко.
* Какво искаш няма чак такова значение. Опитай се да фокусираш върху това, в какво вярваш
Човек трябва да има цели. Те са като малките пътни знаци, които ти помагат да не се изгубиш в цялото. Обаче не са ли ти по сърце - за**и. Няма смисъл.
Може да звучи наивно, самогъзно (писна ми да използвам "егоистично" хаха), но май основната ми цел е да съм щастлива. Понеже тогава съм убедена, че всичко може да бъде естествено - никога идеално, никога ужасно. Просто такова, каквото трябва да бъде:)
* Не е важно какво правиш, а как
По моя си начин. Хубав, лош - колкото повече го мисля, повече омазвам пейзажите. Too much information хаха. Харда просто изпушва. В такива моменти си казвам - майната му:
* Клишетата са станали такива, най-вероятно защото са вярни
"Формули не съществуват", "Просто бъди себе си".....Повръщ от изтъркани изрази, но все пак....:Р
* Няма значение как те приемат хората, а как ти се чувстваш в кожата си
Ахъм. И пак е време за Новогодишна чистка на всички контакт листи. Трият се nick-ове, телефонни номера и прочее на хора:
 - на които никога няма да звъннеш за кафе, при все че всеки път като се засечете случайно услужливо се лъжете взаимно
 - са те заплашили, че няма да си говорят повече с теб. На ти куклата, дай си ми парцалките. Баста на драмите
 - не помниш защо си добавил
 - записани са под .... колега/име на фирма/длъжност Ако си си тръгнал с 300 от някой офис надали ще ти потрябват
 - дразнят те/разсейват те/опитват се да ти наложат велика диагноза/разпитват те глупости/досаждат ти/карат те да излизаш от собствена кондиция.....
Останалите се пазят.
* Музикалната "помиярщина" е прекрасно нещо:)
Да, ДА, Да:))))
* Не е важно колко разпокъсани са мислите ти, а колко са искрени:Р
Добре, маркира - сега бягай до кухнята, за да не ти изкипи кафето. В този дух: Не забравяй най-вече:
 - Да се чувстваш щастлива
 - Да не се кораш за глупости
 - Че скоро пак ще вдишваш аромат на планина, огън от домашна камина и сняг (поне за няколко дни:)
 - И КАФЕТО си не забравяй, де!

PS. Джо идва от Joon, но това е друга бира:Р Добро утро на всички:) Специален поздрав с парчето:))))










Тагове:   алманах,   Memento,   монолог,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. forevercarrieon - йооо:)
27.11.2008 10:30
ъхъъъ... (сори ама мозъка ми се буди по-късно от мен и май ми е рано да коментирам:) як пост. и песен:)
да живее музикалната помиярщина, истинските трипове (това много яко си го казала) и ъъъ егоистичността... в хубавите и проявления.

:))
цитирай
2. zezo - Добро утро :)
27.11.2008 11:12
http://www.youtube.com/watch?v=iLVq2KCXV_c

Хубаво е да спиш до обяд ;)
цитирай
3. totenlicht - Джулс, това да не е списък за през ...
27.11.2008 11:54
Джулс, това да не е списък за през новата година стил Бриджит Джоунс?:)))

п.п. НИКОГА не забравяй кафето :)))
цитирай
4. dessykg - Страхотно, слагам си го в блогрола, за препрочитане ;)
27.11.2008 19:34
Единственото, което мога да добавя е:
- Не се нервирай - че ще погрознееш! - любим израз на макетата.
Поздрави!

цитирай
5. julllinkata - :)
27.11.2008 23:09
Forever - Йоооо и за теб:Р Спокс, моя мозък не се е събуждал от има няма 23 години:) Но ти знаеш:)
Zezo - Хубаво е да. Въпреки, че аз колкото по-рано стана, толкова по уред ми е деня. Може би дълбоко в мен се крие примерно ранобудно славейче хаха. А клипът е sehr sexy хихи
Toten - То, ако беше такъв списък още трябваше да пиша хаха. Аз отказвам Новогодишни обещания да си правя...Защо да започвам Новата година с разочарования и лъжи? Ще спра цигарите от 1ви януари? Даааа, бееее хаа
Dessy - Благодаря:) Поздрави и на теб:))) А за красотата си се грижа с бирена мая....нали знаеш, заздравява ноктите, избистря тена, намаля нервите хехе:)
цитирай
6. анонимен - ~
28.11.2008 00:44
"- са те заплашили, че няма да си говорят повече с теб. На ти куклата, дай си ми парцалките. Баста на драмите"

Мерси. Вече можеш да изтриеш и номер 8, знаеш откъде (Това не е молба). Радвам се, че още първия път в който се "престраших" да посетя, имах възможност да видя написано мнението ти по въпроса. Не че самото мнение или засегнатият въпрос ме радват, но е хубаво да го видя в дефинитивен контекст така или иначе.

And thanks for all the fish.
цитирай
7. julllinkata - Щом предпочиташ този начин на комуникация - ок
28.11.2008 01:56
Дефинитивен контекст липсва, понеже той е прекалено абстрактна величина, изкривена през личностното субективно възприятие на комуникатор, реципиент и публики.
Какво ще поставям или премахвам от блогрола си е лично мое решение и като свободно човешко същество ще се възползвам от него.
С ваше разрешения - мението, което съм изказала по-горе, касае много въпроси. То не е базирано около "един" такъв, нито пък точно конкретизиран. То е по-скоро натрупване на мнения, догадки и предположения.
Лично на мен също не ми доставя удоволствие да видя по такъв начин интерпретиран поста си, нито пък реакцията ми се струва обоснована или разумна......
и понеже ми свършиха умните думички:
Не аз съм тази, която си изтри коментарите
Която е казала, че няма смисъл да се комуникира повече
и прочее - аре не обръщаме блога на лична драма
На който съм държала - знаела съм за какво.
Който ме е прецакал (ама наистина) - може да бъде сигурен, че никога повече няма да има шанс да контактува с мен
С който съм се изподракала, поради недоразумения - не питая никакви ядове, мъки и тн. Времето си показва
На който не му пука и се опитва единствено да ме уязви - безразлично ми е

PS. Като не е "молба", "заплаха" ли е? I just want to know

Fish U best
цитирай
8. анонимен - ~
28.11.2008 02:19
Аз бих могъл да поговоря по въпроса за уязвяването, но понеже не ми се занимава с останалите неща, ще ти отговоря само на едно:

Как ТОЧНО си представяш да те заплашвам? В смисъл не, наистина. Прерови си спомените. Това което уж "знаеш" за мен. После си помисли дали пак искаш да задаваш подобен въпрос.

В случая изобщо не става въпрос за "криво ми стана", а за принципно положение, свързано с общуването ми с хората, което ти наруши. След което продължи да стъпваш с подковани и нахални ботуши в територия, в която нямаше нито право, нито място да стъпваш. В резултат на това изгубих всякакво желание да общувам с теб повече и повярвай ми, това което четеш сега е последното нещо, което ще видиш написано от мен към теб.

Освен това не си прави труда да ми отговаряш - няма да го прочета. Дори би било най-хубаво да изтриеш коментарите ми, като се замисля. Бих ти ги пратил на лично съобщение, но предпочитам така, няма да обяснявам защо. Ще вляза тук единствено за да проверя дали си изпълнила това, за което писах по-горе.

И пак в тази връзка: не, не е заплаха. Но не е и молба. Ако искаш го кръсти декларация, апликационна форма, бе квото измислиш, имам пълна вяра в способностите ти. Но много би ми се искало да спре да бъде там. И няма нужда да ми напомняш правата си на частна собственост върху блога си, доста наясно съм си тях anyway.

[insert sardonic farewell comment -=here=-]
цитирай
9. julllinkata - Rest my case
28.11.2008 02:39
Бях написала дълъг коментар. Сега ще съм по-лаконична.
- Правиш го така, защото явно нещо те привлича в драмата и публиката. Мен не.
- Като сме ходили по някакви събирания и ти си зачезвал, защото си се заговорил с някой аз никога не съм се цупила. Не си ми протеже, собственост, вързан за мен, длъжен....Беше ми просто приятел. Бръмчим, забавляваме се, запознаваме се с хора, помагаме си да се чувстваме по-добре. That's it. Копеле, даже "половинки" не са ми правили такава драма. Не мога да повярвам, че приятел може така да изкривява нещата....Сериозно.
- Мога да изкарам много доводи защо не смятам, чес и прав, но е супер безмислено.
- Изтрих те, 'щото не ми се заяжда. Но по-полека с пробутването на декларации и други глупости.
- Не знам за твоите "това е последното, което ще прочетеш от мен" и бла бла, но аз наистина спирам да се обяснявам. До тук написах всичко, понеже наистина мисля, че си пич и ти го дължа по някакъв начин. Но тези истерии и обиди към мен - просто нема нужда. Нито пък повод.
- Желая ти всичко най, наистина. Весели празници
цитирай
10. анонимен - Е, аз не съм ти виновен, че не си в с...
28.11.2008 02:50
Е, аз не съм ти виновен, че не си в състояние да ме разбереш (нито че даже не се опитваш). И че се опитваш да ме измерваш по стандарти, в които не се вписвам.

Не видях къде са истериите и обидите. Една обидна дума не съм изрекъл или написал. Гузен негонен бяга?

И благодаря за изтриването. Appreciated.
цитирай
11. totenlicht - Джулс, егаси. . а сега да премина към ...
28.11.2008 20:02
Джулс, егаси..
а сега да премина към съществото, а именно:
"* Не е важно колко разпокъсани са мислите ти, а колко са искрени:Р"
всеки път така си викам, като осъзная белите петна в мозъка си :)))
и когато имам проблем с вързването и на половин цялостно изречение :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2244233
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930