Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2008 19:12 - Lady Пич, пичът "Пич", унисекс, бе пич....:)
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5932 Коментари: 29 Гласове:
0

Последна промяна: 30.11.2008 23:08


Отскоро наблюдавам тревожни, странни и все пак забавни тенденции в обкръжението си...Тоест целия Свят.
Първо ме обвиниха, че мразя мъжете и все те са ми виновни....
Чакай, чакай. Приятелю млад, как точно па аз ще мразя мъжете, като съм израснала, обградена главно от милите представители на този пол? Аз, която се влюбвам така предано? Момичето, което е способно заради мъж да си хване нощния ( в последствие за всяка такава романтична глупост се лекува с "Момичето" на Хиподил - трябва да можеш да се смееш на себе си), да катери планини, да прескача цели океани? Жената, която наскоро сгоди бивш он лайн с вещите си чат напътствия? Тази, която винаги ще изслуша приятел, ще му помогне с каквото може....Аз да мразя мъжете? Пффффф, това е невъзможно!

Какво сега? ще ми кажете, че това е самореклама, че се правя на интересна? Де да беше....Това са просто факти. И го правя не защото искам да се изкарам някаква си, а защото просто съм така устроена.

Второ – винаги ме е обхващал ужас от идеята да се събирам с жени. Не съм свикнала, странно ми е. Но напоследък зачестяват „кокошка/зелка” излизанията. И си прекарвам винаги супер. Мале, мале, к’ва стана......С жените вече могфа да контактувам много по-прямо, да ми е забавно и да ен се чувствам като петно на бяла покривка. Хммм, Hey Bobby Marley, this world go crazy, it’s an emergency хаха

Тук искам да акцентирам на няколко неща:

Когато съм писала материали ала „Той се държа като льольо” почти винаги е имало реални физически лица, продиктували този тип писания. Тоест, поне 70 % от репликите, ситуациите и реакциите са изкарани директно от реалността. Останалите 30% са били мои украси, за да звучи още по-абсурдно и смешно. И знаете ли какво? Въпросните „музи” знаят, че са постъпили тъпо. С повечето съм ако не в добри, то поне в нормални отношения. Те сами са си признавали, а предвид че ме познават като човек и подкупващото ми чувство за иронизиране, нокога не са ми се сърдили. Както и аз винаги съм била готова да им кажа: „Бейби, сещаш ли се тогава колко тъпо се държах? Хаха Малее, как си ме изтърпял такава кифла?”. Хора сме, бре. Какво толкова има да се тръшкаме и впрягаме......

Цинизма: Всъщност дори на мен самата понякога ми идва в повече собствения ми. Но, разберете ме – в определени моменти, това е единствения начин да оцелея. Защото всъщност се чувствам толкова ранима, лигава и нежна понякога, че ако не бягам бързо ще ме засмуче водовъртежа на самосъжалението. Не знам дали това е правилния начин. Може би да, може би не. Но всичко, което ти помага е ок според мен. Ако е способ, който помага да успявам все още да се усмихвам на хората, да се радвам на дребни неща – на кой му дреме, че съм казала „шибан”. Нали ще го подплътя с искрена усмивка....Вулгарен може да бъде човек в душата си. И това е кофти. В изказа си може да бъде всякакъв. Стига сме се заяждали за глупости.

Феминизма: Пфуууууу, омразна, акана, гадна дума.... Никога не съм била „ЗА” феминизма. Обаче я ми кажете: Кое е по-гадно? – Да си хвана мъж само, за да има кой да ми мъкне торбите и да ми завива крушките или....Да съм си такава „феминистка по принуда”??? Винаги съм казвала, че съм готова да се грижа за човека до мен, да го уважавам и бла бла. Но не мога да съм с някой, за да не съм сама. Егоизъм, претенции, невъзможни критерии ли чух? Нищо подобно! Просто не мога да го причиня на никое същество. Ако не усетя някъде 3 пръста над лявата си гърда нещо, защо трябва да лъжа, че обичам? От къде накъде да съм с някой, само защото е „по-удобно”. Ако това ем прави „феминистично настроена кучка” – ок. Бау бау.

Флирта, приятелите, секса: Да, имам ужасно много приятели мъже. Някои от тях са се опитвали да бъдем нещо повече. Еми, не става. Винаги съм се стремяла поне да съм честна. От там нататък е въпрос на тяхна преценка. Могат ли да контактуват с мен, без никакви преспективи и шансове да ги огрее. Който може – ок. Знам какво мога да предложа. Който е неспособен, по-добре да се разберем кратко, точно и ясно. Да няма после „ама аз си мислех” и драми. Няма какво да си мисли никой – за това всичко се казва в прав текст. Дори да е „Не знам в момента”. По-добре от гробовното мълчание и догадките.

Рядко флиртувам, ако не смятам нещата да се доразвият. Може би съм изтървала случайни усмивки, но това не зависи от мен. А и колкото повече пораствам, толкова по-контролируема ставам. Брех!

Секса: Много шум за нищо. Хаха. Обожавам секса, но нека си признаем – драпаме към него толкова, главно заради емоциите около него. В този аспект е много трудно да се дефинира вече що за жиУотно е това.

В крайна сметка:

Lady Пич:

Е цинична, но нежна

Интелигентна, но с изявен афинитет към простеенето (така де, корена „Прост” не ви ли навява идея за по-опростено битие? Стига сме се лутали вече, прекалено сме натоварени всички)

Справя се еднакво добре с готвенето и смяната на патрони

Обожава природата, но може и да е върха на официален коктейл

Мисли много, но е способна да изживява емоциите като малко дете

Е добра приятелка, прекрасна любовница

И и и и.....чудесна актриса, но най-вече искрена

Пичът „Пич”: Е Ок с всичко товаJ

Та, единственото което исках да кажа: Няма мъже, жени. Унисекс, бейби. Или си „пич” или не си. Много е простичко всичко и наистина вярвам, че вместо да се дърлим, диагнозираме, дракаме може просто да се забавляваме заедно.

К’во беше? „Светът е голяма кръчма, да седнем на една маса”???

ХахаJ

PS. Понеже ме обвиниха, че само плюя мъжете или че пиша единствено за тях – скоро ще приложа линкове, които твърдо да отхвърлят това еретично твърдение:Р

 





Тагове:   lady,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. forevercarrieon - хел йе,
30.11.2008 20:31
или си пич, или не. ма кой е казал, че си феминистка хахахахаххххх :))))
цитирай
2. totenlicht - ако не беше пич едва ли щеше да ти х...
30.11.2008 22:27
ако не беше пич едва ли щеше да ти хрумне да мислиш по въпроса..
проблема е, че част от нормалните днешни жени са повече пичове от едно 80 процента от мъжете..
цитирай
3. julllinkata - :)
30.11.2008 23:21
Keymaker - Ооо, да видиш в lifestyle какво ме правят...Добре, че не живеем в Средновековието, че кладата ми е гарантирана:Р Но щом не мислиш, че плюя мъжете - значи си пич хаха:) Мерси за "хареса ми както винаги":))
Forever - Снощи си стояхме 5 мили дами на масата и по едно време се усетих, че говорим мега брутално. Но че съм феминистка наистина могат да твърдят единствено хора със странни за емн разбирания за жиУотЯ. Ама има ги, сериозно хаха
Toten - Давай да се държим за останалите 20% викам аз. а одата за Бахура е трогателна:Р
цитирай
4. bemberski - Аз съм фен на Нейно Живеене Лейди Пич ...
01.12.2008 22:32
Аз съм фен на Нейно Живеене Лейди Пич ;)
Харесва ми, че си това, което си.
Всичко останало ще звучи надуто. Толкова.
Хубава вечер!
цитирай
5. анонимен - проценти и генерализации (любимите ми)
02.12.2008 13:42
73% от общата популация на нормалните папагали на остров Папуа през миналата година е по-популярна от 22.4% от неопределена част от пеликаните, обитаващи поречието на река Суриноко, малък по размери приток на река Ориноко, според проучване, проведено от ААП (Асоциация на анонимните палеонтолози) по погрешка.
цитирай
6. julllinkata - Опа
02.12.2008 15:07
Кой къде видя генерализации?????Аз съм говорила единствено за моите лични случки, което мисля ме прави пълен властелин над тях, но не съм казала, че това важи за еди-каква-си-част-от-хората! Абре, какво ви става на всички??? Я, по-релакс и празнично! Освен това пък моите вътрешни информатори в ААА (Асоциация на анонимните анонимни) ме светнаха, че пинбеноклюната зеленокрачка тази година също давала висок процент.....
цитирай
7. анонимен - гнб-ч2
02.12.2008 19:02
миловидната закачка с елементи на заяждане в коментар №7 беше адресирана към коментар № 3
цитирай
8. julllinkata - Аха, така може:)
02.12.2008 19:07
Аз викам да не е захапана моята крехка душевност. Тотенката може, тя държи хаха:)))) Весела вечер на всички:)))))))))))
цитирай
9. abs - кукумиицине
02.12.2008 19:24
шни липсваш и шкембето в дивака в 4 сутринта няма да е същото без теб. лек път, да ти е здраво дупето из гората и весело ;) ако не - знаеш ... карлуково, бейби ;)

цитирай
10. ianchefff - ~
02.12.2008 19:27
1. Е, не се ли правиш на интересна?:))
2. Що си издаваш тайните на писане?
:)))))
цитирай
11. julllinkata - Брях,Янч:)
02.12.2008 21:24
1.Правя се ми,нали трябва да метна пръст в очите на хората,та да взема се пласирам накрая хаха:)))
2.ППпсттттт, може пък да блъфирам,бейби:Р :Р :Р
цитирай
12. julllinkata - абс
02.12.2008 21:26
Откакто совите не са това, което са..и шкембето в Дивака и то си е*а карантиите и въобще накъде отива света,сестро??? А? :Р Споко, скоро се завръщам. А в Карлуково, ако няма екстремен многобой ще ходя само на сгляда на ергени:))))
цитирай
13. totenlicht - julllinkata, като ходиш и не викаш, ...
15.12.2008 22:54
julllinkata, като ходиш и не викаш, а? а уж бяхме дружки..
:))
цитирай
14. julllinkata - Тотенка:)
17.12.2008 15:55
То те и сами ме намират "пациентите". Но, ако организирам специален трип - ти си сред първите редици на поканените, знаеш:))) Още сме дружки, налиии? :Р
цитирай
15. анонимен - адф
23.02.2009 11:54
Абе, няма жени пичове, бе. Не разбрахте ли? Никога жените няма да разберат какво е да си Пич. Колкото и да ви се изка, вие можете да сте Пички или така на татък, но никога няма да бъдете Пичове.
цитирай
16. анонимен - KIXnZXYa
24.05.2011 08:40
Now we know who the senlsibe one is here. Great post!
цитирай
17. анонимен - uTWcCxgnHJZXovyTyER
24.05.2011 09:16
Great thinking! That really berkas the mold!
цитирай
18. анонимен - nVydtjsfqYKbAkjD
24.05.2011 12:10
Now we know who the snesible one is here. Great post!
цитирай
19. анонимен - ziOGFaEXGMFIaT
24.05.2011 13:14
At last, smoenoe comes up with the "right" answer!
цитирай
20. анонимен - FWWNIjrdAFfkwm
25.05.2011 13:14
TuKYNE <a href="http://lilkygwkxdgg.com/">lilkygwkxdgg</a>
цитирай
21. анонимен - BTdQjolQLG
25.05.2011 14:02
Dx6ghe <a href="http://rwhtbwqgtkqm.com/">rwhtbwqgtkqm</a>
цитирай
22. анонимен - ElHQYMegrzHU
25.05.2011 17:29
You're the garteest! JMHO
цитирай
23. анонимен - ZjKWgvZEemUciEhJwAO
25.05.2011 18:42
emmORv , [url=http://eprrjaxwvkge.com/]eprrjaxwvkge[/url], [link=http://sfqyxfmzrnlk.com/]sfqyxfmzrnlk[/link], http://hbfjdgbariuj.com/
цитирай
24. анонимен - uVdcqlagzKrCxmX
26.05.2011 13:26
cjX5xv <a href="http://tydaricseyuz.com/">tydaricseyuz</a>
цитирай
25. анонимен - PnYkgHPlvynRaXf
26.05.2011 20:07
5A8dn1 , [url=http://ypqnykcclmdp.com/]ypqnykcclmdp[/url], [link=http://wazwktvvcwqi.com/]wazwktvvcwqi[/link], http://ulbvbmbutvwe.com/
цитирай
26. анонимен - PQVyQRBLnxPJIMEFc
28.05.2011 13:54
cPg0mG <a href="http://oasunwuiqqgk.com/">oasunwuiqqgk</a>
цитирай
27. анонимен - PlLTwgcwZfECLgnoO
28.05.2011 14:19
yGZoB1 <a href="http://hpfjolxfaxtd.com/">hpfjolxfaxtd</a>
цитирай
28. анонимен - KBpSssEFesB
31.05.2011 17:55
JZbiNl , [url=http://npgdawtdsuqd.com/]npgdawtdsuqd[/url], [link=http://vbnpjptkicxs.com/]vbnpjptkicxs[/link], http://kuzmofkhuuoc.com/
цитирай
29. анонимен - VRXSAHbCwJLxwiLZ
01.06.2011 13:31
Ll97fU , [url=http://tgpesdpgibrd.com/]tgpesdpgibrd[/url], [link=http://btkzjzrkliam.com/]btkzjzrkliam[/link], http://dcubewljrgnn.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2237010
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031