Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2008 18:09 - София VS Провинция? Вие сериозно ли?
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3158 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 10.12.2008 09:28


Пфхаха
По повод този пост седнах да напиша един малко по-дълъг коментар, той пък така се разтегли, че направо придоби вид на пост.
Та: 
1) Искам да заявя, че винаги съм стояла настрани от този емблематичен спор, защото ми се струва, че да го водиш е излишна загуба на енергия, сравнима с разсъждения върху въпроса "какъв процентен принос има към екологията размножителния процес на пинбеноглавата зеленошийка"....Или нещо такова. Един вид, еднакво глупаво ми се вижда. 
2) Живяла съм в четири града из България, надявам се догодина да поживея и извън границите на Родината. Ако още бяхме със старите зелени паспорти моя щеше да прилича на “Война и мир” в джобен вариант. Е и? Това по какъв начин определя родолюбието, душевността, интелекта, поведението, възпитанието ми? Понеже съм наблюдавала често хора да се фанатизират на тема “поставяне на диагнози”. И съм напълно сериозна, че не го осъзнавам..... Просто съм си номад, така ми харесва - така живея. Съответно ми се струва безумно ограничение да самоопределяш себе си по някакви измислени критерии като данни в личната карта. Това, че ЕГН-то ми завършва на 1 означава ли, че ще имам 2 нещастни и един финален щастлив брак? Или това, че очите ми са кафеви задължително означава "търпелива", "умна", “тъпа”? Ей така, рече и отсече. Или? Може ли някаква такава идиотска подробност да е повод за краен извод?
3) Винаги съм казвала, че да бъда селянка по местожителство би било радост за мен. Ако никога не бях разбирала какво е метро, нет зависимост, тролей и трамвай надали щях да се чувствам особено духовно ощетена. Не знам, поне като съм бръмчала по някакви планински селца съм се питала как може да са толкова спокойни хората. Но това е обширна тема и съм споделяла много пъти позицията си относно нея. Обаче реално погледнато, масово тези, които имат материална възможност се чупят от лудницата на мегаполисите.....Хмммм, не вярвам да е случайност.
За манталитета изобщо няма какво да говорим. Всички знаем достатъчно добре разликата между "селянин" като състояние на духа и някакво име на населено място в акта ти за раждане.

Толкова е изтъркано да се дискутира пак, че е чак абсурдно.
4) Подозирам, че чалгата ходи по хората, не по гората. Така че е доста необосновано като нападка.
5) Пфхаха, като ще се съветваме:
 - Тогава сезирам на столичаните да се забрани да ходят на "почивки" извън София. К** море, нема планина. Ако така ще се делят нещата, нека е fair play. Хей я на цяла Борисова. Само си представям каква веселба ще стане, когато лятото всяко домочадие излезе с надуваемия си басейн там....
 - Вярвай ми, изтупана софиянка, залитаща по калдаръмите на Лещен и гледаща кравата с тайна надежда да снесе яйце всеки момент, е не по-малко комична гледка.
Да не говорим за любимите ми намазани типове, които отиват нейде из Родопите, о***ат яко с боклуци и си тръгват. Ама са били на природа, копеле! Айде молим. И тук не става въпрос кой е от провинцията, кой от Столицата. Говорим за глобални неща като екология и елементарно възпитание.
6) Познавам пичове от София, от сумати други градове, държави. Това, което е общото между тези, с които имам желание да контактувам е следното: Не поставят хората под такива абсурдни категоризации!
(тук искам специално да попитам най-настървените защитници на тезата "антипровинция" от мъжки род: Ако утре се забиете с някоя турбо яка мацка и ви каже, че е от Костенец да речем, ще й откажете ли? Честно, ако го видя с очите си ще черпя бира. Най-малкото ще се хиля 1 месец постфактум хахаха)
Мога и още да пиша, но то дори не е интересно. Затова в заключение исках да кажа, че:
В Древен Рим си е било важно дали си в провинцията или не.
В Средновековието, разбира се, е имало огромно значение за бита и развитието ти дали се раждаш в семейство на крепостни селяни или благородници.
Но говорим за 21 век, мамка му.
Всеки живее, където си иска. И някак подобни нападки ми се струват единствен проява на дребнавост и лош вкус. (нищо лично към авторката на поста, може да е голям пич. Но всеки си има мнение по въпроса)
Е, аз продължавам да се радвам на моята агро почивка и трябва да ви кажа, че изобщо не ми е зле хаха:)))
До скоро:)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dessykg - Много яко, както винаги. Юле при...
09.12.2008 19:02
Много яко, както винаги. Юле присъединявам се, що ми е да съм "столичанин", като съм Космополит?!
:)
цитирай
2. forevercarrieon - пфф юле:)
09.12.2008 19:15
сериозно се съмнявам, че има някакъв смисъл да се говори по темата.

смятам, че единствено хора, които през живота не си не са направили нищо, с което могат да се гордеят, се бият в гърдите с принадлежност към населено място /етническа, социална, политическа или ебем ти каква група... или футболен отбор хахаха/... щом това ги кара да се чувстват по-значми, нека бълват простотии по всички, които не са като тях, аз нямам нищо против. само по-далеч от мен.
цитирай
3. julllinkata - Форевър
09.12.2008 19:20
Че и ние си имаме принадлежност! Къде забравяш Save the oligofriends:P Много ясно, то не виждаш ли какъв ми е ленив поста ахах. просто трябваше да пиша някакви други неща, а за три дни забравих какво е това животно нета и си драсках:) Но съвсем културно, академично и сериозно можем да обсъдим аспектите на по бира след 12 :Р
цитирай
4. forevercarrieon - :)
09.12.2008 19:26
тази принадлежност е от друг характер... и изключва нещо, характерно за другите - ограниченост в мисленето:))))

а за бирата - много ясно :))
цитирай
5. zezo - Столичаните, т. е. тия дето прет...
10.12.2008 00:27
Столичаните, т.е. тия дето претендират да са с произход от подуенската аристокрация много добре са наясно с причините, водещи до емиграцията от селата и по-малките градове към по-големите. Просто на тях им е кеф и по-удобно да се заяждат.

А ако не е така, значи са супер тъпи парчета.
Между другото щом те смятат, че чалгата е любима на нас простосмъртните провинциалисти, то аз съм напълно в правото си да смятам, че те са фенове на старите ГРАДСКИ песни като "Аз съм Гошко хубавеца", първообрази на гей-попа у нас.

Имах още една "умна" мисъл да напиша, ма от толкоз бира, докато напиша първите две и я забравих :)))
цитирай
6. анонимен - ot Snejanka:))))
11.12.2008 10:29
Дааа, винаги съм се учудвала как хората не разбират, че трябва да се държат с другите, така както искат те да се държат с тях. А именно в този случай, не можеш да съдиш някой само по произхода му, както и не можеш да го правиш заради ръста му, например ;) (макар че аз активно работя за уърлд доминейшън на лилипутите!!). Аз поне не желая в компания от друг град да ме гледат като изтресена, щоту съм от столицътъ, и искрено ме удивлява как при толкова неща, на които трябва да обърнем внимание, хората продължават да циклят на малоумни безполезни теми............цалюфкиии
цитирай
7. анонимен - SgOibxDtymDGQhjvDB
24.05.2011 09:19
Wow! Great thiinkng! JK
цитирай
8. анонимен - iaeEPSeJA
24.05.2011 15:26
8iCyz2 <a href="http://ewrmbrrlvopz.com/">ewrmbrrlvopz</a>
цитирай
9. анонимен - qQWdzwYKUjHrkMEdKq
25.05.2011 17:52
UXKrY4 , [url=http://ujcdnkezrxlx.com/]ujcdnkezrxlx[/url], [link=http://gfjkopiqlfru.com/]gfjkopiqlfru[/link], http://gmrzeqweyyfn.com/
цитирай
10. анонимен - ZJwITUMInuY
28.05.2011 14:07
UhiCGM <a href="http://klsykvkkimno.com/">klsykvkkimno</a>
цитирай
11. анонимен - bPLUxqFrHa
31.05.2011 17:47
TReYbr , [url=http://brborpuxzrzz.com/]brborpuxzrzz[/url], [link=http://mctlnzaxbuyl.com/]mctlnzaxbuyl[/link], http://mlvhamhrpscl.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2244452
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930