Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2009 23:39 - Меланхолия...
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5048 Коментари: 19 Гласове:
0



Помните ли дъвките "Love is..."?
Като дете ги харесвах, защото картинките бяха шаренички.
Като пораснала ми харесва концепцията за поредица от малки фрагменти в търсене на отговор на Големия въпрос.
Любовта - що е то?
Разбира се, не мога да отговоря - нито на вас, нито на себе си...Още по-малко да открия 42-то, универсалната панацея, общовалидната Истина.
Но много ми се иска да ви попитам:

1. Как бихте приели комплимента "Ти си Аз в женски род" ? И това значи ли, че все пак обичаме най-много себе си?
2. Когато някой те е приближил до по-доброто и вдъхновено ТИ, какво ти лиспва повече в последствие - той, емоцията или собствената личност? Това не обръща ли любовта в едно крайно егоистично желание на двама души по едно и също време?
3. Къде са границите между всичко, което искаме да се случи и реалността?
4. Каква е разликата между "искам" и "влюбен съм"?
5. Как избираме? Сериозно, чисто рационално погледнато би трябвало да можем да се влюбваме в N на брой хора. Как, по дяволите решаваме кой да бъде? На кого позволяваме да влезе в нашия свят? Въпрос на обстоятелства ли е? Или съдба? Или...

Не знам, наистина. Просто въпроси, висящи, задушаващи, в интерес на истината - не толкова лични:)
Ще се радвам да ми отговорите. В спора(диалога) се раждала истината, казват:)
В крайна сметка, както казах на някои другарки: 42 е новото 69:)


PS. Любим текст:)





Тагове:   меланхолия,


Гласувай:
0



1. abs - моята теория за любовта е
02.03.2009 23:49
че това са хормонив и самовнушение... хормони за да привлекът вниманието ти към човека и после самовнушение... ама като цяло аз нямам мнг опит с любовта.. так аи не го разбрах как се готви и на колко силен огън ;)
цитирай
2. polita4ikita - xaxax straxootni si go kazala
02.03.2009 23:56
mislq 4e libovta e tolkova iliuziorna kolkoto i suni6atta...mislim si 4e imame nujda ot neq..a katoq polu4im imame nujda ot drugo..glupavo kato vsqko 4ove6ko 4uvstvo=]
цитирай
3. анонимен - Любовта е
03.03.2009 00:04
единствения начин една жена да накара един мъж да хвърля , цял живот , бетон по строежите , заради нея :):):):)
Поздрави !
цитирай
4. abs - сарториум
03.03.2009 00:06
съгласна съм с теб...
цитирай
5. totenlicht - 1. зависи. . сещам се за щампованата ...
03.03.2009 01:37
1. зависи.. сещам се за щампованата девойка, чиито снимки гледахме във фейса.. ммм.. тогава си е направо обида.
а и иначе.. не е полезно два еднакви фрийка да са близо един до друг. обикновено става взрив.

2. липсва ти емоцията, породена от изявяването на въпросната подобрена личност. за съжаление дълбоко в дъното на мизерните си душички сме едни подли егоисти.

3. няма граници. а и аз съм привърженик на теорията за множеството паралелни вселени, та в този смисъл нещата които исакме винаги се случват.

4. няма разлика. просто когато се отнася за хора, предпочитаме да скриваме гореспоменатия остърган от дъното егоизъм и да го обличаме с красиви думички. иначе е все тая. за това и някои хора обичат повече колите си, отколкото децата. ама поне почтено си признават.

5. тука се съгласявам д другарката абс - хормони и самовнушение. химията е прелестна наука, която не бива да подценяваме.

а сега спирам, че притеснително започвам да звуча като вики 11.

п.п. поздрав с картинката, Джу. :)
http://farm2.static.flickr.com/1235/723305491_71a495e9d3_o.jpg
цитирай
6. felis - "Love requires such a perfect balance."
03.03.2009 05:33
С този цитат от филм на Уди Алън веднага ти отговарям на първия въпрос. Когато двама души си приличат - като характери, интереси, начин на мислене, им е много по-добре да бъдат заедно. Любовта е хармония. Това, че противоположностите се привличат са глупости. Всъщност те може и да се привличат, но не могат да изкарат повече от няколко години заедно (горчив опит..).

2. Липсва ти Той. Не мога да се аргументирам тук. :)

3. Защо въобще трябва да има граници? В смисъл, едното е в главата ти, другото се случва. Те достатъчно ясно се разграничават.

4. "Влюбен съм" изключва донякъде егоистичното 'искам'. Поне аз забравям тази дума. Както и да мисля за себе си. Гледам на Него да му е комфортно, хубаво, приятно с мен.. с една дума - отдаване.

5. Всеки човек съзнателно или не си изгражда някакъв въображаем образ, има някакви критерии, които партньорът му трябва да покрие. В това се крие и "цедката".

Наблъсках малко клишета, ще ме извиняваш, но.. писах каквото първо ми хрумна, за да съм най-искрена.

Усмивки! :)
цитирай
7. sowhat - моят отговор е
03.03.2009 08:59
някъде из блога ми наскоро в пост със заглавие точно като на дъвките: love is

но за да не си правя реклама - любовта са ръцете му разтриващи уморените ми ходила.

за това кого избираме - ами онзи, чиито феромони ни привличат, тоест природата майка казва абе това е най- добрият мъжкар наоколо, с когото да създадеш най- доброто поколение. ( докато не се появи следващият най-добър).
при мъжкарите е друго - те просто трябва да оставят максимум семе, за да осигурят продължението на рода.
:)
цитирай
8. nero - ei mnoo pliyte po tiq muje ei
03.03.2009 18:31
Vse mujete vinovni. A az da vi kaja jenite s mujki mantalitet se yveli4avat drasti4no naposleduk. No predpolagam im e prosteno...nali izpitvat po nqkolko vida orgazmi :)
цитирай
9. анонимен - ...
03.03.2009 23:58
Да обичаш значи да намериш в щастието на друг своето собствено щастие. Лайбниц
цитирай
10. zezo - Ъъъ, ама ти сериозно ли?
04.03.2009 23:46
С риск да звучи малко цинично, ама си представям нещата така:
Ако Истинската, Святата, Чистата и тем подобна Любов, така както е описана в разните романи, филми и прочие, наистина съществува, то тогава тези пет въпроса автоматично попадат в графата "Много тъпи". Те просто ще бъдат ненужни в този случай.
Сега, да ме убиеш не мога да защитя това си твърдение. Просто така ги усещам нещата :)
цитирай
11. julllinkata - Zezo:)
05.03.2009 00:20
С риск да прозвуча още по-цинично, аз не вярвам в онази Голямата, Святата, Чистата Любов..тоест вярвам, но не и както я описват по филмите:)
Защото там, колкото и да се дънят двамата влюбени, некви безумни обстоятелства ги събират и Съдбата сякаш си няма друга работа, братче, ами само по тях търчи.
Тоест - смятам, че онази Голямата е просто любов, за която са полагани достатъчно усилия и грижи...нещо такова:)
А освен това любовта има много различни проявления, затова ми беше интересно дали може да се систематизира чрез въпроси...
Понеже иначе всеки може да каже: любовта е да....(тук си избирай различни неща - от правите до мислите и тн) заедно; да познава детайлите в характера ми; да знае моя тайна...Всеки човек има лична концепция.
Но би следвало да иа и нещо универсализиращо. В Природата има математика все пак;)
Сериозно ли? - Не!
Ако трябва да съм честна просто много ми харесва текста на песничката и се чудех по какъв повод да я лепна:)
цитирай
12. julllinkata - Драги ми Неро???
05.03.2009 00:37
Защо реши, че пилим по мъжете??? Аз никъде не видях такова нещо! Ама ха!
Освен това споменавала съм, че вече не разграничавам манталитетите на "женски" и "мъжки"...Пич или Не - те ти булка Спасовден, това е положението:)
....А за няколкото вида оргазми съвсем не го разбрах, но дай боже всекиму :D :D
цитирай
13. vasilan - и ти ли не спиш ?
05.03.2009 02:18
http://www.youtube.com/watch?v=FjV8SHjHvHk
http://www.youtube.com/watch?v=XEzLn4l-q80
цитирай
14. tini4 - julll :)))
05.03.2009 04:56
Сега, като си припомня, че бе отдавна - събирах картинките от тези дъвки... О, много верни бяха, макар и яко захаросани :)
Просто се случи... Но и двамата го искахме :)
То за любов, ми забраниха да приказвам...
Понеже, мойто било зависимост и обсебване... И преди да си помисля възлюбеният нахлу в живота ми, без да пита много - много... А понеже адски сме различни, но мислим еднакво настъпи голямо меле... Накрая, докато отлепя всички залепени под спалнята дъвки зор видях... Това му викат, да си тръгнеш достойно, когато те оставят на сухо, но без подслон!!!
Та какво знам аз, дето ти не знаеш :))) И сега се уча да обичам ;) Позата ми допадна, мила - поздрави!
Целувки за добро утро :)))
цитирай
15. анонимен - mem
05.03.2009 11:41
По въпроса за егоизма: Толстой е казал (перефразирам) обичай себе си, тогава ще има и за другите. :)
Влюбена съм от 13 години неотклонно и ви казвам - любов има, но не е свалена от филмите, нито от нашите фантазии - тя просто си идва в собствения си вид, със своите си изисквания. Достатъчно е да я разпознаеш и да имаш куража да я вземеш.
А, и в никакъв случай да не се опитваш да я вкараш във филмови картини или в рамките на своите представи - така може да я убиеш. Остави я да бъде себе си... :)
С пожелание да я видиш съвсем скоро - зад първия ъгъл.
От мен (м)
цитирай
16. julllinkata - :)
05.03.2009 11:52
Тини, поздрави и на теб:))) Но то кой не ги е събирал тези картинки? Все едно някой да не е събирал от дъвки "Турбо" хаха:))) Важното е човек да има желание да се начуи:))) Гуш

Муцунка, много ми харесва тази мисъл. Не знаех, че е на Толстой:) За всичко друго съм абсолютно съгласна.....и нали знаеш, ако я видя, ти първа ще разбереш;) Щерка ти те целува:)
цитирай
17. анонимен - Има любов
09.03.2009 00:19
Любов разбира се съществува. За щастие тези от вас, които говорят, че има само химия, феромони, егоизъм, интерес и т.н. не са съвсем прави.
Друг е въпросът, че любовта на хората е многолика и човешка. И за любовта трябва да се полагат грижи. Тя трябва да се храни, за нея трябва да се грижим. Които очакват, че едно влюбване ще си стои същото цял живот без да се мръднем пръста да го развием в Любов - точно тези хора търсят "любовта от филмите" и се разочароват, че такова нещо няма.

Мила
цитирай
18. julllinkata - Мила:)
09.03.2009 12:43
Абсолютно съм съгласна с теб! Мисля, че бях казала нейде из коментари, че за любовта трябват грижи:)))) Whatever, смятам че когато човек мисли позитивно му се случват хубави неща...стига да е отворен към тях:)
Пожелавам на всичкии вас една красива любов:)
цитирай
19. анонимен - пак от Мила
10.03.2009 00:15
И на тебе ти пожелавам любов с цялото си сърце!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2244999
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930