Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2009 09:45 - Ще си имаме ли Атлантида?
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2172 Коментари: 4 Гласове:
0



Четвъртък, 05.03.2009г., 08.35 сутринта
 - Добро утро, да не те събудих?
 - Ооо, не , татенце. Аз вече дори закусих и сега пия кафе. Как си?
 - Имаш ли телевизор?
 - Не, нали знаеш, че не гледам. Защо?
 - Божидар Димитров гостува при Бареков и говорят за проекта Севтополис. Мисля, че ще ти е интересно.
 - И какво за него?
 - В общи линии Божидар Димитров е против, понеже ще се усвоят 200 млн лева, с които могат да се възстановят сумати могили и други разкопки. Нали се сещаш колко пари са 200 млн?
 - Ъхъ, опитвам се да си представя. Хаха. И какво?
 - Абсолютно безумие. Ще замърсят язовира и ще налеят пари в нещо, което на практика е изчезнало, тъй като водата е отнемала лека полека от него.
 - Не знам, татенце, не съм се задълбочавала много. Не мога да дам мнение. За едно обаче съм 100% сигурна - някой здраво ще се наяде с фондове хаха
..............................................................................................

Нямам претенции да съм адекватна в казуса - нито съм достатъчно запозната, нито пък компетентна. Просто ви споделям мнението на баща ми.
Но ми остава надеждата, че поредният "велик туристически проект", който видите ли ще докара вечната пролет и милиардите туристи в България, няма да е пълно фиаско....
Опа, тук надежда, там надежда...
Па ха дано!

Повече за самия проект: http://sevtopolis.suhranibulgarskoto.org/bg_obekt.php


Тагове:   Атлантида,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zezo - В първи клас по Родинознание учехме ...
05.03.2009 11:02
В първи клас по Родинознание учехме с гордост, че имаме АЕЦ и скоро ще станат два. Също така учехме, че имаме мост над Дунава и скоро ще станат два. Това беше преди 25 години. За тунелите под Шипка и Беклемето да не говорим, тях ги правят от Освобождението насам. Приемаме, че намеренията за Севтополис са сериозни, т.е. имат желание да го направят, така както моста и АЕЦ-а.
Ако изграждането на един мост или един АЕЦ е по-елементарна работа (или поне аз смятам, че е по-елементарна) от проекта Севтополис, в задачата се пита колко години ще са им нужни, докато той стане реалност.
цитирай
2. julllinkata - Zezo:)
05.03.2009 11:08
Хайде сега добави в уравнението и 200 млн и как да ти кажа....задачата става много забавна хаха
цитирай
3. анонимен - ot mem
05.03.2009 11:25
Май съм на мнението на бате Божо и аз. При положение, че стотици паметници на траките се разграбват и изнасят, а разни мародери и "колекционери" изземват функциите на държавата по съхраняването на нейните паметници е глупаво да се удавят 200 милиона - голяма част в корупционните дебри и огризките - във водите на "Копринка".
Иначе съм много "за" държавата да издигне във приоритет превръщанито на България в дестинация за културен туризъм.
Ма к`во да се прави като не сме случили на държава... :)
цитирай
4. julllinkata - Именно, мем
05.03.2009 11:30
Аз също ще се радвам, ако възстанояват Севтополис...но не за сметка на много други неща.
То и розов сняг искам, обаче да бъдем реалисти:)
А тези 200млн как ще бъдат усвоени, вече е съвсем отделен въпрос :Х
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2236889
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031