Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2007 17:08 - .......
Автор: julllinkata Категория: Забавление   
Прочетен: 2557 Коментари: 13 Гласове:
0



Мила мамо, вече официално се нанесох. След 3 дни спане на чувал, днес се амбицирах и разопаковах и последния си кашон. .

Да живееш на центъра е много приятно...Нощем минават самолети, та мисля, ако пак реша да се омъжвам да е за парашутист. Тихо и спокойно е....Малко ме притеснява, че вече трудно установявам дали гласовете, които чувам са на някои колеги пациенти, минаващи край нас или от собствената ми глава. Но с това бързо свиквам. Нещо съм се размечтала напоследък да обявят национален ден-без движение по булевард Левски. Разбира се, не заради користни лични цели, а в името на екологията. Минаващите линейки също са трогателни-после да говорят хората, че било ниско нивото на здравеопазването ни... Те винаги бързат-за кафе,може би,ама знае ли човек, чат пат сигурно и по спешни случаи. Но аз не им се давам, мамче. Протестирам бурно с увеличена до дупка музика. (Абе,мамо, личния ни лекар какво казва за загубата на слуха?) Иначе се чувствам прекрасно.

В квартирата почти няма рискови битови ситуаций. Е, с простирането е малко сложно, понеже трябва да сте минимум двама, като единия се надвесва до кръста, ама това не го броя...Виждаш ли,че.и от екстремните спортове имаше полза?(прилагам снимка по-долу) Горда съм да ти съобщя-Имам си специално място за паркиране на личното превозно средство.(втора снимка)

Със съквартирантите вчера дружно констатирахме, че сме много красиви, като сме изкъпани....Ама така е то като живеем четири възвишени души и никой от нас не мисли за прозаични и дребни неща като включване на бойлери разни. Като споменах банята, да ти се похваля, мамче, завесата в банята към днешна дата само веднъж се е срещала с твърдостта на главата ми. Аз я изгледах строго и от тогава няма смелостта да пада. Това ми вдъхва надежда, че от един удар няма да има други трайни последствия, освен красивата ми цицина.

 Храня се редовно и само здравословно-купих си вече диетична сол, кафява захар, а съм чувала да казват хората, че и хмела е полезен.Особено в големи количества. Можеш сама да се убедиш от снимките.

Мисля, че ще намеря нов приятел в лицето на съседа отсреща. Винаги като излизам от банята, и той изкача на балкона да пуши. Добре, че само два пъти дневно се къпя, че иначе щях да се чувствам върло отговорна за белия му дроб.Такава съм си,нали знаеш.Което ме подсети да те питам-какво стана с пердетата,мамо?

 С единствения мъж в къщата се разбираме чудесно, ей го на и него. И не, въпреки сериозното му излъчване на главен готвач, не си приготвя трюфели. Макарони са, полуфабрикат.

Стаята ми е подредена и чиста-както ти си ме учила. Моля те, въобще да не ти минава през ум, че когато се добера до нея нямам или сили или време да я разхвърлям.

 С Лили си купихме кофа за боклук, кафе и карти Таро, та реквизита ни е уреден. Чакам те скоро да дойдеш на гости, обещавам това, което ще завариш да прилича поне бегло на дъщеря ти.Лили каза, че е крайно време да ми узаконят медикаментите, та пак ти казвам-добре съм. Нали знаеш,че тя така си говори само...

 С обич-Юлето
image

image

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Важното е .. приключението
29.10.2007 20:14
Не знам майка ти чете ли, но аз прочетох :-) и се позабавлявах на ежедневието ти :-)
А на последната снимка се чудих дали да гледам готвача или печката... :-))))
цитирай
2. julllinkata - ха-ха
30.10.2007 14:14
Абре няма лошо да гледаш готвача,ама да предупредя,че си го къткаме и пазим три лами дома;p :))))
цитирай
3. анонимен - браво, мама
09.11.2007 16:26
Да си миеш редовно зъбките, мам, да си сменяш чорапките, да слушкаш; да хапваш, да пийваш - ей тия трите работи.
Балканската душа трудно се строява в ред, слава богу!
А, щях да забравя - и да се бориш за световен мир.
... Не зная тука къде са усмихнатите човечета.
Мама
цитирай
4. julllinkata - memii:))))
13.11.2007 13:56
Tuka nqma emoticoni,pravi si gi sys tochki i skobi:)))))Obicham te i te celuvam
цитирай
5. kiro - да мина на гости
04.12.2007 00:11
имаш ли нещо за ядене?
цитирай
6. julllinkata - hahahahha
04.12.2007 00:59
MMMMM,gotvq dobre uj,taka kazvat pone;ppppp
цитирай
7. julllinkata - mhymhymhy...
04.12.2007 01:05
Amm,ti 6e nosi6 li ne6to za piene?;pppp hahahahha
цитирай
8. kiro - пиене
04.12.2007 10:51
мисля че една-две бутилки червено вино ще свършат работа
цитирай
9. julllinkata - :)
04.12.2007 14:07
of course
цитирай
10. анонимен - nTYOxZdXFvqNygF
24.05.2011 05:17
This has made my day. I wish all psoitngs were this good.
цитирай
11. анонимен - lfPuLvcf
24.05.2011 15:33
rxaLNi <a href="http://buxmvvigtwjv.com/">buxmvvigtwjv</a>
цитирай
12. анонимен - MmDGEqoEVc
25.05.2011 17:39
qkZQGz , [url=http://fnvcdfvdmxdi.com/]fnvcdfvdmxdi[/url], [link=http://lfyybkzxpmir.com/]lfyybkzxpmir[/link], http://wkhhilrmmmki.com/
цитирай
13. анонимен - kjhOqbgJlHBEdGpYhqr
28.05.2011 13:42
jQ5k7e <a href="http://laxeexcintan.com/">laxeexcintan</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2244469
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930