Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2009 00:47 - Първата ми любов и мазохизъм on line.....
Автор: julllinkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4398 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 14.02.2009 01:33


Или най-малоумния чат, който съм имала наскоро....

Та седи си мома Юлия в петък, изтървала си е всички уговорки, понеже е спала до сега и с кравешко преживяне на бира и тапирски поглед цъка из нета. (представяте си картинката, предполагам).
Именно в тази идилия я сварва един skype request.
Хмм, странна работа! Принципно обикновено съм я "недостъпна" (господата да си го ЗАПИШАТ!), я отпочиваща, я нещо такова...абе един вид - използвам чата главно по работа, да не навъртам титанични сметки по мобилния или да се лигавя с вече установени и затвърдени приятели.
Тоест рядко получавам request-и от непознати.
Но тази вечер изведнъж - О, чудо!
Add-ва ме някой, който по силата на извратената си логика решавам, че трябва да познавам и лениво цъкайки от икона на икона добавям. Машинално преглеждам профила и първото, което се избистря пред (в)зора ми е ИМЕТО. О, боже! Странно, рядко срещано име. Уникална подредба на букви и звуци. М***ка му, името на първата ми любов! (разбирайте към то 7 клас:Р).
Те това е интересно! Викам си, Юлийке, може би твоите Коледни чудеса са льольовци и са леко позакъснели, но сега февруари - вече стАнАха.
Загледана в мигащото прозорче на новодобавния от мен се усещам как въртя филма в главата си...
Издирил след толкова години (не се смейте, бяхме се засекли случайно наскоро и мога смело да заявя, че пораснал е ммм..ами мммм просто:)), учи и работи тук, кани ме на среща - от там сценарият  е ясен:
Бутилка вино.
Разговори за преди/сега/на всеки километър.
Свенливи усмивки и искрящи погледи.
Дисекция на химичния състав и чувствата на крем карамела.
Задължителното "Разхубавила си се през годините".....или направо "Разлистила, разпъпила, цъфнала и вързала га че си майска роза през февруари"
Романтиика един вид.
От там - нежна и страстна връзка, брак и минимум 2 чевенца с неговите синьо-зелени-не знам какви си-очи и моя потресаващ интелект. (за това последното - майтапя се. пу пу, сакън хаха)
Не би обаче! Дърво, ядец и на дървояда *ъхъхъм*-то.
Вместо мечтаната от мен лИбовна история се оказва, че просто някой си, някъде е решил съвсем невинно да скърши детските ми фантазии и да ми наговори едно кило тъпотии...
Ако не вярвате - прилагам чат хронологията като повече от достоверно доказателство!
Ще ме попитате защо съм му отговаряла? - Е, ха де! Още бях в мечтателен шок!
At last - Delete! Delete! Delete!
[13.2.2009 г. 16:22:39] .................каза: :P hah oks oks sladur4e 6ti pi6a kogat ti mi pi6e6 
Колко кавалерско!
[13.2.2009 г. 16:22:44] ...................... каза: sq otiam na kafe 
Чуя ли, че мъж отива на "кафе" ми се изправя косъма! Сериознооо! Дори моа, кифлата-моя милост ходи да "бири". Какво кафе, какви 5 лева
[13.2.2009 г. 16:23:05] Bang Bang каза: мерси, "сладуркиното" 
Тук си личи, че не ми издържат нервите, но явно пичът не зацепва
[00:07:59] .....................каза: sladurano :P:P:P
[00:08:13] Bang Bang каза: йооо
[00:08:20] Bang Bang каза: ама аре стига с тая сладурана,кей
[00:08:42] ................. каза: oks beb4e < :D:D:D
[00:09:05] Bang Bang каза: аууу,са остава и "коте" да ми кажеш и направо ще си прегризя вена
[00:09:21] ...................... каза: kote < :P pisan4e (chuckle)
[00:09:48] Bang Bang каза: даам,и сладклишче,мацо,кукличке...и ела ми го фани 
НЯМА да се разберем с тези обръщения и повръщения, ей!
[00:10:09] .................каза: :D beb4e tova mejdu tvoite gyrdi4ki e toa tatus :P 
На такава реплика ловя като муха на мед! "гърдички" е силно еротично...
[00:10:31] Bang Bang каза: ъм
[00:10:33] ............ каза: ili tie na gurba
[00:10:37] Bang Bang каза: абре не съм Памела Андерсън
[00:10:47] Bang Bang каза: ама да ми сбъркаш гърба с циците е прекалено 
За справка - профилната ми снимка е с дракона на ГЪРБА ми
[00:12:17] ......................каза: ta sladkoto kote ko si paika < :P 
Изрично се извинявам, но няма как да пропусна случката на една моя позната: Така във Варна в един клуб отишъл да им досажда някакъв пич. Мазно, мазно. Не било ли идиотски реплики, покани, предложения да ги "черпи питие". Най-накрая стигнал до важната за развръзката реплика "И какво правят красиви дами като вас сами на бара?". Именно в този сюблимен момент на моята дружка й писнало, обърнала се и с най-еротичен глас и мил поглед му казала: "Ами, какво да правим. Стоим си две мили дами и си драпаме т***те" Хахаха. Много поучителен разказ!
[00:12:30] Bang Bang каза: пфффф
[00:12:38] Bang Bang каза: говорим си глупости с една позната
[00:12:49] ................ каза: po jsm li :P 
Дам, само по джи си ем-а ще да е!
[00:12:59] Bang Bang каза: не бре,в скайп
[00:13:10] ..................... каза: hah dobavi me da se zapoznaq s poznatata ti :P
[00:13:22] Bang Bang каза: абсууурд
[00:13:42] Bang Bang каза: тва е строго поверителен разговор
[00:13:45] .......................каза: em iskam i az da si poprikazvam gluposti s teb i neq :P
[00:13:56] Bang Bang каза: и аз искам розов сняг,ама нема
[00:14:11].................каза: ami nqma no rozov sutien bih ti podaril :P
Не, не. Днес е щастливият ми ден!
[00:14:28] Bang Bang каза: греда,не нося сутиени
[00:14:38] ..................... каза: em pra6ki :D:D:D:D
[00:14:48] Bang Bang каза: много благородно
[00:14:58] Bang Bang каза: ако закъсам за розови гащи ще знам към кого да се обърна
[00:15:43] ....................каза: a sq s kfi ga6ti si :P
МОООЛЯЯЯЯ???!!!???? Залагаме ли на колко години е този човек????
[00:17:36] Bang Bang каза: |-(
[00:17:46] .................... каза: hah ne sa bazikam :P
Най-вероятно...Именно това ме стресира!
[00:18:00] ...................... каза: hoho ai 4estit sveti valentin sladki6 :*
[00:18:07] .................. каза: 00 4esa
[00:18:10] Bang Bang каза: (puke)
[00:18:18] Bang Bang каза: първо-не празнувам Св Валентин
А утре ще ви опиша подробно причините, поради които съм in love only with Трифката хаха
[00:18:24] ........................ каза: nemash gaje li
Нямам, да. Това ще да е корена, първоизточника на всички беди, Глобалното затопляне и глада в Судан!
[00:18:26] Bang Bang каза: второ-разбрахме се за обръщенията
Ще ми се!
[00:18:30] ....................... каза: spox i az skysahs moita :P
Явно 40-те минути, от които се "познаваме" ме нареждат в графата на достойна за споделяне така финна и лична информация.....

В крайна сметка чатът приключи със сухото - ок, всичко добро ти желая, но не ми се говори.....
Но мъка, мъка ви казвам.
Пак си останах като излъгано камилче в навечерието на "любовните" истерии
хахахахах









Тагове:   Line,   мазохизъм,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. brutelitsa - малеее
14.02.2009 01:04
въхххххт!!!!
ауууууууу!!!!!
...бах мааааа мууу и живот уааа!!!
пази божееейййй!!!
:D
цитирай
2. gothic - Е, пак тънко си се измъкнала. Аз п...
14.02.2009 01:04
Е, пак тънко си се измъкнала. Аз преди да изфраскам моята старееща мутра като аватар на скайпчето ми редовно имах такива включвания. Даже искаха да ме дефлорират, представяш ли си? А един 16 годишен от Нови Пазар се оказа светнат, че Депеш били мноо яка готик банда и аз съм била уникална :))) Тогава ми писна, турих снимката и написах че съм мажко и на колко лета съм. И оттогава - скукаааааа.
цитирай
3. totenlicht - ебаси. . . обожавам такива смислени ...
14.02.2009 01:58
ебаси... обожавам такива смислени разговори.
само не разбирам как си го изпуснАла тоз младежин, още повече, че и розАви гащя ти предлага :)))
а за св. Валентин.. (puke)..
цитирай
4. usandthem - прочетох го на голяма група
14.02.2009 02:15
от gothicovo поколение.Мощен рев на одобрение, бирен тост и аплаус със ставане на крака за теб и яката дружка от Варна !!! Трифката for ever !
цитирай
5. ianchefff - добре де,
14.02.2009 12:11
кви са тия тъпаци, не мога да разбера само...
Откъде извират?
:)))
цитирай
6. julllinkata - хахах, Янч
14.02.2009 12:12
Зададе въпроса достоен за 42, майна:Р Ти мани от къде извират, аз не искам да знам....ама как ме намират??? Джи пи Ес? :Х
:)
цитирай
7. ianchefff - явно
14.02.2009 12:17
имаш некакъв магнит за идиоти...
:)))
цитирай
8. julllinkata - :)
14.02.2009 12:35
Янч, че имам - имам си. Ама тиХу са, да не се разчува много:Р
Ел, живот ли бе да го опишеш, кака! Но трябва да го живеем, какво да се прави:)
Готик......Аз смених аватара си с дракона уж, за да намалеят тези изцепки. Преди това имах една изплезена снимка и познай какви весели предложения чувах относно езика си....Пффф
Усанд - Изчервих се! Мерси, мерси:) Наздраве и от мен! Ще предам и на яката дружка едни бирени поздрави:)))
And to all of you - Честит ви Трифон! In vino veritas:P
цитирай
9. viki11 - Честит ти Трифон! Ама ви се чудя. ...
14.02.2009 13:15
Честит ти Трифон!
Ама ви се чудя. Как може да търсиш любов, все едно с кого, в смисъл, като не стана на Коледа, да стане сега с другия. Аз, примерно, съм си заредила главата с един и дори да има друг, няма да стане нищо. Това значи ли, че ти никого не обичаш обобено, та може и с този, и с онзи? Или е някаква друга причината?
Просветли ме в деня на любовта, моля те.
цитирай
10. beasta - такива са ми любими
14.02.2009 16:59
рандоми, дето ми пишат, просто им правя супер филмче, ама е лошо, като не зацепват :))
цитирай
11. felis - ти си
15.02.2009 04:25
ебати пича!

Много радваш.. :Д

По-просташки сякаш не успях да се изразя, ще ме извиняваш, ама точно това ми хрумна, докато четях и се заливах от смях.
Ух, за пръв път да се възхитя на жена.. не може да бъде! :)))))
цитирай
12. julllinkata - felis:)
15.02.2009 05:16
Па надявам се да не ти е за последен:) Отбивай се - за мен ще е удоволствие:))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: julllinkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2236911
Постинги: 205
Коментари: 2720
Гласове: 7223
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031