По определени стечения на обстоятелствата, драгата Джу е "заточена" на място без PC и дори слаб намек за интернет връзка:) За сметка на това има пълна библиотека, така че през последните 2-3 денонощия поглъща книги с настървеност на боа, обядваща със слон;) Докопала достъп до Глобалната мрежа, реши поне да сподели с вас с какво запълва времето и съзнанието си:
1. "Любовта трае три години" - Фредерик Бегбеде
Прочитания - 2 на брой. В два коренно различни момента от живота ми:) Все пак, ако някога сте си мислили за фундаменталната мелачка на ежедневието , лицемерието, парадоксите в "съвременното общество" и най-вече: Що е любовта, яде ли се и има ли почва в 21 век - определено ще намерите сродни неща в книгата. Ще откриете и френски клубове, алкохол, наркотици, секс (на не особено ниво според мен), арогантност, нежност, натурализъм, един развод и история на друга любов...В прилични пропорции и констистенция.
Харесва ми, въпреки че надали ще я прочета трети път:)
2. "Моят чичо Осуалд" - Роалд Дал
Ако искате да разберете за един от най-силните афродизиаци (суданската муха), как се става милионер от търговия със сперма (на известни мъже), славата на еизиците на българките (грапави като на малко коте) и други неща за битието: това е книгата:) Роалд Дал ме спечели с "Разкази с неочакван край" и "Чарли и шоколадената фабрика", така че каквото и да напише - за съм.
3. "Хемингуей" - Ник Нолак
Писател, журналист, съпруг, човек, мъж....Просто Той. Кратка биография, без особени претенции да бъде "величан". Стегнато написана и ако си падате по Хемингуей, предполагам ще ви бъде интересно.
4. "Нека ти разкажа" - Хорхе Букай
Позитивна книжка с поучителен "дзен" елемент. Помага, ако сте се сдухали:)
5. "The wings of the mesenger" - Борис Христов
Беше ми любопитно как е направен превода на английски. Доволна съм:)
6. Лирика - Иван Пейчев
Много тъжно, изключително нежно, необятно морско....
7. "Краят на една незапочната любов" - Джони Пенков
Заглавието подвежда. Все пак напоследък съм се амбицирала да чета повече български автори, така че ми беше приятно. Има един покъртителен разказ за Сиси, която се лекувала в клиника за алкохолици и наркомани, но все пак е описана като много харизматична.
8. "Убийството на Моцарт" - Георги Данаилов
Интересен поглед към осакатяването на таланта още в ранното ни детство. Препоръчвам.
9. "Разкази на едно софийско копеле" - Валентин Пламенов
За мариза, малката Вселена около "Патриарха", легендарни градски образи, синьо-сините идиотии, "младата интелигенция", медиите, писателите, Нинон Нимфоманката, как обичат Мариите, живота....Добро е, копеле!!!:)
10. На десето място поставям енциклопедиите
....И за пореден път се убеждавам, че съм отчайващо зле с географията:) Но попълвам пропуски, измислям си маршрути и мечтая за тях.
:)
Янч - Аз дълго го отхвърлях именно поради всеобщата мания. Но пичът си е нацелил пулса:) Не го превъзнасям, просто е един от 10-те, които съм зачела тези дни:)))))
Разбира се, че не го е измисил Бегбеде.
Само да не се превърне в новия Паулу Куелю, че малко неприятно.
Ама от друга страна е забавно, така че, всичко е наред.
:)))))))))))
http://www.tripadvisor.com/TIQGame
Не съм чел нищо от тези и надали ще седна да ги чета (освен може би енциклопедиите).
Чисто и просто смятам, че книгите трябва ти носят само и единствено забавление :)